OT - kradzież emerytur.

Data: 2011-01-07 12:50:07
Autor: Zbyszek
OT - kradzież emerytur.
Wiem, że to OT, ale skoro sprawa dotyczy nas wszystkich cóż szkodzi zapytać....

Otóż chciałbym koleżanki i kolegów prosić o opinię na temat szans zbiorowego pozwu przeciw Premierowi - o zabór mienia a konkretnie naszych emerytur.

Jak koleżanki i koledzy sądzą? Ma to jakiś sens?

Pozdrawiam noworocznie - Zbyszek

Data: 2011-01-07 12:54:52
Autor: bans
OT - kradzież emerytur.
W dniu 2011-01-07 12:50, Zbyszek pisze:

Wiem, że to OT, ale skoro sprawa dotyczy nas wszystkich

Nie wszyscy dożywają wieku emerytalnego. Ale dobrze,. że mi przypomniałeś, składkę OEAV muszę opłacić :)

--
bans

Data: 2011-01-07 13:02:49
Autor: Zbyszek
OT - kradzież emerytur.

Niejaki "bans"

Nie wszyscy dożywają wieku emerytalnego. Ale dobrze,. że mi przypomniałeś, składkę OEAV muszę opłacić :)

Ale, ale....Ale Alpen Verein nie zapłaci Ci emerytury:-)
Tylko ubezpieczenie na wypadek akcji (chyba?)

Data: 2011-01-07 13:07:44
Autor: bans
OT - kradzież emerytur.
W dniu 2011-01-07 13:02, Zbyszek pisze:

Ale, ale....Ale Alpen Verein nie zapłaci Ci emerytury:-)
Tylko ubezpieczenie na wypadek akcji (chyba?)

Eeeech... (tu gest opadających ramion)

--
bans

Data: 2011-01-07 13:15:31
Autor: Zbyszek
OT - kradzież emerytur.

Mister "bans" napisał w wiadomości

Tylko ubezpieczenie na wypadek akcji (chyba?)

Eeeech... (tu gest opadających ramion)

Nei wiem, więc grzecznie zapytałem....Nie rozumiem więc tego gestu...
Czy litujesz sie nad moja indolencją?
Czy też żałujesz, że nie ma mozliwoście nabycia emerytury?

Pytam bo nie wiem - nie jest to sarkazm

Zbyszek

Data: 2011-01-08 09:02:40
Autor: any
OT - kradzież emerytur.
W dniu 2011-01-07 13:15, Zbyszek pisze:
Mister "bans" napisał w wiadomości

Eeeech...

Pytam bo nie wiem -

Tutaj się udaj http://zbiorowepozwy.org/ jest bardziej w temacie. BEz sarkazmu także.

Bans, cóś ostatnimi czasy miętki się zrobiłeś...

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2011-01-07 13:50:38
Autor: Jan Werbinski
OT - kradzież emerytur.
Polacy to durnie. Głosują na ludzi, którzy ich okradają. Sytuacja jest beznadziejna. Musi umrzeć całe pokolenie albo nastąpić katastrofa, żeby socjalizm się wyplenił.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-07 14:05:53
Autor: bans
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 2011-01-07 13:50, Jan Werbinski pisze:

Polacy to durnie.

Nareszcie jakieś przebłyski samokrytyki.

Ale ty masz chyba jakaś obsesję, rzucasz tymi "durniami", "debilami" i "idiotami" każdemu, kto myśli inaczej niż ty (choć z twoich ostanich popisów w necie widzę, że z reguły to właśnie ty nie błyszczysz rozsądkiem).

--
bans

Data: 2011-01-07 15:23:15
Autor: Jawi
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 2011-01-07 14:05, bans pisze:
W dniu 2011-01-07 13:50, Jan Werbinski pisze:

Polacy to durnie.

Nareszcie jakieś przebłyski samokrytyki.

:))

Data: 2011-01-07 14:23:50
Autor: Wojciech Waga aka wojek
OT - kradzież emerytur.
Jan Werbinski pisze:
Polacy to durnie. Głosują na ludzi, którzy ich okradają. Sytuacja jest beznadziejna. Musi umrzeć całe pokolenie albo nastąpić katastrofa, żeby socjalizm się wyplenił.

Problem jest taki, że Ci którym głosów poskąpiono w tych wyborach mają równie słabe rozwiązanie - możliwość wyboru ZUS czy OFE. Co ma dużą szansę skończyć się tym, że silne grupy zawodowe wybiorą ZUS aby mieć później szersze pole do manewrów (czyli nacisku na władzę).

