OT - ostatni gasi ¶wiat³o

Data: 2013-02-27 15:58:53
Autor: W
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
Waldek Godel wystuka³, co nastêpuje:

home.pl w³a¶nie rozsy³a userom info, ¿e 4 marca wy³±czaj± serwer news. Zablokowaniem spamu od siebie to siê buce nie zajm±...
Po wy³aczeniu gazeta.pl ruch w polskim usenecie zmala³ chyba o 80-90%,
teraz bêdzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawa³eczka co zostanie,
to i tak po³owa to trolle do odfiltrowania, ró¿ne azbestowe Pszemole,
Eneuele i Koniotrzepollino. Ech..

Czas na w³asny serwer news! na którym od razu bêdzie filtrowanie ww. ;-)

Data: 2013-02-27 16:10:28
Autor: Waldek Godel
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
Dnia Wed, 27 Feb 2013 15:58:53 +0000 (UTC), W napisa³(a):

Czas na w³asny serwer news! na którym od razu bêdzie filtrowanie ww. ;-)

a do czego go podepniesz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-02-27 19:13:28
Autor: Mr. Misio
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik Waldek Godel napisa³:
Dnia Wed, 27 Feb 2013 15:58:53 +0000 (UTC), W napisa³(a):

Czas na w³asny serwer news! na którym od razu bêdzie filtrowanie ww. ;-)

a do czego go podepniesz?

do innych wlasnych serwerów news ;)

moze tez postawie hmmm...

w koncu jak web 2.0 to moze czas na usenet 2.0 ;) usenet w rekach usenetowiczow :D

Data: 2013-02-27 19:55:50
Autor: Ghost
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kglic1$5sl$1node1.news.atman.pl...
[...]

yeah, zalozmy wlasna domene pl!!!!1111

Data: 2013-02-27 20:12:01
Autor: Mr. Misio
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik Ghost napisa³:

[...]

;-)

[...]

po co?

Data: 2013-02-27 20:52:29
Autor: Ghost
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kgllpr$9kg$1node1.news.atman.pl...
U¿ytkownik Ghost napisa³:

[...]

no jak przejmowac to po calosci

Data: 2013-02-28 16:26:08
Autor: Kamil
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik "Ghost" napisa³:

no jak przejmowac to po calosci

Przejmij wpierw zwyczaje Usenetu. Na pocz±tek naucz siê cytowania. Tacy
lamerzy jak Ty s± gorsi od trolli i spamerów. Przez Ciecie i Tobie podobnych
zamykane s± serwery prze³adowane mnóstwem ¶miecia.

Bzpzdr

Data: 2013-02-28 17:07:26
Autor: Ghost
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik "Kamil" <niedlaspamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:512f771f$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Ghost" napisa³:

[...]

Ojej, widze, ze moj stary wielbiciel ciagle mnie kocha.

Data: 2013-02-27 20:42:39
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Chyba 3 po 3 :-)

Zawracanie kijem wis³y. Te serwery s± wy³±czane z braku zainteresowanych korzystaniem z nich. Utrzymywanie kolejnych dok³adnie tyle samo sensu ma. Pomy¶l raczej dlaczego ludzie wol± korzystaæ z innych metod komunikacji.

Data: 2013-02-27 18:18:19
Autor: rs
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
On Wed, 27 Feb 2013 20:42:39 +0100, John Ko³alsky <john@kowal.invalid>
wrote:

[...]

ile miejsca na dysku wymaga hostowanie calej struktury pl.
(zakladajac, ze nie ma w niej binarek) moze kilka mega? o jakich serverach wiec mowisz? <rs>

Data: 2013-02-28 01:33:44
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl>

[...]

Czemu s±dzisz, ¿e dla dostawców problemem jest ilo¶æ miejsca na dysku i ja o tym w³a¶nie piszê ?

