Data: 2020-05-24 13:40:18 | |
Autor: Yogi | |
Obajtek sypie | |
https://wyborcza.pl/7,155287,25969750,szalone-wydatki-orlenu-na-marketing-obajtek-sypie-pieniedzmi.html?disableRedirects=true#s=BoxOpImg8
"W zeszłym roku na marketing, sponsoring, public relations i prawników PKN Orlen wydał ponad 460 mln zł. W ciągu dwóch lat rządów Daniela Obajtka takie wydatki Orlenu podwoiły się." A mówili, że Robin Hood to złodziej! Y |
|
Data: 2020-05-25 06:35:39 | |
Autor: Runt | |
Obajtek sypie | |
W dniu 2020-05-24 o 13:40, Yogi pisze:
https://wyborcza.pl/7,155287,25969750,szalone-wydatki-orlenu-na-marketing-obajtek-sypie-pieniedzmi.html?disableRedirects=true#s=BoxOpImg8 "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński -- Runt Keep smilling. All's well that ends well! |
|
Data: 2020-05-25 08:11:55 | |
Autor: Alojzy Gąska | |
Obajtek sypie | |
użytkownik Yogi napisał:
https://wyborcza.pl/7,155287,25969750,szalone-wydatki-orlenu-na-marketing-obajtek-sypie-pieniedzmi.html?disableRedirects=true#s=BoxOpImg8 Oni czasem nie sponsorują tych rajdowców? Ten Kubica ze spółką widać sporo biorą za reklamy. Podobno lepiej kupować rzeczy które nie są reklamowane. Weźmy np. taką benzynę. 70 gr tańsza na stacjach które się nie reklamują. |
|
Data: 2020-05-25 18:47:08 | |
Autor: z | |
Obajtek sypie | |
To nie Kubica.
To jest taki popierdolony sport że kierowca płaci za to że może jeździć (znaczy jego sponsorzy) Wg. marketingowców taka reklama przynosi efekty. Taki ten popierdolony świat ;-) |
|
Data: 2020-05-25 11:52:36 | |
Autor: z | |
Obajtek sypie | |
Podaj jeszcze zyski z tych wydatków bo jak twierdzą marketingowcy "to działa" były już podawane zyski/kwoty rozpoznawalność marki i takie tam... korzyści z udziału w F1 Kubicy
Logo na bolidzie na ekranach milionów kibiców na całym świecie... Także ten. Biznes marketingowy jak robi PO to jest szczytny a jak robi to PiS to wydawanie pieniędzy w błoto. Takie przewidywalne jęczenie ;-) Ja osobiście zakazałbym albo okrutnie opodatkował Każdą formę reklamy. To nic nie przynosi dla ludzkości a tylko pozwala optymalizować podatki. Milion za logo, tysiące miesięczne za doradztwo... Piękny biznes którego nie da się zmierzyć. Prawie jak pranie pieniędzy na dziełach sztuki ;-) |