Poza tym zastanawia mnie jedno, dlaczego w naszym kraju najchętniej sięga się do kieszeni "normalnych" ludzi. Sugerowałoby to że takich jest już na tyle mało, że ich głosy się nie liczą specjalnie. Dlaczego ZUS nie poprawi ściągalności zamiast zabierać tym co płacą? Dlaczego już tyle lat mamy zakłady rolno-fryzjerskie, rolno-... gdzie rolno oznacza hektar ugoru i KRUS w miejsce ZUSu.

pozdr.
w.

Data: 2011-01-07 16:19:14
Autor: Jan Werbinski
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Wojciech Waga aka wojek" <na@drzewo.pl> napisał w wiadomości news:ig7456$k50$1news.vectranet.pl...
Jan Werbinski pisze:
[...]

ZUS KRUS i emerytury mundurowych do kosza. Ogłosić bankructwo i tyle.
Każdy obywatel urodzony w Polsce powinien dostać w wieku 60 lat minimalną emeryturę głodową. Nie ma się co oszukiwać. Nie będzie emerytur a teraz zarzynamy gospodarkę i upośledzamy demografię. Gdyby nie było ZUS, to każdy by oszczędzał albo płodził dzieci. A tak to czekają na socjal. W końcu trzeba będzie zrobić to co Niemcy czyli importować kolorowych. Tylko że oni wolą Europę zachodnią.

[...]

Normalny ugnie kark i da się ogolić. No i widzisz na tym przykładzie ze mamy różne definicje normalności. Ty chcesz poprawić ściągalność, a ja zlikwidować ZUS.

Data: 2011-01-08 10:24:02
Autor: Hektor
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

Polacy to durnie.

Czasami żałują, że wyszliśmy z czasów prawa wspólnot plemiennych. Taką gnidę jak Ty zostawilibyśmy przybitą do drzewa na pożarcie zwierzynie. Może przynajmniej tak przysłużyłbyś się komuś...

Zbigniew Kordan

Data: 2011-01-09 09:16:04
Autor: Jan Werbinski
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomości news:ig9afm$dr1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za poglądy byś zabijał głupcze?

Data: 2011-01-09 11:24:24
Autor: Nostradamus
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Jan Werbinski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d296ed3$0$2439$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Za jakie poglądy?? Za sranie we własne gniazdo.
Też jestem za utylizacją debili.

Data: 2011-01-09 12:13:50
Autor: Jan Werbinski
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:igc2c3$2nce$1opal.icpnet.pl...
[...]

Zauważanie poważnych problemów, to nie sranie we własne gniazdo.
To ci co ich nie widzą udają, że nie śmierdzi.

Data: 2011-01-09 13:05:43
Autor: Hektor
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

Za poglądy byś zabijał głupcze?

To nie są poglądy kmiocie, ale zwerbalizowana pogarda dla własnego plemienia. Bywały czasy, że traktowana na równi ze zdradą. Szkoda, że nie mamy monarchii. Za takie "poglądy" zsyłałbym w rejony pozbawione rodaków, za to obfitujące w mróz, komary i dziką zwierzynę.
Nie ma obowiązku mieszkania w Polsce, jak Ci nie odpowiada towarzystwo, to pakuj się i wyp.... do krajów przystających do Twojego polotu. Chociaż, z góry uprzedzam, że nie będzie to łatwe. Trudno znaleźć większą społeczność o przeciętnym IQ w okolicach pieca kaflowego...
Dla mnie bez odbioru.

Zbigniew Kordan

Data: 2011-01-09 17:32:40
Autor: szufla
OT - kradzież emerytur.
Taką gnidę jak Ty.....
[...]

Kolego hektor opanuj potwora to po pierwsze, a po drugie to nie pierdol, ok ? :)

sz.

Data: 2011-01-09 18:45:15
Autor: Jan Werbinski
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomości news:igc8aq$ftm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zamiast się młocie wziąć za sprzątanie we własnym gnieździe, to krytykujesz
tych którzy nie udają że nic nie śmierdzi. Wszystko cacy, ale jak ktoś powie że
król jest nagi, to zdrada.
:)

Data: 2011-01-09 18:57:19
Autor: bans
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 2011-01-09 18:45, Jan Werbinski pisze:

Zamiast się młocie

Mała informacja dla tych, którzy chcą kontynuować te naszpikowaną "idiotami", "debilami" i "młotami" dyskusję z panem Werbińskim - jego stan zdecydowanie się pogorszył i z niegroźnego maniaka zamienia się w wyjątkowego trolla.

