Obaj maja jednakowe pojęcie o gospodarce.

Data: 2009-05-13 14:42:06
Autor: cirrus
Obaj maja jednakowe pojęcie o gospodarce.
# Lech Wałęsa pochwalił prezydenta Lecha Kaczyńskiego za jego listy do prezydenta Ukrainy Wiktora Juszczenki i premier tego kraju Julii Tymoszenko z prośbą o pomoc i interwencję na rzecz obrony Stoczni Gdańsk.
- Dobry ruch zrobił - tutaj muszę pochwalić. Ja też o tym myślałem, ale mnie wyprzedził - powiedział dziennikarzom Wałęsa.
- Ja myślałem, żebyśmy powiedzieli: "kochano Ukraino, kupiłaś, to teraz ty się martw". To już nie jest polska stocznia, tylko ukraińska. To jest ich sprawa, a nie nas podatników" - powiedział b. prezydent po godzinnym spotkaniu z jednym z liderów rosyjskiej opozycji, byłym szachowym mistrzem świata Garri Kasparowem.
Właścicielem Stoczni Gdańsk od końca 2007 r. jest należąca do ukraińskiego Donbasu spółka ISD Polska. #
Ze strony:
http://wiadomosci.onet.pl/1969653,11,item.html
Może się mylę, ale to nie rząd Ukraiński został właścicielem stoczni.

--
stevep

Obaj maja jednakowe pojęcie o gospodarce.