Obłąkany Korwin Mikke

Data: 2014-10-10 19:07:09
Autor: u2
Obłąkany Korwin Mikke
to żaden liberał, to zamordysta ubecki :

http://naszeblogi.pl/49940-oblakany-korwin-mikke-chce-opodatkowac-kazdego-polaka

[...]

Mój komentarz

Korwin Mikke stworzył religie polityczną z sobą jako je prorokiem . Religie polityczne takie jak socjalizm Hitlera , komunizm Stalina , czy polityczna poprawność, cechuje się istnieniem
dogmatów w które wyznawcy muszą bezwarunkowo wierzyć .

Korwin Mikke nazwa się wolnościowcem . Wolnościowcem to on był , ale sto lala temu, kiedy jeszcze nie było internetu , kart płatniczych , czy Chińczyków , którzy tworzą w tej chwili najbardziej wolnościowe rozwiązania . Korwin Mikke i jego akolici to przy nich podatkowi zamordyści .

Rząd chiński zwolnił większość Chińczyków z podatku dochodowego , vatu , zusu , a Korwin Mikke proponuje powszechny totalitarny podatek pogłówny ..Amerykański senator proponuje podatek transakcyjny ,a w zamian likwidację konieczności płacenia wszystkich innych podatków .

A fanatycy Korwina Mikke niczym te przysłowiowe ślepe i głuche małpy udają że nic się od stu lat nie zmieniło, że o żadnych wolnościowych rozwiązaniach nie słyszeli .

Podatek pogłówny wymaga zbudowania centralnego systemu kontroli skarbowej wszystkich Polaków , monitorowania ich miejsca pobytu , ustalania „ wieku emerytalnego „po przekroczeniu którego tego podatku się nie płaci , wieku od kiedy się ten podatek płaci, na przykład 16 lat .. I co z osobami niepełnosprawnymi , obcokrajowcami , kobietami w ciąży .. Dziesiątki tysięcy komorników i urzędników,sady zawalone sprawami o niepłacenie podatku .

I po co jak można zamiast tego opodatkować koncerny tak jak w Chinach . Opodatkowanie koncernów byłoby formą podatku pośredniego. Kilkaset płatników zamiast kilkudziesięciu milionów podatników .

A może podatek transakcyjny , który płaciliby obywatele i ich firmy , ale byłby odprowadzany prze banki, operatorów kart, i duże korporacje . I znowu kilkaset płatników zamiast kilkudziesięciu milionów .

Jak widzimy najbardziej zamordystyczny system podatkowy proponuje..Korwin Mikke i wyznawcy wymyślonej prze niego jego religii politycznej

Wart zadać sobie pytanie , czy Korwin Mikke i jego ludzi to zbieranina półgłówków , czy też za planami wprowadzenia totalitarnego systemu podatkowego kryje się coś więcej .

Korwin Mikke i jego ludzie najordynarniej w świecie wysługują się lichwiarstwu i oligarchom . Bo aby zwolnić wszystkich Polaków z konieczności płacenia wszystkich podatków tak jak w Chinach należałoby uderzyć w ….rody lichwiarzy i oligarchów. A rząd musiałoby kontrolować bank centralny i pieniądz . Gdyby zaś wprowadzić drugie rozwiązanie, które zresztą można by połączyć z pierwszym , czyli wprowadzić podatek transakcyjny od wszystkich transakcji to koncerny i banki należące do lichwiarzy i oligarchów przestałyby w warunkach wolności gospodarczej przestałyby kontrolować każdy zakamarek gospodarki , a Polacy przestaliby być masą niewolniczą zarządzaną ą przez te koncerny.

Korwin-Mikke i jego wyznawca Dziambor mówią o podatku pogłownym w wysokości 400 złotych od osoby . Załóżmy, ze płacimy go do szesnastego roku życia . Ojciec pracuje , matka jest chora ,a trójka dzieci w wieku 16, 17 i 18 lat chce się uczyć . Jak ojciec rodziny ma zapłacić dwa tysiąc złotych podatku .

Czy nie lepiej jak w Chinach ,aby państwo wzięło „za mordę „ i kontrolowało lichwiarstwo oligarchów i opodatkowało ich koncerny i banki a odpierdo.... się od obywatela , a nie na odwrót jak chce wysługujący się ostentacyjnie lichwiarstwu i oligarchom Korwin Mikke i jego wyznawcy.

I na koniec proszę zwrócić uwagę ,że projekt podatku transakcyjnego , który daje wolność podatkową obywatelom, a bierze za pysk koncerny został nazwany ….socjalistycznym .Tą samą retorykę stosuje Korwin Mikke broniąc oligarchów i ich koncerny przed ...podatkami .