Gwoli ostrzeżenia, co do czego może prowadzić dyskusja z nim:

http://groups.google.com/group/pl.pregierz/browse_frm/thread/cedf540cd35da963/8e535a0c2a7d8d00?hl=pl&q=wykryto+6000#8e535a0c2a7d8d00

--
bans

Data: 2011-01-10 23:07:47
Autor: __Maciek
OT - kradzież emerytur.
Sun, 09 Jan 2011 18:57:19 +0100 bans <goc@o2.pl> napisał:

Gwoli ostrzeżenia, co do czego może prowadzić dyskusja z nim:
http://groups.google.com/group/pl.pregierz/browse_frm/thread/cedf540cd35da963/8e535a0c2a7d8d00?hl=pl&q=wykryto+6000#8e535a0c2a7d8d00

"Brak tematu"

Daj message-id albo tytuł wątku

Data: 2011-01-12 17:53:34
Autor: bans
OT - kradzież emerytur.
W dniu 2011-01-10 23:07, __Maciek pisze:

http://groups.google.com/group/pl.pregierz/browse_frm/thread/cedf540cd35da963/8e535a0c2a7d8d00?hl=pl&q=wykryto+6000#8e535a0c2a7d8d00

"Brak tematu"

Daj message-id albo tytuł wątku

Nie wiem, czemu archiwum google wariuje, ale jak klikniesz w linka, to odśwież stronę przyciskiem przeglądarki, mi tak działa. I na widok drzewa pierwszą wiadomość, bo wątek ma ich prawie 600 ;)

A na wszelki wypadek

i wątek "Wykryto 6000 idiotów!" - sam tytuł w klasycznym stylu JW ;)

--
bans

Data: 2011-01-08 15:32:38
Autor: Lech
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 07.01.2011 13:50, Jan Werbinski pisze:
Polacy to durnie.

Coś w tym jest. Widać to choćby na tym satyrycznym rysunku => http://i53.tinypic.com/nytp8w.jpg

Lech
Klub Sudecki z Poznania - http://kspoz.webpark.pl

Data: 2011-01-08 17:34:23
Autor: Henek Dąbrowski
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 2011-01-08 15:32, Lech pisze:
W dniu 07.01.2011 13:50, Jan Werbinski pisze:
Polacy to durnie.

Coś w tym jest. Widać to choćby na tym satyrycznym rysunku =>
http://i53.tinypic.com/nytp8w.jpg

Hmmm
brakuje tylko ZOMOwca odbierającego wysoką emeryturę ...

HD

Data: 2011-01-08 09:34:38
Autor: serak
OT - kradzież emerytur.
 brakuje tylko ZOMOwca odbierającego wysoką emeryturę ...

HD

Lech to trep ?

Data: 2011-01-08 19:15:14
Autor: Henek Dąbrowski
OT - kradzież emerytur.
W dniu 2011-01-08 18:34, serak pisze:

Lech to trep ?

Niewątpliwie pracujesz na jego emeryturę ... :-(

HD

Data: 2011-01-08 18:56:54
Autor: Lech
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 08.01.2011 17:34, Henek Dąbrowski pisze:
[...]

Zwróć się z taką propozycją do autora tej satyry, to zostaniesz wyśmiany. Nie jesteś na bieżąco, nie masz pojęcia co się w kraju dzieje i nie zauważyłeś, choć było o tym głośno, że byłym funkcjonariuszom takich służb pozabierano te ich wysokie emerytury. Zresztą to by nie miało nic wspólnego z tragicznym stanem zagospodarowania turystycznego w porównaniu z Czechami, zwłaszcza ukazanym na pierwszym planie tego satyrycznego rysunku porównaniem sytuacji na kolei.

Data: 2011-01-08 09:59:50
Autor: serak
OT - kradzież emerytur.
On 8 Sty, 18:56, Lech <rug...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

porównaniu z Czechami, zwłaszcza ukazanym na pierwszym planie tego
satyrycznego rysunku porównaniem sytuacji na kolei.

