OTA android

Data: 2011-04-05 10:31:20
Autor: m
OTA android
Czy OTA jest zalezne od tego
jakiego operatora mam karte sim wlozona? Mam motorole milestone
i ciagle nie widzi aktualizacji do androida 2.2. Jesli np.
taki mbank mobile nie sprzedawal motoroli milestone
to znaczy, ze nigdy nie dostane updatu z taka karta sim
wlozona i musze na chwile pozyczyc od kogos karte play (tel
byl kupiony w play)?
Paranoja. Czy OTA bedzie serwowane przez plusa,
skoro mbank mobile jest operatorem wirtualnym czy prze mbank?
Czy nie mam co czekac tylko wgrac aktuaizacje kablem.

Data: 2011-04-05 11:59:44
Autor: G Nowak
OTA android
[...]

Raczej jak we wszystkich innych telefonach zalezy od product id a nie aktualnie uzywanej karty sim. Pewnie na Xda jest opisane, co i jak zmienic zeby dostac update.

--
Pozdr

Data: 2011-04-05 12:50:16
Autor: Mega
OTA android
Dnia Tue, 5 Apr 2011 10:31:20 +0200, m@fake.pl napisał(a):

[...]

Wydaje mi się że OTA zależy od wersji androida w telefonie.
Tzn. dostaniesz OTA kiedy telefony z Playa będą dostawać (jak Play
przygotuje swojÄ… wersje Androida).

--
Pzdr.
Mega

Data: 2011-04-05 18:11:51
Autor: Andrzej Libiszewski
OTA android
W dniu 2011-04-05 12:50, Mega pisze:

Wydaje mi się że OTA zależy od wersji androida w telefonie.
Tzn. dostaniesz OTA kiedy telefony z Playa będą dostawać (jak Play
przygotuje swojÄ… wersje Androida).

Akurat telefony Playa już dostały update dla Milestone.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-05 18:53:35
Autor: m
OTA android
On Tue, 05 Apr 2011 18:11:51 +0200
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:

> [...]

> przygotuje swojÄ… wersje Androida).

Akurat telefony Playa już dostały update dla Milestone.

czyli wskazywaloby to na to, ze update zalezy jednak
od wloznej karty sim. Rety to musze szukac kogos
kto ma play i mi pozyczy karte sim na czas updata.
Debilizm do kwadratu takiego rozwiazania updatow
w androidzie.

Data: 2011-04-05 20:14:33
Autor: Shield
OTA android
On Tue, 5 Apr 2011 18:53:35 +0200, m@fake.pl wrote:
> Akurat telefony Playa ju¿ dosta³y update dla Milestone.

czyli wskazywaloby to na to, ze update zalezy jednak
od wloznej karty sim. Rety to musze szukac kogos
kto ma play i mi pozyczy karte sim na czas updata.

Nie od w³o¿onej karty, ale od odmiany telefonu dla danej sieci (brandingu).
Debilizm do kwadratu takiego rozwiazania updatow
w androidzie.

To akurat nie jest przypad³o¶æ tylko androida. W Nokiach jest to podobnie rozwi±zane od lat.

Data: 2011-04-05 20:17:35
Autor: Andrzej Libiszewski
OTA android
W dniu 2011-04-05 20:14, Shield pisze:

Nie od włożonej karty, ale od odmiany telefonu dla danej sieci (brandingu).

Motorole dla Play nie były zdaje się brandowane.

Data: 2011-04-05 20:46:14
Autor: m
OTA android
On Tue, 05 Apr 2011 20:17:35 +0200
> [...]

> (brandingu).

Motorole dla Play nie były zdaje się brandowane.

Na to wyglada, bo nigdzie nie ma zadnej wstawki playa.

Data: 2011-04-05 20:16:48
Autor: Andrzej Libiszewski
OTA android
W dniu 2011-04-05 18:53, m@fake.pl pisze:

[...]

Po pierwsze, to raczej jednak od numeru seryjnego telefonu (ale konkretne partie mogły być dla konkretnych operatorów), po drugie, jest jakiś powód, dla którego nie jesteś w stanie wydać 5zł na starter Play Fresh, tylko będziesz szukał jelenia co pożyczy kartę?

Data: 2011-04-06 08:35:54
Autor: cisiek
OTA android
Akurat telefony Playa już dostały update dla Milestone.

Troche off-topic - a czy kupując Milestone w Orange dostanę And 2.2, a jesli nie, to czy mogę zrobić upgrade do Froyo bez utraty gwarancji?
cisiek@[]>