[DC] Obama w pi膮tek na ulicach

Data: 2011-05-25 22:14:49
Autor: LEPEK
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
Witam

Jak wiadomo w pi膮tek i sobot臋 po Warszawie b臋dzie si臋 przemieszcza艂 Obama.

Czy wiadomo, jakie rejony _szczeg贸lnie_ omija膰, aby nie utkn膮膰 na amen? Zamierzam si臋 pojawi膰 w DC w pi膮tek p贸藕nym popo艂udniem, a w sobot臋 si臋 poprzemieszcza膰 nieco po stolicy i okolicach (raczej wschodnich). Wiadomo, co na pewno zamkn膮, a czego raczej nie? ...Axel? ;P

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-25 20:38:13
Autor: masti
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
Dnia pi臋knego Wed, 25 May 2011 22:14:49 +0200 osobnik zwany LEPEK
wystuka艂:

[...]

jak jedziesz od siebie i na azjatyck膮 stron臋 to powinno by膰 w miar臋 OK.
zamyka膰 b臋d膮 po艂udnie i centrum. Ale korki przez to pewnie b臋d膮 wsz臋dzie.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-05-25 22:25:11
Autor: Meehoo
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
Dnia Wed, 25 May 2011 22:14:49 +0200, LEPEK napisa(a):

Witam

Jak wiadomo w pi眛ek i sobot po Warszawie b阣zie si przemieszcza Obama.

Czy wiadomo, jakie rejony _szczeg髄nie_ omija, aby nie utkn辨 na amen? Zamierzam si pojawi w DC w pi眛ek p蠹nym popo硊dniem, a w sobot si poprzemieszcza nieco po stolicy i okolicach (raczej wschodnich). Wiadomo, co na pewno zamkn, a czego raczej nie? ...Axel? ;P

Na razie wiadomo chyba tylko tyle co tutaj:
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,obama-w-stolicy-warszawiacy-w-labiryncie-objazdow,213852.html

Do tego w pi眛ek zdaje si, 縠 jest comiesi阠zna masa kretyniczna, wi阠
samochodem na miasto zdecydowanie nie ma si co wybiera...

Meehoo

Data: 2011-05-26 11:53:47
Autor: Artur Ma秎眊
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
W dniu 2011-05-25 22:25, Meehoo pisze:
[...]

Masa kretyniczna? Jak najbardziej:

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,masa-krytyczna-wyjatkowo-wyruszy-z-placu-bankowego,211353.html

;)

Nic wi阠ej nie b阣 pisa czy te sugerowa - internet tez jest
inwigilowany ;)

Data: 2011-05-25 23:11:32
Autor: Michal Jankowski
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
LEPEK <gdzies@wsi.pl> writes:

Jak wiadomo w pi眛ek i sobot po Warszawie b阣zie si przemieszcza Obama.

Wyrazy wsp蟪czucia.

[...]

http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=427&c=100&l=1

Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

  MJ

Data: 2011-05-26 10:04:35
Autor: LEPEK
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
W dniu 2011-05-25 23:11, Michal Jankowski pisze:
LEPEK<gdzies@wsi.pl>  writes:

Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

Poprawka: w pt wieczorem mam dojecha na Boksersk / Gotarda w pobli縠 toru na S硊縠wcu :/

Wychodzi na to, 縠 najlepiej by硂by zaatakowa to miejsce od wschodniej strony Wis硑 przeje縟縜j眂 Mostem Siekierkowskim. Pytanie tylko gdzie przedtem si przeprawi na wschodni stron: ko硂 Nowego Dworu Mazowieckiego i przez Jab硂nn, czy dopiero na Tras Toru駍k?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki

Data: 2011-05-26 08:12:58
Autor: masti
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
Dnia pi臋knego Thu, 26 May 2011 10:04:35 +0200 osobnik zwany LEPEK
wystuka艂:

LEPEK<gdzies@wsi.pl>  writes:

Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

Poprawka: w pt wieczorem mam dojecha膰 na Boksersk膮 / Gotarda w pobli偶e
toru na S艂u偶ewcu :/

Wychodzi na to, 偶e najlepiej by艂oby zaatakowa膰 to miejsce od wschodniej
strony Wis艂y przeje偶d偶aj膮c Mostem Siekierkowskim. Pytanie tylko gdzie
przedtem si臋 przeprawi膰 na wschodni膮 stron臋: ko艂o Nowego Dworu
Mazowieckiego i przez Jab艂onn膮, czy dopiero na Tras臋 Toru艅sk膮?

zdecydowanie lepiej przez Nowy Dw贸r. ominiesz wiecznie zatkane 艁omianki.

