Obalić republikę okrągłego stołu

Data: 2012-11-11 19:32:15
Autor: Jusuf
Obalić republikę okrągłego stołu
Takie są zamiary polskiego narodu. Ponad 100 tysięcy Polaków pod pomnikiem Dmowskiego. Musimy się zorganizować. Nie będzie żadnego drugiego okrągłego stołu, nie będzie żadnej grubej kreski.
http://razem.tv/ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 11:20:55
Autor: Antenka
Obalić republikę okrągłego stołu
On 11 Lis, 19:32, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
Takie s zamiary polskiego narodu. Ponad 100 tysi cy Polak w pod pomnikiem
Dmowskiego. Musimy si zorganizowa . Nie b dzie adnego drugiego okr g ego
sto u, nie b dzie adnej grubej kreski.http://razem.tv/

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Trza z tej setuszki zorganizować Partię Narodowo - Radykalną, a
michnikowszczyźnie pokazać środkowy palec :o

Antenka

Data: 2012-11-11 22:10:33
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 20:20, Antenka pisze:
[...]

Bardzo chętnie nawet na nią zagłosuję, tylko pierwsze chciałbym poznać jej program... że o członkach, przynajmniej o aktywie nie wspomnę. Wiesz Antenko, to tak z przezorności przed wdepnięciem w jeszcze większe bagno niż ten układ kolesiowski.

Data: 2012-11-11 20:24:49
Autor: matusm

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k7or0g$2og0$1adenine.netfront.net...
[...]

O cho cho,o cho cho,,,,,,,,,Dyzio marzyciel
ale ja tez lubie marzyc chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-11-11 13:30:23
Autor: Antenka
On 11 Lis, 20:26, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
U ytkownik "Jusuf" <ju...@qmail.com> napisa w wiadomo cinews:k7or0g$2og0$1adenine.netfront.net...

> [...]

organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

Marzenia czasem się spełniają

Antenka

Data: 2012-11-11 22:30:29
Autor: Grzegorz Z.
Jusuf napisał:

Takie są zamiary polskiego narodu. Ponad 100 tysięcy Polaków pod pomnikiem Dmowskiego. Musimy się zorganizować. Nie będzie żadnego drugiego okrągłego stołu, nie będzie żadnej grubej kreski.

A "wolna polska bez pedałów" będzie ? --
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-11 22:44:47
Autor: Jusuf

Nie bój się, nie musisz się przecież afiszować. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 22:55:10
Autor: Grzegorz Z.

Jusuf napisał:

[...]

A Internet w wolnej Polsce będzie dostępny tylko dla Winnickiego i jego
współpracowników, czy dla wszystkich?

A może mam wyciągać z piwnicy Atari 800XL ? --