Data: 2013-02-27 19:52:27
Autor: rs
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
On Thu, 28 Feb 2013 01:33:44 +0100, John Ko³alsky <john@kowal.invalid>
wrote:

[...]

ja wlasnie wcale o tym nie pisze, ze to problem. wlasnie wrecz
przeciwnie. wiec przywolujac twoj inny post. jakis wedlug ciebie jest
koszt takiej uslugi?

btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>

Data: 2013-02-28 02:08:01
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Nie przywo³ujesz mojego postu tylko swoje wyobra¿enie o nim. Nigdzie nie pisa³em o koszcie miejsca na dysku.

btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>
--
Doucz siê jak wygl±da separator a dopiero potem dawaj dobre rady

Data: 2013-02-27 20:22:58
Autor: rs
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
On Thu, 28 Feb 2013 02:08:01 +0100, John Ko³alsky <john@kowal.invalid>
wrote:

[...]

szkoda mi czasu na rozmowe, skoro sam nie rozumiesz co piszesz.
zacytuje cie tylko, zebys mial material do przemyslen:
"Od dawna jest p³atny ... dla w³a¶cicieli us³ugi "
ja pytalem ile kosztuje.

btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>
--
Doucz siê jak wygl±da separator a dopiero potem dawaj dobre rady

dokladnie tak wyglada jak go widac linijke wyzej i wlasnie tak
interpretuja go readery usenetu. tylko dzieki mojej dobrej woli
wklejam to, co reader (i slusznie zreszta wycina) traktujac jako
sygnature. i nie wypadaj do mnie takim tonem, tylko sam postaraj sie czegos
nauczyc.  <rs>

Data: 2013-02-28 18:47:40
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Separatorem podpisu jest my¶lnik+my¶lnik+spacja a nie my¶linik+my¶lnik. Z faktu, ¿e poda³em kto ponosi koszty funkcjonowania niusów nijak nie wynika ¿e tkwi± one w twardych dyskach. Elementarna wiedza.

Data: 2013-02-28 15:50:40
Autor: rs
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
On Thu, 28 Feb 2013 18:47:40 +0100, John Ko³alsky <john@kowal.invalid>
wrote:

[...]

to ja zostawie to juz bez komentarza. i jak poprzednio. PLONK.

Data: 2013-03-01 22:39:49
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

[nic nie napisa³, reszta to podpis pod delimiterem]

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-01 16:57:44
Autor: rs
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
On Fri, 1 Mar 2013 22:39:49 +0100, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

John Ko³alsky napisa³:

[nic nie napisa³, reszta to podpis pod delimiterem]

o! kolejny niedouczony. <rs>

Data: 2013-03-02 10:18:06
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz>

[nic nie napisa³, reszta to podpis pod delimiterem]

Delimiter to my¶lnik+my¶lnik+spacja

Data: 2013-03-02 12:28:17
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

Delimiter to my¶lnik+my¶lnik+spacja

Nieprawda. http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter i dok³adnie pod czym¶
takim znalaz³o siê to co naskroba³e¶. Ale ja i tak uwa¿am ¿e
to dywiz dywiz spacja. Mniejsza o nazewnictwo, bo tak czy owak, nie
zmienia to nic, ¿e czytnik s³usznie wyci±³ to co pod nim (delimiterem)
siê znalaz³o traktuj±c to jako sygnaturkê, a nie tre¶æ, w zwi±zku z tym
cytowany post okaza³ siê byæ pustym. Dos³ownie i w przeno¶ni.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-02 14:21:52
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Gdzie niby tak by³o ?

Tak czy siak, problem stanowi z³o¶liwe u¿ycie qp uniemo¿liwiaj±ce cytowanie a nie separator. Choæby¶ nie wiem jak fika³ program nie zacznie inaczej cytowaæ. Tracisz czas.

Data: 2013-03-02 15:05:43
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

Choæby¶ nie wiem jak fika³ program nie
zacznie inaczej cytowaæ. Tracisz czas.

Zmieñ program na inny lub w³asne pogl±dy. Mój (powszechnie krytykowany OE) i nie tylko mój, nie ma z tym problemów.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-02 17:04:17
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

Nieprawda.

Nieprawda, to jest to, na g³oszenie czego sobie pozwalasz.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-02 17:17:29
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz>

Nieprawda.

Nieprawda, to jest to, na g³oszenie czego sobie pozwalasz.

To jeszcze raz napiszê. Powodem problemu z cytowaniem jest u¿ywanie kodowania qt przez niektórych pisz±cych.

Data: 2013-03-02 20:05:44
Autor: Artur Ma¶l±g
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
W dniu 2013-03-02 17:17, John Ko³alsky pisze:

[...]

Nie, problem jest nadal po Twojej stronie i jeszcze próbujesz
zwaliæ winê na innych. Skorzystaj ze wskazówek i postaraj siê
nie ¶mieciæ innym.

Data: 2013-03-03 09:37:44
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

To jeszcze raz napiszê. Powodem problemu z cytowaniem jest u¿ywanie
kodowania qt przez niektórych pisz±cych.