Data: 2011-05-26 10:28:03
Autor: elmer radi radisson
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
On 2011-05-26 10:12, masti wrote:

zdecydowanie lepiej przez Nowy Dw贸r. ominiesz wiecznie zatkane 艁omianki.

Jesli przyjazd popoludniowo-wieczorem to Lomianki wjazdowo do DC to luz, przerabane jest tylko rano. Popoludniem to czopkuje sie wyjazd
na Gdansk.

Tutaj sa pewne szczegoly
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9668170,Jak_ominac_Baracka_Obame__Zakazy__objazdy__utrudnienia.html

"Najwi臋ksze problemy czekaj膮 jednak kierowc贸w z powodu przejazd贸w kolumny z ameryka艅skim prezydentem. BOR chce zamyka膰 za ka偶dym razem tras臋 a偶 na trzy godziny. Je艣li wi臋c w pi膮tek ok. godz. 18 Barack Obama z lotniska odjedzie tras膮 g艂贸wn膮 (s膮 jeszcze wyznaczone zapasowa i ewakuacyjna w al. Krakowskiej), to ju偶 od godz. 15 zamkni臋ta b臋dzie al. 呕wirki i Wigury w kierunku centrum. Dwie godziny p贸藕niej wy艂膮czona zostanie nitka w stron臋 lotniska. Zapewne mi臋dzy godz. 15 a 16 ruch ma by膰 wstrzymany na Trasie 艁azienkowskiej od pomnika Lotnika do pl. Na Rozdro偶u. Z Trasy 艁azienkowskiej kolumna prezydencka ma wjecha膰 pod pr膮d po 艣limaku w Al. Ujazdowskie, kt贸re zostan膮 zamkni臋te ok. godz. 16. Policja ma wstrzymywa膰 ruch poprzeczny na wy艂膮czonych ulicach dopiero na 15-20 minut przed przejazdem kolumny prezydenckiej. Wieczorem (od ok. godz. 19-20 do p贸艂nocy) nieprzejezdne b臋d膮 zapewne Al. Jerozolimskie od mostu Poniatowskiego do Dworca Centralnego."

Nie zaszkodzi przygotowac sie na najgorsze i to, ze lewy brzeg
od Srodmiescia az do Wislostrady bedzie zatkany autami probujacymi
rozpaczliwie objechac co sie da. I wtedy na Bokserska mozna
sprobowac obleciec od trasy siekierkowskiej do doliny sluzewieckiej.
Wersja B to przesiasc sie w tramwaj do petli na Wyscigi i zrobic
spacerek albo podjazd autobusem. Ogolnie maluje sie male pandemonium :/
Na szczescie wzialem urlop ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-26 11:22:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
On 2011-05-26, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

[...]

Wersja B ma najwi阫sze szanse powodzenia. W pi眛ki Wawa i tak si
korkuje, jak pozamykaja g丑wne ulice to wszystko stanie.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kie砪zewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-05-26 11:48:00
Autor: Andrzej wa
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
W dniu 26.05.2011 11:22, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-05-26, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

[...]

Heeeeeeeeeeeej.... To to ostatni pi眛ek miesi眂a!

Co z Mas Krytyczn? ;)

Data: 2011-05-26 11:54:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
On 2011-05-26, Andrzej wa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Wersja B ma najwi阫sze szanse powodzenia. W pi眛ki Wawa i tak si
korkuje, jak pozamykaja g丑wne ulice to wszystko stanie.

Heeeeeeeeeeeej.... To to ostatni pi眛ek miesi眂a!

Co z Mas Krytyczn? ;)

Tym razem te stanie ;-P

Data: 2011-05-26 11:59:15
Autor: MZ
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
W dniu 2011-05-26 11:48, Andrzej wa pisze:

Heeeeeeeeeeeej.... To to ostatni pi眛ek miesi眂a!

