Obama ma w nosie Unię

Data: 2010-02-05 15:57:30
Autor: u2
Obama ma w nosie Unię
W sumie tego należało się spodziewać, szkoda nadstawiamy tyłki dla
jankesĂłw w Afganistanie.

Data: 2010-02-05 16:19:24
Autor: Andrzej Adam Filip
Obama ma w nosie Unię
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W sumie tego należało się spodziewać, szkoda nadstawiamy tyłki dla
jankesĂłw w Afganistanie.

Nadstawiamy *jak dotąd* najbardziej polityczne tyłki.

Po kiegoś wuja US Army ciąga ze sobą rutynowo "kwiatki u kozucha" przy
kolejnych najazdach choć (wcześniej) przeważnie to z czysto wojskowego
punktu widzenia przynosiły więcej zamieszania niż czysto militarnych
korzyści. W kupie to nawet USA raźniej.

Małpa bez ogona to i tak tylko małpa.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-02-05 16:24:01
Autor: u2
Obama ma w nosie Unię
W dniu 2010-02-05 16:19, Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

Zaczęło się G.W.Busha juniora pseudonim "youforgotpoland". Jak takie
dupki rządzą to zwykle zaczyna się kryzys.

Data: 2010-02-05 16:20:44
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Unię
W dniu 2010-02-05 15:57, u2 pisze:
W sumie tego należało się spodziewać, szkoda nadstawiamy tyłki dla
jankesĂłw w Afganistanie.

A skąd to przeświadczenie że w Afganistanie walczymy za jankesów?

Data: 2010-02-05 16:21:49
Autor: Lorn
Obama ma w nosie Unię
Jadrys pisze:
W dniu 2010-02-05 15:57, u2 pisze:
W sumie tego należało się spodziewać, szkoda nadstawiamy tyłki dla
jankesĂłw w Afganistanie.

A skąd to przeświadczenie że w Afganistanie walczymy za jankesów?

U2 uwaĹźa, Ĺźe USA naleĹźy do UE :>

Data: 2010-02-05 16:26:30
Autor: u2
Obama ma w nosie Unię
W dniu 2010-02-05 16:21, Lorn pisze:

A skąd to przeświadczenie że w Afganistanie walczymy za jankesów?

U2 uwaĹźa, Ĺźe USA naleĹźy do UE :>

Mów za siebie. Jankesi mają w nosie Europę. Podejrzewam, że nawet nie
wiedzą za bardzo co to jest ten Europe :)

Data: 2010-02-06 10:37:37
Autor: cirrus
Obama ma w nosie Unię
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hkhbeu$j9k$2news.interia.pl...
Jadrys pisze:
W dniu 2010-02-05 15:57, u2 pisze:
W sumie tego należało się spodziewać, szkoda nadstawiamy tyłki dla
jankesów w Afganistanie.
A skąd to przeświadczenie że w Afganistanie walczymy za jankesów?
U2 uważa, że USA należy do UE :>

A na dodatek nadstawia tyłek, że też go nikt w niego nie kopnął za taką piramidalną głupote.

--
stevep

Data: 2010-02-06 12:11:18
Autor: u2
Obama ma w nosie Unię
W dniu 2010-02-06 10:37, cirrus pisze:

[...]

Masz typową projekcję, piszę o 600 polskich żołnierzach wysyłanych przez
Pluska do Afganistanu.

Data: 2010-02-05 16:47:05
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 16:38, bolek pisze:
[...]

Za swoje bezpieczeństwo. Chyba nikt nie zaprzeczy ze przed jankeską inwazja na ten kraj "lęgło" się tam coś co mogło stanowić zagrożenie i dla nas..

Data: 2010-02-05 16:52:55
Autor: u2
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 16:47, Jadrys pisze:

Za swoje bezpieczeństwo. Chyba nikt nie zaprzeczy ze przed jankeską
inwazja na ten kraj "lęgło" się tam coś co mogło stanowić zagrożenie i
dla nas..

Nie przesadzaj, jakie mogą zagrożenie stanowić afgańscy chłopi dla Polski ?

Data: 2010-02-05 17:11:04
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 16:52, u2 pisze:
[...]

A co zrobili w GB, czy w Hiszpanii?  Ci "chłopi" wcześniej czy później zdobyliby wzbogacany Uran... A oni raczej nie zawahaliby się z jego użyciem.

Data: 2010-02-05 17:24:53
Autor: u2
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 17:11, Jadrys pisze:

[...]

Coś się tobie pokręciło, afgańscy chłopi nie byli sprawcami tych ataków.
A polityka wtrącania się we wszystkie sprawy Arabów może się im nie
podobać, stąd zapewne znajdują się tam szaleńcy dokonujący samobójczych
ataków w stylu kamikadze.

Data: 2010-02-05 17:39:17
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 17:24, u2 pisze:
[...]

Ale ci chłopi udostępnili swoje terytorium morderczym fanatykom gotowym na wszystko.

Data: 2010-02-05 23:18:32
Autor: boukun
Obama ma w nosie Uni

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkhhjo$55a$1news.onet.pl...
[...]

Ten kraj jest okupowany i chwała im za to, że są gotowi na wszystko!

boukun

Data: 2010-02-06 17:25:06
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 23:18, boukun pisze:

[...]