Mo¿esz pisaæ jeszcze wiele razy. I tak nie zmieni to tego, ze mój OE
daje sobie radê, Twój Windows Mail nie, o którym sk±din±d s³ysza³em, ¿e
jako czytnik grup jest rozwi±zaniem jeszcze gorszym od OE.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-03 21:36:34
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Przecie¿ to to samo. Twój nie daje sobie rady dok³adnie tak, jak mój. Ju¿ Ci to nawet kto¶ wytkn±l. W istocie nic do powiedzenia nie masz poza jakimi¶ g³upawymi przechwa³kami jak to sobie poradzi³e¶ z czytnikiem a ja nie poradzi³em a powienienem ale bym zmieni³ go na inny. A to zwyk³y troling jest potwierdzaj±cy tylko to, co pisa³em o snobowaniu siê na inne kodowania, formaty. Ca³y twój dorobek.

Data: 2013-03-03 22:52:52
Autor: Tomek
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik "John Ko³alsky"  napisa³:

[...]

Bzdury pieprzysz waæpan. WM nie dorasta do piêt OE do tego stopnia, ¿e rozwa¿a³em powrót do XP z 7-mki. Po ka¿dym odpaleniu WM trzeba czekaæ pó³ minuty a¿ zacznie trybiæ, no i ten brak wciêæ przy cytowaniu. OE dzia³a³ w tym zakresie bezb³êdnie.

Data: 2013-03-04 00:59:57
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl>

[...]

Nie, to Ty bzdurzysz. To ten sam program i tak samo dzia³a.

Data: 2013-03-04 08:28:02
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

Nie, to Ty bzdurzysz. To ten sam program i tak samo dzia³a.

Nie do¶æ, ¿e jeste¶ niereformowalny jak wielka p³yta, to jeszcze jebniêty jak kret szpadlem.
PLONK

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-04 16:48:55
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Wiemy, ¿e masz problemy.

Data: 2013-03-05 08:12:42
Autor: gawfron
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
W dniu 2013-03-04 16:48, John Ko³alsky pisze:

[...]

Ma racjê. WM pod wzglêdem obs³ugi grup dyskusyjnych jest w stosunku do OE wykastrowany.

Data: 2013-03-05 18:46:20
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "gawfron" <gawfron@spamik.pl>

[...]

Z czego niby ?

Pierdo³y. Facet ma problem z dwoma kreseczkami u innych. To jego osi±gniêcie.

Data: 2013-03-05 23:31:11
Autor: Tomek
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik "John Ko³alsky"  napisa³:

Ma racjê. WM pod wzglêdem obs³ugi grup dyskusyjnych jest w stosunku do OE wykastrowany.

Z czego niby ?

Z czego¶, co dyskwalifikuje WM do odpisywania na grupie, bo czytaæ mo¿na spokojnie, ale przy odpowiedzi, nie wstawia wciêæ ">" w cytatach i trzeba to rêcznie robiæ. A przy wielu odpowiedziach, jest to lekko denerwuj±ce. By³y jakie¶ patche, ale na win7 x64 nie dzia³aj±.

Data: 2013-03-06 01:02:39
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Czyli nic nie zosta³o wykastrowane bo problem ten istnieje w OE ale dotyczy tylko formatów zawijaj±cych siê qp i base64. Bo to w ogóle nie jest problem OE tylko w³a¶nie tych formatów. Nie jest po prostu mo¿liwe cytowanie gdy tekst zawija siê chyba, ¿e siê ten tekst po³amie. Inaczej znaki cytowania nie trzyma³yby siê pocz±tków linii. Mo¿na cytowaæ w formatach, w których to cytowanie przewidziano takich jak HTML. I jak sobie ten HTML ustawisz do odpowiadania to qp czy base64 zostanie zacytowany jak nale¿y. Tak samo nie ma problemu cytowania w formatach w których tekst nie jest zawijany. O ile dobrze kojarzê pisa³em o tym gdzie¶ ko³o 2000 roku, czyli tyle to ju¿ tak dzia³a.

Data: 2013-03-04 11:54:17
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
Tomek napisa³:

WM nie dorasta do piêt OE do tego stopnia, ¿e
rozwa¿a³em powrót do XP z 7-mki.