Co z Mas Krytyczn? ;)

Jak to co, oczywi禼ie pojad, tylko "w zwi眤ku z wizyt Prezydenta USA"
zaczn od Pl. Bankowego. Potem zakorkuj te pozosta砮 niezablokowane
kilka dr骻 w Centrum i mosty. W ko馽u (tu wstaw w砤禼iwe s硂wo) zobowi眤uje.

http://www.masa.waw.pl/index.php/co-bedzie/169-majowa-warszawska-masa-krytyczna

--
MZ

Data: 2011-05-26 12:58:52
Autor: Michal Jankowski
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach

On 2011-05-26 10:12, masti wrote:

zdecydowanie lepiej przez Nowy Dw髍. ominiesz wiecznie zatkane mianki.

Jesli przyjazd popoludniowo-wieczorem to Lomianki wjazdowo do DC to
luz, przerabane jest tylko rano. Popoludniem to czopkuje sie wyjazd
na Gdansk.

Ale most Grota si korkuje. Ja bym pojecha przez Jab硂nn raczej.

No i ci眊 Witosa-Sikorskiego jest po po硊dniu ci昕ko zakorkowany
codziennie. Ale tego si nie przeskoczy.

A mo縠 w og髄e P&R M硂ciny, metro do Wierzbna, tramwaj do p阾li
S硊縠wiec, po samoch骴 wr骳i wieczorem...

  MJ

Data: 2011-05-26 13:36:07
Autor: elmer radi radisson
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
On 2011-05-26 12:58, Michal Jankowski wrote:

A mo縠 w og髄e P&R M硂ciny, metro do Wierzbna, tramwaj do p阾li
S硊縠wiec, po samoch骴 wr骳i wieczorem...

Jak nie trzeba koniecznie dopchac bez samochodu, to faktycznie
najlepsza opcja, szczegolnie ze na Mlociny to mozna wjechac od
Gdanska w tej sytuacji praktycznie bez zadnego problemu.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-26 17:19:51
Autor: LEPEK
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
W dniu 2011-05-26 12:58, Michal Jankowski pisze:

A mo縠 w og髄e P&R M硂ciny, metro do Wierzbna, tramwaj do p阾li
S硊縠wiec, po samoch骴 wr骳i wieczorem...

Poniek眃 na szcz甓cie plany si zmieni硑.
Ale dzi阫i wszystkim za pomoc.
BTW - opcja metro + tramwaj itp. odpada砤 - jakkolwiek jestem zwolennikiem zbiorkomu, je秎i jest rozs眃ny, ale z dw骿k dzieci + 丑縠czko turystyczne, baga縠...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki

Data: 2011-05-27 18:29:16
Autor: jerzu
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
On Thu, 26 May 2011 10:04:35 +0200, LEPEK <nobody@nowhere.net> wrote:

Poprawka: w pt wieczorem mam dojecha na Boksersk / Gotarda w pobli縠 toru na S硊縠wcu :/

Rzut beretem od mojej rezydencji :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-27 16:41:14
Autor: masti
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
Dnia pi臋knego Fri, 27 May 2011 18:29:16 +0200 osobnik zwany jerzu
wystuka艂:

ale mu pomog艂e艣

Data: 2011-05-27 21:43:35
Autor: Axel
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:irok7a$id0$25inews.gazeta.pl...

Poprawka: w pt wieczorem mam dojecha膰 na Boksersk膮 / Gotarda w pobli偶e
toru na S艂u偶ewcu :/

Rzut beretem od mojej rezydencji :)

ale mu pomog艂e艣

Masti, cos mam ostatnio wrazenie, ze masz kryzys wieku sredniego... wez se znajdz jakas panienke, a nie wyzywaj sie na grupach, bo czasem jak palniesz, to sie niedobrze robi. Mowie Ci tak po przyjacielsku...
Przeczytaj sobie post Lepka w tym watku z 9:35 dzis, to sie dowiesz, ze juz nie potrzebuje pomocy. Po drugie - sadze, ze Lepek bardzo dobrze zrozumial post jerza...

--
Axel

Data: 2011-05-27 22:43:37
Autor: jerzu
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
On Fri, 27 May 2011 21:43:35 +0200, "Axel" <axel@op.niespamuj.pl>
wrote:

Przeczytaj sobie post Lepka w tym watku z 9:35 dzis, to sie dowiesz, ze juz nie potrzebuje pomocy. Po drugie - sadze, ze Lepek bardzo dobrze zrozumial post jerza...

