Obama obdzwoni³ sojuszników. O Polsce zapomnia³

Data: 2012-11-09 18:50:02
Autor: Przemys³aw M.
Obama obdzwoni³ sojuszników. O Polsce zapomnia³
Dnia Fri, 9 Nov 2012 13:45:56 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Do 13 światowych przywódców - z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Południowej, Australii i Azji, zadzwonił w czwartek (czasu lokalnego) prezydent USA Barack Obama, by wyrazić życzenie dalszej ścisłej współpracy - powiadomił Biały Dom. Obama nie wykręcił jednak numeru do Polski...

więcej: http://tiny.pl/hkfjg

========================

Położył pewną intymną część ciała na Polskę, największego sojusznika wszechczasów!

roześmiany

Dwa pytania: kto sprowadził Jankesów do Polski? Ile jest krajów na świecie?
Pewnie zadzwonił do don InVitro by powiedzieć, że przeprasza za opóźnienie
w odpowiedzi na wręczony mu swego list z prośbą o nagranie z 10 kwietnia
2010. Wiesz Dżarek, wiem, że gdzieś je mam ale nie powiem.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Obama obdzwoni³ sojuszników. O Polsce zapomnia³