[Karkonosze] OW Kamieńczyk na Hali Szrenickiej

Data: 2011-08-08 19:13:17
Autor: Alex D. B.
[Karkonosze] OW Kamieńczyk na Hali Szrenickiej

Użytkownik "mulczas" <mulczas@os.pl> napisał w wiadomości news:j13je5$g4l$1news.onet.pl...
Witam!

Co to za budynek na płd. zach. od schroniska na Hali, schowany lekko w lesie? Zawsze myślałem, że tam jakiś GOPR siedzi, ale wygrzebałem na jakiejś mapie (tylko jednej, na innych budynek nieopisany), że to "OW Kamieńczyk" - zacząłem więc góglać, ale nic poza adresem "Hala Szrenicka 0" nie znalazłem. Tajne to czy jak? A może opuszczone? Co tam jest/było?

prawdopodobnie kiedys strazy granicznej.
kolo roku 90 dzialal jako schronisko, nocowalem tam kilka razy w okolicach 90-93.  w 90 bylo troche spartansko, ale calkiem przyjemnie.
bodaj w 93 pokoje juz nie byly ogrzewane, urzedowaly ze 3 osoby obslugi, treszta jak opuszczona. na oknie piwo mi prawie zamarzlo ;-)
w 95 juz nie udalo mi sie tam dobic (nieczynne).

Alex.

[Karkonosze] OW Kamieńczyk na Hali Szrenickiej