OT pomoc dla rodziny Kolegi który odszedł (1% po datku)

Data: 2009-04-13 21:49:20
Autor: Rafi
OT pomoc dla rodziny Kolegi który odszedł (1% po datku)
Cześć.
Ze względu na śmierć naszego Kolegi Piotra Morawskiego, mam prośbę. Jeśli jeszcze nie rozliczyliście się z US za rok ubiegły, a podejrzewam że wielu z Was Koleżanki, Koledzy, jeszcze tego nie uczyniło, może zechcielibyście przekazać 1% podatku na rzecz Rodziny Piotrka. Jego Żona również nurkowała i w chwili obecnej przyda się Jej każda pomoc.
Liczę na Wasze zrozumienie i wsparcie. Więcej informacji znajdziecie na stronie Polskiego Związku Alpinizmu http://www.pza.org.pl/news.acs?id=313204

Pozdrawiam
Rafi

Data: 2009-04-15 11:34:11
Autor: Rafi
OT pomoc dla rodziny Kolegi który odszedł (1% podatku)
http://www.pza.org.pl/news.acs?id=313252