OVI Suite

Data: 2010-03-21 16:16:38
Autor: Wojciech Nawara
OVI Suite
W dniu 2010-03-21 13:42, Motylek pisze:
Witam,
Czy ktos z Was rozgryzl juz jak synchrnonizowa膰 kontakty za pomoca OVI
miedzy 2 telefonami Nokia? Czy mo偶e lepiej da膰 sobie spokoj i robi膰 to
inaczej (jak?)

Hmmm, ja to bym raczej zada艂 pytanie jak korzystaj膮c z Nokia Ovi Suite NIE sychronizowa膰 kontakt贸w pomi臋dzy dwoma telefonami, co mnie osobi艣cie cholernie irytuje, no ale wida膰 tw贸rcy Ovi Suite wiedz膮 lepiej, co user ma uznawa膰 za wygodne.

Po prostu zsychronizuj z Ovi Suite najpierw jeden telefon, p贸藕niej drugi, nast臋pnie znowu pierwszy. W efekcie powinno si臋 zsynchronizowa膰 wszystko mi臋dzy sob膮. Naturalnie mam na my艣li synchronizacj臋 kontakt贸w.

Albo bezpo艣rednio pomi臋dzy telefonami po Bluetooth, opcja "Transfer".

Data: 2010-03-21 22:54:12
Autor: Motylek
OVI Suite
U偶ytkownik Wojciech Nawara napisa艂:

Albo bezpo艣rednio pomi臋dzy telefonami po Bluetooth, opcja "Transfer".

Tylko ze da sie przeslac jeden kontakt. I potem znow jeden. Przynajmniej   tyle ja odkrylem... Ale wglebie sie, moze mozna cala ksiazke.

Fajnie by bylo tez kalendarz i inne duperele...

Data: 2010-03-22 06:42:57
Autor: 艁ukasz Tomczyk
OVI Suite
W dniu 2010-03-21 22:54, Motylek pisze:
[...]

Dawno tego nie robi艂em, ale rok temu jak kupowa艂em nowy telefon, to za pomoc膮 tej aplikacji w kilkana艣cie minut e63 po艂膮czy艂a si臋 ze star膮 n70, i 艣ci膮gn臋艂a jakie艣 2000 sms贸w, ca艂y kalendarz i wszystkie kontakty. Takze da si臋 na pewno, ale w tym momencie nie mam dw贸ch telefon贸w, 偶eby potestowa膰.

pozdr
艁ukaszT

Data: 2010-03-22 16:48:17
Autor: Wojciech Nawara
OVI Suite
[...]

Powtarzam, narz臋dzie "Transfer". Zdecydowanie synchronizuje wszystkie, a nie po jednym.

OVI Suite