A nie pro¶ciej by³oby - choæ nie wiem czy by³oby to wykonalne - z 7 odinstalowaæ WM i zainstalowaæ OE?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-04 15:10:58
Autor: Tomek
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik "Big Jack"  napisa³:

A nie pro¶ciej by³oby - choæ nie wiem czy by³oby to wykonalne - z 7 odinstalowaæ WM i zainstalowaæ OE?

By³oby pro¶ciej, gdyby siê da³o.

Data: 2013-03-04 08:27:59
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky napisa³:

Przecie¿ to to samo. Twój nie daje sobie rady dok³adnie tak, jak mój.

Bredzisz. Nie ten sam program i to Twój nie daje rady, oczym sam pisa³e¶. Ja w ¿adnym momencie problemów nie zg³asza³em

Ju¿ Ci to nawet kto¶ wytkn±l.

Mam doinstalowany dodatek do OE rozszerzaj±cy jego mo¿liwo¶ci. I tylko tyle. Tak samo jakbym do FF doinstalowa³ Linkification.

W istocie nic do powiedzenia nie masz
poza jakimi¶ g³upawymi przechwa³kami jak to sobie poradzi³e¶ z
czytnikiem a ja nie poradzi³em a powienienem ale bym zmieni³ go na
inny.

Zwisa mi, czy bêdziesz korzysta³ z tego, czy z innego czytnika. Ale je¶li masz go kulawego, to przestañ sapaæ, ¿e co¶ nie dzia³a tylko Tobie.

A to zwyk³y troling jest potwierdzaj±cy tylko to, co pisa³em o
snobowaniu siê na inne kodowania, formaty. Ca³y twój dorobek.

Je¿eli trzymanie siê netykiety uwa¿asz za trolling, to sam ju¿ sobie wystawiasz ¶wiadectwo kim jeste¶.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-04 16:44:19
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Podsumujmy. Masz problem z tym, ¿e u¿ywam swojego czytnika z powodzeniem mimo czyjego¶ z³o¶liwego kodowania w qp i twierdzisz w zwi±zku z tym, ¿e te dwie kreseczki to separator i dlatego trolujesz tutaj o netykiecie.

Data: 2013-03-04 20:38:31
Autor: Mark
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> w wiadomo¶ci
news:51344cfd$1news.home.net.pl napisa³(a):
Przecie¿ to to samo. Twój nie daje sobie rady dok³adnie tak, jak mój.
Bredzisz. Nie ten sam program i to Twój nie daje rady, oczym sam pisa³e¶. Ja w ¿adnym momencie problemów nie zg³asza³em
Mylisz dwa programy: Windows Mail (praktycznie to samo co OE) i Windows Live Mail do ktorego siê odnosisz.
Oficjalne dla Windows 7 i 8 jest przeznaczony Windows Live Mail ale nieoficjalnie mo¿na u¿ywaæ Windows Mail bior±c go z Visty.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2013-03-04 22:54:24
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
Mark napisa³:

Mylisz dwa programy: Windows Mail (praktycznie to samo co OE) i
Windows Live Mail do ktorego siê odnosisz.

Mo¿liwe, my¶la³em, ¿e WM to skrót my¶lowy WLM.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-03-02 16:10:02
Autor: JoteR
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
"Big Jack" napisa³:

[...]

Chyba po do³o¿eniu protezy Grzegorza (OE PowerTools).
"Go³y" OE mia³ i nadal ma z tym problem, ale g³ówny problem zazwyczaj tkwi miêdzy klawiatur± a oparciem fotela. Dbaj±cym o jasno¶æ przekazu, tn±cym cytaty, nie sprawia wiêkszego k³opotu rêczne dostawienie tu i ówdzie "ptaszka". A flejtuchom i tak jest wszystko jedno.

JoteR

Data: 2013-03-02 17:04:28
Autor: Big Jack
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
JoteR napisa³:

Chyba po do³o¿eniu protezy Grzegorza (OE PowerTools).

Te¿, chocia¿ ja u¿ywam QuoteFix

Nie mo¿na by³o tego lepiej uj±æ :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-02-28 06:39:00
Autor: Michal Tyrala
OT - ostatni gasi światło
On Wed, 27 Feb 2013 19:52:27 -0500, rs wrote:
 ja wlasnie wcale o tym nie pisze, ze to problem. wlasnie wrecz
 przeciwnie. wiec przywolujac twoj inny post. jakis wedlug ciebie jest
 koszt takiej uslugi?