A po trzecie: dzisiaj trzeba by硂 mie modu wr罂ki, aby stwierdzi co
b阣zie zakorkowane, a co nie. Okaza硂 si, 縠 najlu糿iej by硂... w
centrum miasta.

Data: 2011-05-28 19:33:19
Autor: LEPEK
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
W dniu 2011-05-27 21:43, Axel pisze:

[...]

Spoko... :)

Przeczytaj sobie post Lepka w tym watku z 9:35 dzis, to sie dowiesz, ze
juz nie potrzebuje pomocy. Po drugie - sadze, ze Lepek bardzo dobrze
zrozumial post jerza...

Je艣li to mia艂o by膰 lu藕ne zaproszenie do odwiedzin przy nast臋pnej okazji pobytu w okolicy Gotarda x Bokserska, to owszem :)

Pozdr,

Data: 2011-05-28 22:08:21
Autor: jerzu
[DC] Obama w pi眛ek na ulicach
On Sat, 28 May 2011 19:33:19 +0200, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Je秎i to mia硂 by lu糿e zaproszenie do odwiedzin przy nast阷nej okazji pobytu w okolicy Gotarda x Bokserska, to owszem :)

Co w tym stylu :)

Data: 2011-05-26 22:12:16
Autor: Axel
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach

"LEPEK" <gdzies@wsi.pl> wrote in message news:irjo2r$138h$1news.mm.pl...

[...]

Sorry, dopiero przeczytalem. Jesli chodzi o zamykanie ulic, to tyle wiem, co z mediow :-P I sam jutro jade do pracy rowerem, zeby jakos wrocic do domu.
Ogolnie bedzie kicha, bo jak zamkna pare istotnych ulic, to korki beda w calym miescie.
Co znaczy, ze plany sie zmienily?

--
Axel

Data: 2011-05-27 09:35:20
Autor: LEPEK
[DC] Obama w pi膮tek na ulicach
W dniu 2011-05-26 22:12, Axel pisze:

Sorry, dopiero przeczytalem. Jesli chodzi o zamykanie ulic, to tyle
wiem, co z mediow :-P

艁eeee, ja my艣la艂em 偶e giwniesz szortkola do bosa 偶eby czeinczn膮艂 skedula, a ty taki tajemniczy si臋 robisz :P

Co znaczy, ze plany sie zmienily?

呕e dziecko, lekarz itp. i 偶e je艣li w og贸le, to wyjazd dopiero w sobot臋 rano, a i to na 10% :/ No i wtedy ju偶 tylko J贸zef贸w, Weso艂a, Mi艂osna itp.

Pozdr,

Data: 2011-05-27 13:54:29
Autor: Axel
[DC] Obama w piatek na ulicach
"LEPEK" <gdzies@wsi.pl> wrote in message news:irnkao$1eo$1news.mm.pl...

Sorry, dopiero przeczytalem. Jesli chodzi o zamykanie ulic, to tyle
wiem, co z mediow :-P
Leeee, ja myslalem ze giwniesz szortkola do bosa zeby czeincznal skedula, a ty taki tajemniczy sie robisz :P

:-)

Wiesz, jesli chodzi o zamykanie ulic, to jakby sprawa nie mojego szefa...
Gdyby tak bylo, to sam bym wyslal maila, zeby Trase Lazienkowska zamkneli 16:15, jak juz bede w domu, a tak to chyba zmokne na rowerze, bo sie wlasnie na deszcz zbiera :-(

Co znaczy, ze plany sie zmienily?
Ze dziecko, lekarz itp. i ze jesli w og髄e, to wyjazd dopiero w sobote rano, a i to na 10% :/ No i wtedy juz tylko J髗ef體, Wesola, Milosna itp.

Eeee, myslalem, ze jakas kawe przynajmniej strzelimy :-(
A do ZOO sie nie wybierzecie z dzieciakami? Jutro i w niedziele sa jakies imprezy, koncerty - Julka tez bedzie spiewac (w zespole ;-)
Jakby co - to numer masz...

--
Axel

[DC] Obama w pi膮tek na ulicach