A to ciekawe. Pierwszy zomol Polski Jaruzelski ma się wyjątkowo
dobrze. Ostanio widzialem go chyba u naszego prezydenta na jakims
ważnym spotkaniu. Jako eksperta!

Data: 2011-01-08 19:10:43
Autor: Lech
OT - kradzież emerytur.
W dniu 08.01.2011 18:59, serak pisze:
> [...]

Polacy to durnie.

Jaruzelski ma się wyjątkowo dobrze. Ostanio
> widzialem go chyba u naszego prezydenta na jakims

Hmm. A kto wybrał tego naszego na prezydenta?

I tu potwierdza się oto takie spostrzeżenie:

Data: 2011-01-09 08:48:04
Autor: Nostradamus
OT - kradzieĹź emerytur.
UĹźytkownik "Henek Dąbrowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d289205$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...

Hmmm
brakuje tylko ZOMOwca odbierającego wysoką emeryturę ...

A co ci do czyjejkolwiek emerytury??
Odebranie emerytur SBkom bez żadnego wyroku sądu to zwykła grabież. Moralność moralnością ale zabieranie bez wyroku czyjejkolwiek własności jest zwykłym złodziejstwem. nasze państwo już wyłom zrobiło i teraz mogą zabrać każdemu. na przykład obniżą emerytury o 30% wszystkim z uwagi na kryzys. Diet sobie nie umniejszą ;)

Data: 2011-01-09 11:23:56
Autor: Henek Dąbrowski
OT - kradzieĹź emerytur.
W dniu 2011-01-09 08:48, Nostradamus pisze:

Odebranie emerytur SBkom bez żadnego wyroku sądu to zwykła grabież.
Moralność moralnością ale zabieranie bez wyroku czyjejkolwiek własności
jest zwykłym złodziejstwem.

UHHH!!!

Jak można odebrać coś komuś co nie jest jego własnością ?
Ja im nie chcę odebrać ich oszczędności, tylko poprostu nie mam ochoty oddawać im swoich pieniędzy!!!
O ile w  przypadku straĹźakĂłw moĹźna powiedzieć "symbioza" - ja płacę, oni mnie chronią, to jeśli chodzi o SB to jest to klasyczny przykłada pasoĹźytnictwa. Muszę utrzymywać bydlakĂłw ktĂłrzy nigdy nie prowadzili jakichkolwiek działań ktĂłre przyniosłyby mi jakikolwiek pozytek, a wręcz przeciwnie. Banda degeneratĂłw i złodziei :-(

HD
PS. Sorry że się uniosłem - ale dawno takich herezji nie czytałem,
zresztą wróżę że Nostradamus ma wiele wspólnego z L.R.

Data: 2011-01-09 20:43:32
Autor: Nostradamus
OT - kradzieĹź emerytur.
UĹźytkownik "Henek Dąbrowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d298cb0$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...

0
Jak można odebrać coś komuś co nie jest jego własnością ?

WrĂłcmy  do początku. Poproszę twoją definicje emerytury. OK ?

Data: 2011-01-08 08:20:27
Autor: tanill
OT - kradzież emerytur.
Ja rozumiem dzień, dwa ale ile można chlać po sylwestrze? Efekty tygodniówki widać. Chcesz sie wypłakać to jest tzw jedyna polska rozgłośnia radiowa gdzie chętnie Cię posłuchają a jak sie martwisz swoją emeryturą to zamiast klepać na grupie o górach bzdury poszukaj dodatkowej pracy i odkładaj w skarpetę wypłatę. Ja tak robiłem szereg lat i teraz gdy ZUS mi dość mizerne świadczenie płaci mam z czego dołożyć.
PS. Wątek o samolocie i jakiś krzyżach też tu założysz?

Data: 2011-01-08 10:24:34
Autor: Hektor
OT - kradzież emerytur.
Użytkownik "Zbyszek" <zbywan1@poczta.fm> napisał

Wiem, że to OT, ale skoro sprawa dotyczy nas wszystkich cóż szkodzi zapytać....

To nie jest OT to jest NTG.

ZK

Data: 2011-01-21 10:01:52
Autor: Zbyszek
OT - kradzież emerytur.

Senior "Hektor" napisał

To nie jest OT to jest NTG.

Co gorsza - wywołałem bezmyślnie istną trolladę:-(

Przepraszam - to sie więcej nie powtórzy:-)

Z pozdrowieniami - Zbyszek "Ksiądz" Wantuch

OT - kradzież emerytur.