I za powieszenie Nadżibullaha na ulicznej latarni też? Bo moim zdaniem tych bandytów w turbanach jankesi powinni wypalić napalmem do ostatniego. A co jest najbardziej tragiczne to, to że oni mordując powołują się na Boga.

Data: 2010-02-06 22:11:59
Autor: u2
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-06 17:25, Jadrys pisze:

[...]

Jadryś, nie dość że cytujesz biblię to jeszcze powołujesz się na Boga,
bój się Boga, bo twoja partia ciebie wyrzuci z POP :)

Data: 2010-02-06 22:16:51
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-06 22:11, u2 pisze:
[...]

W nowoczesnym XXI- szo  wiecznym komunizmie jest miejsce na Boga.

Data: 2010-02-05 23:17:27
Autor: boukun
Obama ma w nosie Uni

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkhfur$vdu$1news.onet.pl...
[...]

I właśnie sobie odpowiedziałeś, terrorystom z Hiszpanii i GB się należało, znaczy doigrali się odwetu, Teraz i my się możemy tekiego odwetu spodziewać. A byliśmy takim spokojnym i nikomu nie wadzącym krajem..., dopóki nie zadaliśmy się z bandytami i terrorystyczną organizacją NATO...

boukun

Data: 2010-02-06 17:26:44
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 23:17, boukun pisze:

[...]

Oczywiście że daliśmy się wciągnąć w jankeskie gierki, dzięki zdradzie naszych interesów przez polityków, - ci nawet nie spytali Polaków czy chcą należeć do NATO.. Ale to nie zmienia postaci rzeczy że teraz zagrożeniem dla nas są terroryści (bojownicy o wolność) szkoleni na terenie Afganistanu.

Data: 2010-02-05 23:15:20
Autor: boukun
Obama ma w nosie Uni

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkhehm$pmu$1news.onet.pl...
[...]

Nie gniewaj się, ale idiota jesteś kompletny. Zagrożenie to sobie sprowadzilkiśmy teraz, inawzją na Irak i Afganistan. A byliśmy takim spokojnym i nikomu nie wadzącym krajem...

boukun

Data: 2010-02-06 09:43:18
Autor: cyc
Obama ma w nosie Uni

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hki5g8$b26$1mx1.internetia.pl...

[...]

To , ze ludzie coraz zadziej uzywaja rozumu jest " oczywista oczywistoscia " , dlatego nie trudno zrozumiec to , ze propaganda sieje w wielu ludzkich unyslach spustoszenie .
Nie moge jednak zrozumiec tego , ze sa ludzie uwazajacy , ze wojna w Iraku i Afganistanie jako amerykanscy sojusznicy jest postrzegana jako nasz obowiazek a takze droga do eliminowania zagrozen w Polsce !.
Jak zwykle , rowniez tym razem pachamy  palce miedzy drzwi nie baqczac na to , ze moze to przyniesc wylacznie siniaki i skaleczenia a jedyna "korzyscia" moze byc to , ze swoim cierpieniem z powodu przygnieconego palca wywolamy wesolosc , jak nie radosc naszym wrogom . Nasze wlazidusotwo i wazleiniarstwo wobec Ameryki nawet u niej  wywoluje odruch pogardy co widac w stosunkach jakie miedzy nami panuja .

cyc

Data: 2010-02-06 09:54:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Obama ma w nosie Uni

"
[...]

   Amerykanie nie szanuja tych, ktorzy siebie nie szanuja.
   Panuje opinia, ze Polska rzadza Polacy i ze ci to nazisci.
   Prawda jest wszak, ze Polska jest we wladaniu nazistow
   wiadomego pochodzenia prowadzacych antypolska polityke
   zagraniczna, w tym polityke wobec USA.

   AR

Data: 2010-02-06 12:33:13
Autor: cyc
Obama ma w nosie Uni

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:8afb8$4b6d2e39$54702a04$9026news.chello.at...

> [...]

  Prawda jest wszak, ze Polska jest we wladaniu nazistow
  wiadomego pochodzenia prowadzacych antypolska polityke

Jesli masz na mysli zydowskiego pochodzenia , to pisz to otwarcie i bez kopleksow i obnaw o posadzenie o antysemityzm . Takie popstawy wykorzystuja zydzi eskalujac swoje wobec Polski i antypolskie poczynania.
W koncu nalezy odwazne wziasc tego bykla za rogi i mowic prawde oficjalnie i publicznie nie baczac na to co o nas powie bedacy na uslugach zydow wasal .

cyc

Data: 2010-02-06 17:28:18
Autor: Jadrys
Obama ma w nosie Uni
W dniu 2010-02-05 23:15, boukun pisze:

[...]

Może i jestem idiotą. Ale ty boukun nie rozumujesz poprawnie. - antyjankeskie zacietrzewienie cię zaślepia.  Piszesz byliśmy spokojnym krajem, i to jest racja, ale nie jesteśmy - pomijając wszystkie motywy, teraz Afgańczycy i nieomal cały świat arabski jest naszym śmiertelnym wrogiem.
  I powiadam ci: nie obawiaj się jankesa, on nie poderżnie ci gardła, a zrobi to jakis Arab albo Pasztun.

Obama ma w nosie Unię