Obama dostał pokojowego Nobla ?

Data: 2009-10-09 11:08:14
Autor: Yelo vel Redart
Obama dostał pokojowego Nobla ?
Data: 2009-10-09 11:53:39
Autor: Kudłaty Konservateesta
Obama dostał pokojowego Nobla ?
"To kuriozalna decyzja"
TVN24, PU/11:20

Po raz pierwszy zdarzyło się coś takiego, że dano nagrodę komuś, kto ma plany, a nie ma osiągnięć - powiedział w TVN24 Zbigniew Lewicki, amerykanista.
- To decyzja typowo polityczna, którą można nazwać kuriozalną - stwierdził profesor politologii.

Amerykanista z Uniwersytetu Warszawskiego stwierdził, że nikt nie odmawia Barackowi Obamie potencjału, ale za decyzją komitetu noblowskiego nie stoją żadne konkrety.

- Jeżeli Obama rzeczywiście zrobi coś wielkiego, wówczas będziemy mogli mówić o profetycznych zdolnościach gremium przyznającego nagrodę - powiedział Lewicki w TVN24.

Data: 2009-10-09 11:57:38
Autor: Slawomir Stoff
Obama dostał pokojowego Nobla ?

"Yelo vel Redart" <red_ciaach_art@ciach.op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hamuhv$99q$1news.onet.pl...
http://konflikty.wp.pl/kat,1020229,title,Barack-Obama-laureatem-Nobla,wid,11576618,wiadomosc.html?ticaid=18e43

Hmmm ...

   jako zaliczke na poczet?

   ar

   p.s. mam tu gdzies madry wyklad prof. infelda
   o zasadach przyznawania tej nagrody w roznych
   dziedzinach - znaje ten odnosnik to go podam.

Data: 2009-10-09 12:01:39
Autor: Prawusek

"Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

   p.s. mam tu gdzies madry wyklad prof. infelda
   o zasadach przyznawania tej nagrody w roznych
   dziedzinach - znaje ten odnosnik to go podam.

He..he, jeżeli grupowy, to w grupie jest co najmniej jeden parch...

Data: 2009-10-09 12:12:32
Autor: Slawomir Stoff

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:han2dc$a46$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

   dziedzinach - znaje ten odnosnik to go podam.

He..he, jeżeli grupowy, to w grupie jest co najmniej jeden parch...

  eryk infeld tez tego pod dywan nie zamiata. :-)

  ar

  p.s. wlasnie szukam i jakos w tym moim smietniku
  znalezc nie moge.

Data: 2009-10-09 13:00:36
Autor: Neko
Obama dostał pokojowego Nobla ?
Ja nic do Obamy nie mam.

ALE NOBLA DOSTAJE SIE ZA OSIAGNIECIA A TEN CZLOWIEK
JESZCZE NIC NIE OSIAGNAL! Zostal tylko prezydentem USA ale
nie osiagnal jeszcze nic na polu dzialan pokojowych !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Totalna kompromitacja !

Data: 2009-10-09 13:16:06
Autor: Slawomir Stoff

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:han5aj$kcc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]