[...]
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-10 10:34:45
Autor: szklanynocnik
Ob³±kany Korwin Mikke
u¿ytkownik u2 napisa³:
Jak ojciec rodziny ma zap³aciæ dwa tysi±c z³otych podatku .

Pewnie tak samo jak teraz.

Czy nie lepiej jak w Chinach ,aby pañstwo wziê³o "za mordê " i
kontrolowa³o lichwiarstwo oligarchów i opodatkowa³o

No lepiej, tylko jeszcze nikomu sie nie udalo. Ale o czym ja gadam, nie udalo sie odsunac komucha
od koryta, a U2 marzy o opodatkowaniu oligarchow.

Chyba snisz, podatki zawsze placa biedaki, wbij to sobie do
glowy.

Tu ani socjalizm, ani kapitalizm. Panstwo ³upi i nic nie daje, do tego gojce klaszczom za partia ktora podniosla podatki
na wszystko co tylko mogla. Kto moze niech kradnie
albo wyjedzie.

Data: 2014-10-10 19:37:10
Autor: u2
Ob³±kany Korwin Mikke
W dniu 2014-10-10 o 19:34, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Chyba snisz, podatki zawsze placa biedaki, wbij to sobie do
glowy.

no widzisz maæ kurwin, ty¶ ob³±kany despota, zawsze drzesz pasy z biedaków

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-10 13:04:44
Autor: Marek
Ob³±kany Korwin Mikke
W dniu pi±tek, 10 pa¼dziernika 2014 19:07:09 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
to ¿aden libera³, to zamordysta ubecki :

http://naszeblogi.pl/49940-oblakany-korwin-mikke-chce-opodatkowac-kazdego-polaka

[...]

Mój komentarz

Korwin Mikke stworzy³ religie polityczn± z sob± jako je prorokiem . Religie polityczne takie jak socjalizm Hitlera , komunizm Stalina , czy polityczna poprawno¶æ, cechuje siê istnieniem

dogmatów w które wyznawcy musz± bezwarunkowo wierzyæ .

Korwin Mikke nazwa siê wolno¶ciowcem . Wolno¶ciowcem to on by³ , ale sto lala temu, kiedy jeszcze nie by³o internetu , kart p³atniczych , czy Chiñczyków , którzy tworz± w tej chwili najbardziej wolno¶ciowe rozwi±zania . Korwin Mikke i jego akolici to przy nich podatkowi zamordy¶ci .

Rz±d chiñski zwolni³ wiêkszo¶æ Chiñczyków z podatku dochodowego , vatu , zusu , a Korwin Mikke proponuje powszechny totalitarny podatek pog³ówny .Amerykañski senator proponuje podatek transakcyjny ,a w zamian likwidacjê konieczno¶ci p³acenia wszystkich innych podatków .

A fanatycy Korwina Mikke niczym te przys³owiowe ¶lepe i g³uche ma³py udaj± ¿e nic siê od stu lat nie zmieni³o, ¿e o ¿adnych wolno¶ciowych rozwi±zaniach nie s³yszeli .

Podatek pog³ówny wymaga zbudowania centralnego systemu kontroli skarbowej wszystkich Polaków , monitorowania ich miejsca pobytu , ustalania " wieku emerytalnego "po przekroczeniu którego tego podatku siê nie p³aci , wieku od kiedy siê ten podatek p³aci, na przyk³ad 16 lat . I co z osobami niepe³nosprawnymi , obcokrajowcami , kobietami w ci±¿y . Dziesi±tki tysiêcy komorników i urzêdników,sady zawalone sprawami o niep³acenie podatku .

I po co jak mo¿na zamiast tego opodatkowaæ koncerny tak jak w Chinach . Opodatkowanie koncernów by³oby form± podatku po¶redniego. Kilkaset p³atników zamiast kilkudziesiêciu milionów podatników .

A mo¿e podatek transakcyjny , który p³aciliby obywatele i ich firmy , ale by³by odprowadzany prze banki, operatorów kart, i du¿e korporacje . I znowu kilkaset p³atników zamiast kilkudziesiêciu milionów .

Jak widzimy najbardziej zamordystyczny system podatkowy proponuje..Korwin Mikke i wyznawcy wymy¶lonej prze niego jego religii politycznej

Wart zadaæ sobie pytanie , czy Korwin Mikke i jego ludzi to zbieranina pó³g³ówków , czy te¿ za planami wprowadzenia totalitarnego systemu podatkowego kryje siê co¶ wiêcej .

