OT-smieci

Data: 2013-06-22 20:59:46
Autor: kolec
OT-smieci
Mam może głupie pytanie: czy butelki i pojemniki trzeba będzie teraz myć przed wyrzuceniem?
Gdzie wrzucić butelkę po oleju, do plastiku nie wolno ponoć, a stare parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

Data: 2013-06-22 18:59:30
Autor: witek
OT-smieci
kolec wrote:
Mam może głupie pytanie: czy butelki i pojemniki trzeba będzie teraz myć
przed wyrzuceniem?ie
Gdzie wrzucić butelkę po oleju, do plastiku nie wolno ponoć, a stare
parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

pytaj u siebie
kazdy firma ustala sobie indywidualnie co i jak

Data: 2013-06-22 20:33:21
Autor: Budzik
OT-smieci
Osobnik posiadający mail siedze@na.koniu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]
Poczytaj zasady jakie u ciebie obowiazuja.
Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2013-06-22 19:00:18
Autor: witek
OT-smieci
Budzik wrote:
[...]

juz ci dwa razy podawalem link, ze wroclaw wymyslil, ale nie pasuje ci to do twojego swiatopogladu.

Data: 2013-06-23 04:52:49
Autor: Budzik
OT-smieci
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
juz ci dwa razy podawalem link, ze wroclaw wymyslil, ale nie pasuje ci
to do twojego swiatopogladu.

A mozesz trzeci raz?
Bo na stronie wroclaw.pl/jak_segregowac_odpady.dhtml nic takiego nie widze.
Natomiast tak jak juz pisalismy wczesniej - ilośc kolorów mistrzostwo swiata.

Nie mozecie nic z tym zrobić? P.S. Piszać "raczej nikt nie wymyśli" nie biorę odpowiedzialności za pojedynczych idiotow ponieważ szybko sie z takich pomysłów wycofają. Media, naciski spoleczenstwa itp. Zapewne jakis biurokrata "pop orstu nie pomyslał" -  oni tak maja...

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2013-06-23 00:03:39
Autor: hiki o!
OT-smieci
On 22.06.2013 22:33, Budzik wrote:

Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

A szkoda. Wodociagi tez chcialby zarobić.

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-06-23 04:52:50
Autor: Budzik
OT-smieci
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

A szkoda. Wodociagi tez chcialby zarobić.

Zapomniałes emotki czy ty tak na serio?

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2013-06-23 07:22:55
Autor: z
OT-smieci
W dniu 2013-06-23 06:52, Budzik pisze:
Zapomniałes emotki czy ty tak na serio?

Ktoś tu przecież pisał że jak droga woda to gu... staje się za gęste i nie chce płynąć. Trzeba najpierw pomyśleć jak się podnosi ceny czy od tyły kasa nie będzie odpływać. :-)

Data: 2013-06-23 01:16:58
Autor: Piotrek
OT-smieci
On 2013-06-22 22:33, Budzik wrote:
Raczej nikt nie wymysli czegos takiego, jak obowiazek mycia smieci... :)

A widzisz! I tu jesteś w tak zwanym mylnym błędzie.

Moi faworyci, miszczowie businessu z Hrubieszowa, dali radę ;-)
Jureq podał link w poprzednim wątku.

Piotrek

Data: 2013-06-23 04:52:50
Autor: Budzik
OT-smieci
Osobnik posiadający mail piotrek@pisz.na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

No i?
Co z tym  zrobiliście?

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2013-06-23 10:25:34
Autor: Piotrek
OT-smieci
On 2013-06-23 06:52, Budzik wrote:
No i?
Co z tym  zrobiliście?

A dlaczego mnie o to pytasz? "Nie mój cyrk, nie moje małpy"

Piotrek

Data: 2013-06-23 10:34:56
Autor: Budzik
OT-smieci
[...]

Myslałem, ześ z Hrubieszowa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2013-06-22 21:06:54
Autor: cef
OT-smieci
kolec wrote:

Gdzie wrzucić stare
parówki gdzie, do bio niby tylko jedzenie pochodzenia roślinnego...

Makulatura.

OT-smieci