Pewnie glownym kosztem jest zawracanie d* adminom, czyli tzw koszty osobowe.
Ja tez naciskam na wylaczenie czegos, z czego wg logow korzystaj±
pojedyncze osoby, a jest zrodlem problemow bo od okazji ktos po linii
tej uslugi dobija maszyne.

PS. Wiem, ¿e zaraz za¿±dasz wyliczenia tego z zlotowkach, na to nie
licz, sorry. Mozesz dla odmiany policzyc ile postow (przeciêtnie 2kB)
zmie¶ci ,,kilka mega'' :-)

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-28 14:33:10
Autor: rs
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
On Thu, 28 Feb 2013 06:39:00 +0000 (UTC), Michal Tyrala
<wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

[...]

sluze. kilka tysiecy. mniej niz dzienny uduj z polskiej struktury
usenetu, chociaz moze sa jakies grupy dotyczace polityki czy religii,
ktore generuja sporo, bo wiadomo jak to jest, jak polacy zaczna o tych
sprawach rozmawiac. dodaj do tego kilka dni retencji, nawet pare
tygodni i kompresuj to, a text sie slicznie skompresuje. ile wyjdzie?
nie jest nawet istotne, bo cokolwiek wyjdzie, to przy obecnych
wielkosciach dyskow to, ta wielkosc jest zupelnie niezauwazalna. to
nie sa servery, ktore hostuja grupy binarne. jesli server newsow chodzi stabilnie, to jego obsluga to prawie zerowe
koszta, z wyjatkiem tych o ktorych piszesz wyzej, ale z wyjatkiem
wyjatkowych abuse, sa to wyjatki, ktore przecietny admin olewa. <rs>

Data: 2013-02-27 21:17:11
Autor: Mr. Misio
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
[...]

Bo lubi± ogladac reklamy na forach? ;)

Data: 2013-02-27 22:19:09
Autor: Marek Dyjor
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
John Ko³alsky wrote:
[...]

bo sa bezdennymi idootami?

Data: 2013-02-28 00:02:38
Autor: Maciej Bebenek
OT - ostatni gasi światło
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

Zawracanie kijem wisły. Te serwery są wyłączane z braku zainteresowanych
korzystaniem z nich. Utrzymywanie kolejnych dokładnie tyle samo sensu ma.
Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod komunikacji.

Bo nie wiedzą. Pdstawa do upadku 99,9% projektów internetowych.

Data: 2013-02-28 01:31:03
Autor: John Kołalsky
OT - ostatni gasi światło

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Takie informacje zwykle same rozchodzą się. Myślę, że ludzie nie mają czasu na dyskusje i tyle.

--
http://niusy.pl/

Data: 2013-03-01 10:30:36
Autor: engry berd
OT - ostatni gasi ¶wiat³o
U¿ytkownik "John Ko³alsky" <john@kowal.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:kglo26$42d$1mx1.internetia.pl...
Pomy¶l raczej dlaczego ludzie wol± korzystaæ z innych metod komunikacji.

Bo s± sprzê¿one z fejsikiem i mo¿na klikn±æ lubiê to

Data: 2013-03-01 14:53:27
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "engry berd" <bird@angry.org>

Pomy¶l raczej dlaczego ludzie wol± korzystaæ z innych metod komunikacji.

Bo s± sprzê¿one z fejsikiem i mo¿na klikn±æ lubiê to

No w³a¶nie. Takie niby nieistotne rzeczy mo¿e przes±dzaj± o braku zainteresowania.

Data: 2013-03-02 01:44:26
Autor: engry berd
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "John Ko³alsky" <john@kowal.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:kgqcbg$9fh$1mx1.internetia.pl...

[...]

To by³o z przek±sem. Mi bynajmniej tego nie brakuje.

Data: 2013-03-02 10:23:34
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

No ale mo¿e komu¶ brakuje. Czego¶ na pewno brakuje skoro woli korzystaæ z innych.

Data: 2013-03-02 12:53:43
Autor: engry berd
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

U¿ytkownik "John Ko³alsky" <john@kowal.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:kgsgth$870$1mx1.internetia.pl...

[...]

Rozumu, bo to takie trudne, trzeba mieæ specjalny program, skonfigurowaæ czytnik, ustawiæ serwer... no i nie ma kolorowych pierdikonek.

Data: 2013-03-02 14:30:18
Autor: John Ko³alsky
OT - ostatni gasi ¶wiat³o

[...]

Dobrze, ¿e umiem bo by¶ mnie do plebsu zaliczy³

OT - ostatni gasi ¶wiat³o