Korwin Mikke i jego ludzie najordynarniej w ¶wiecie wys³uguj± siê lichwiarstwu i oligarchom . Bo aby zwolniæ wszystkich Polaków z konieczno¶ci p³acenia wszystkich podatków tak jak w Chinach nale¿a³oby uderzyæ w ....rody lichwiarzy i oligarchów. A rz±d musia³oby kontrolowaæ bank centralny i pieni±dz . Gdyby za¶ wprowadziæ drugie rozwi±zanie, które zreszt± mo¿na by po³±czyæ z pierwszym , czyli wprowadziæ podatek transakcyjny od wszystkich transakcji to koncerny i banki nale¿±ce do lichwiarzy i oligarchów przesta³yby w warunkach wolno¶ci gospodarczej przesta³yby kontrolowaæ ka¿dy zakamarek gospodarki , a Polacy przestaliby byæ mas± niewolnicz± zarz±dzan± ± przez te koncerny.

Korwin-Mikke i jego wyznawca Dziambor mówi± o podatku pog³ownym w wysoko¶ci 400 z³otych od osoby . Za³ó¿my, ze p³acimy go do szesnastego roku ¿ycia . Ojciec pracuje , matka jest chora ,a trójka dzieci w wieku 16, 17 i 18 lat chce siê uczyæ . Jak ojciec rodziny ma zap³aciæ dwa tysi±c z³otych podatku .

Czy nie lepiej jak w Chinach ,aby pañstwo wziê³o "za mordê " i kontrolowa³o lichwiarstwo oligarchów i opodatkowa³o ich koncerny i banki a odpierdo.... siê od obywatela , a nie na odwrót jak chce wys³uguj±cy siê ostentacyjnie lichwiarstwu i oligarchom Korwin Mikke i jego wyznawcy.

I na koniec proszê zwróciæ uwagê ,¿e projekt podatku transakcyjnego , który daje wolno¶æ podatkow± obywatelom, a bierze za pysk koncerny zosta³ nazwany ....socjalistycznym .T± sam± retorykê stosuje Korwin Mikke broni±c oligarchów i ich koncerny przed ...podatkami .

[...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',

tworza mowe nienawisci".

W ten sposob, kazdy obywatel, ktory musi placic podatek poglowny, zastanow sie , jak tu zarobic pieniadze, ktore nie beda dodatkowo opodatkowane.
Czy nie jest to stymulacja rozwoju przedsiebiorczosci ?

Data: 2014-10-10 22:30:22
Autor: u2
Ob³±kany Korwin Mikke
W dniu 2014-10-10 o 22:04, Marek pisze:
W ten sposob, kazdy obywatel, ktory musi placic podatek poglowny, zastanow sie , jak tu zarobic pieniadze, ktore nie beda dodatkowo opodatkowane.
Czy nie jest to stymulacja rozwoju przedsiebiorczosci ?

taka sama "stymulacja" jak plany wprowadzenia podatku katastralnego, popierdolency - wykolejency z PO-PSL zabijaja polskich przedsiebiorcow podatkami, skladkami na niedzialajaca sluzbe zdrowia itp przyklady totalniakow podatkowych sie mnoza.

Data: 2014-10-10 13:36:08
Autor: Marek
Ob³±kany Korwin Mikke
W dniu pi±tek, 10 pa¼dziernika 2014 22:30:22 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj� slow 'antysemita',

Przeciez podatek katastralny nie dotyka przedsiebiorcow...cus ci sie po....balo.

Data: 2014-10-10 21:52:11
Autor: t-1
Obłąkany Korwin Mikke

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5438123f$0$3165$65785112news.neostrada.pl...
to żaden liberał, to zamordysta ubecki :

http://naszeblogi.pl/49940-oblakany-korwin-mikke-chce-opodatkowac-kazdego-polaka

Staraj się zawsze czytać i oglądać materiały źródłowe a nie spaczone poglądy komentatorów.
Tym bardziej nie cytuj ich bzdur.

Data: 2014-10-10 21:59:43
Autor: u2
Obłąkany Korwin Mikke
W dniu 2014-10-10 o 21:52, t-1 pisze:
Staraj się zawsze czytać i oglądać materiały źródłowe a nie spaczone
poglądy komentatorów.
Tym bardziej nie cytuj ich bzdur.

spadaj mać kurinowcu

Data: 2014-10-10 22:01:56
Autor: u2
Obłąkany Korwin Mikke
W dniu 2014-10-10 o 21:52, t-1 pisze:
Staraj się zawsze czytać i oglądać materiały źródłowe a nie spaczone
poglądy komentatorów.
Tym bardziej nie cytuj ich bzdur.

spadaj mać kurwinowcu, sługusie ubecki

Data: 2014-10-11 09:06:33
Autor: MarkWoydak
Obłąkany Korwin Mikke

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5438123f$0$3165$65785112news.neostrada.pl...
to żaden liberał, to zamordysta ubecki :

Strach ciÄ™ ogarnÄ…Å‚ kryptokomuchu?

MW

Obłąkany Korwin Mikke