OT - wygłuszenie pompy

Data: 2020-10-21 15:59:54
Autor: Budzik
OT - wygłuszenie pompy
Użytkownik heby heby@poczta.onet.pl ...

Cześć.

Piszę tutaj bo akurat w samochodach wygłuszenia stosuje się
powszechnie. Mam pompę do basenu. Jest dość spora i hałasuje. Nie dlatego że
jest uszkodzona, tylko jest do filtru piaskowego co oznacza że ma
po psotu sporą moc.

Jest zamknięta w obudowie plastikowej i chłodzi się cieczą. Nie ma
problemu więc z zatkaniem jej szczelnie.

Pompa czasami narażona jest za spryskanie wodą.

Takie coś: https://maleomi.pl/112582-thickbox_default/bestway-pompa-piaskowa-d
o-basenu-7570lh.jpg
Po pierwsze jestes chyba mocno przewrazliwiony bo mi ona jakos mocno nie przeszkadza jak pracuje.
Po drugie ustawiaj sobie zeby pracowała jak cie nie ma w domu - przeciez nie włączasz jej na 24h...
Po trzecie moze zbuduj jej jakis ładny drewniany kurnik, wygłusz go jakims styro i zaprojektuj go tak zeby łatwo było otworzyc (jakis mały daszek na podnosnikach takich jak masz przy masce samochodowej?
Pare złotych a nie bedzie szpecic ogrodu.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

OT - wygłuszenie pompy