OWD... i co dalej? :)

Data: 2011-08-26 11:02:19
Autor: Pszemol
OWD... i co dalej? :)
" Łukasz" <lukasz.nurek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:j37mbk$ov1$1inews.gazeta.pl...
Nie dawno otrzymałem wymarzony certyfikat samodzielnego nurka wód otwartych
(PADI OWD), ale czuję pewien niedosyt. Kurs był bardzo fajny, jednak chciałbym
umieć trochę więcej. Nie zależy mi na głębokości, wiem że muszę się sporo
opływać instruktor powtarzał nam to wielokrotnie: zdobywajcie doświadczenie.
I teraz chcę skożystać z doświadczenia kolegów z forum, którzy ten etap mają za
sobą. Jaki kurs polecacie, by znacznie podnieść umiejętności, poprawić
pływalność, być lepszym partnerem w razie problemu umieć mu zaradzić, pomóc.
Widzę, ze jest więcej organizacji, niż sama PADI. Czym się różnią i gdzie
polecacie dalsze kursy?

Ja bym Ci polecał abyś teraz zrobił z tym swoim nowym plastikiem
20-30 nurków pod okiem doświadczonego divemastera i zebrał
trochę doświadczenia. Same kursy Ci doświadczenia nie załatwią.
A sądzę nawet że lepiej z następnych kursów skorzystasz gdy już
będziesz miał za paskiem te 20-30 nurków w łatwych akwenach.

OWD... i co dalej? :)