Obama (D) daje Putinowi prawo do reagowania na zagraniczne ingerencje w proces wyborczy w Rosji ;-)

Data: 2016-12-16 10:53:38
Autor: A. Filip
Obama (D) daje Putinowi prawo do reagowania na zagraniczne ingerencje w proces wyborczy w Rosji ;-)
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/obama-o-atakach-rosyjskich-hakerow-podczas-wyborow-prezydenckich,700216.html
Obama ostrzega: musimy i będziemy reagować na takie próby
16 grudnia 2016, 8:18
- Myślę, że nikt nie ma wątpliwości, iż w sytuacji, gdy obcy rząd
próbuje oddziaływać na proces wyborczy w naszym kraju, to musimy i
będziemy reagować na takie próby - oświadczył prezydent Barack Obama w
wywiadzie dla rozgłośni NPR. [...]

Czyż sam Wielki Obama oddziaływał (bezskutecznie) na proces wyborczy w
UK (Brexit)?  W ilu krajach USA jakoś wpływa na wybory?

Wiec liczy się co konkretnie " _przekroczyło_ granice", jak to
przekroczenie zostało _udowodnione_ danej zagranicy i czego _wyborcy_
w ponoć demokracji nie mieli prawa się dowiedzieć?

_Wyborcy w USA_ pokochają gadkę że nie mają prawa się dowiadywać jak
się robi (brudną) polityczną kiełbasę?  Jak ktoś się bawi w brudne
gierki (większość polityków to robi choć trochę) to niech nie będzie
_fujarą_ w zabezpieczaniu się przez przeciekami/wyciekami.

*IDIOTÓW* którzy grają w perspektywie kilku miesięcy ignorując grę
"na długie lata" nie cierpię nawet gdy są prezydentami USA "na wylocie".
Czy to może TVN (po przejęciu) robi z Obamy krótkowzrocznego idiotę?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-12-16 12:01:47
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+pb6am7jihf-gcg5@buntownik.pl...
[...]

Nie wiadomo. Natomiast wiadomo, że jeżeli PiS przegrywa "wybory" to sprawka Putina! Jeżeli wygrywa - naród tak chciał! ;-)))

--
Lepudruk

Obama (D) daje Putinowi prawo do reagowania na zagraniczne ingerencje w proces wyborczy w Rosji ;-)