OTA android

Data: 2011-04-05 11:59:44
Autor: G Nowak
OTA android
jakiego operatora mam karte sim wlozona? Mam motorole milestone
i ciagle nie widzi aktualizacji do androida 2.2. Jesli np.
taki mbank mobile nie sprzedawal motoroli milestone
to znaczy, ze nigdy nie dostane updatu z taka karta sim
wlozona i musze na chwile pozyczyc od kogos karte play (tel
byl kupiony w play)?
Paranoja. Czy OTA bedzie serwowane przez plusa,
skoro mbank mobile jest operatorem wirtualnym czy prze mbank?
Czy nie mam co czekac tylko wgrac aktuaizacje kablem.

Raczej jak we wszystkich innych telefonach zalezy od product id a nie aktualnie uzywanej karty sim. Pewnie na Xda jest opisane, co i jak zmienic zeby dostac update.

--
Pozdr

OTA android