Obalić republikę okrągłego stołu

Data: 2012-11-11 20:24:49
Autor: matusm
Obalić republikę okrągłego stołu

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k7or0g$2og0$1adenine.netfront.net...
Takie są zamiary polskiego narodu. Ponad 100 tysięcy Polaków pod pomnikiem Dmowskiego. Musimy się zorganizować. Nie będzie żadnego drugiego okrągłego stołu, nie będzie żadnej grubej kreski.
http://razem.tv/

O cho cho,o cho cho,,,,,,,,,Dyzio marzyciel
ale ja tez lubie marzyc chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-11-11 13:30:23
Autor: Antenka
On 11 Lis, 20:26, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
U ytkownik "Jusuf" <ju...@qmail.com> napisa w wiadomo cinews:k7or0g$2og0$1adenine.netfront.net...

> [...]

organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa

Marzenia czasem się spełniają

Antenka

Obalić republikę okrągłego stołu