[DC] Obama w piątek na ulicach

Data: 2011-05-25 23:11:32
Autor: Michal Jankowski
[DC] Obama w piątek na ulicach
LEPEK <gdzies@wsi.pl> writes:

Jak wiadomo w piątek i sobotę po Warszawie będzie się przemieszczał Obama.

Wyrazy współczucia.

Czy wiadomo, jakie rejony _szczególnie_ omijać, aby nie utknąć na
amen? Zamierzam się pojawić w DC w piątek późnym popołudniem, a w
sobotę się poprzemieszczać nieco po stolicy i okolicach (raczej
wschodnich). Wiadomo, co na pewno zamkną, a czego raczej nie? ...Axel?

http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=427&c=100&l=1

Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

  MJ

Data: 2011-05-26 10:04:35
Autor: LEPEK
[DC] Obama w piątek na ulicach
W dniu 2011-05-25 23:11, Michal Jankowski pisze:
LEPEK<gdzies@wsi.pl>  writes:

Praskiej strony impreza raczej nie dotyczy.

Poprawka: w pt wieczorem mam dojechać na Bokserską / Gotarda w pobliże toru na Służewcu :/

Wychodzi na to, że najlepiej byłoby zaatakować to miejsce od wschodniej strony Wisły przejeżdżając Mostem Siekierkowskim. Pytanie tylko gdzie przedtem się przeprawić na wschodnią stronę: koło Nowego Dworu Mazowieckiego i przez Jabłonną, czy dopiero na Trasę Toruńską?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-05-26 08:12:58
Autor: masti
[DC] Obama w piątek na ulicach
Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 10:04:35 +0200 osobnik zwany LEPEK
wystukał:

LEPEK<gdzies@wsi.pl>  writes:

[...]

zdecydowanie lepiej przez Nowy Dwór. ominiesz wiecznie zatkane Łomianki.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-26 10:28:03
Autor: elmer radi radisson
[DC] Obama w piątek na ulicach
On 2011-05-26 10:12, masti wrote:

zdecydowanie lepiej przez Nowy Dwór. ominiesz wiecznie zatkane Łomianki.

Jesli przyjazd popoludniowo-wieczorem to Lomianki wjazdowo do DC to luz, przerabane jest tylko rano. Popoludniem to czopkuje sie wyjazd
na Gdansk.

Tutaj sa pewne szczegoly
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9668170,Jak_ominac_Baracka_Obame__Zakazy__objazdy__utrudnienia.html

"Największe problemy czekają jednak kierowców z powodu przejazdów kolumny z amerykańskim prezydentem. BOR chce zamykać za każdym razem trasę aż na trzy godziny. Jeśli więc w piątek ok. godz. 18 Barack Obama z lotniska odjedzie trasą główną (są jeszcze wyznaczone zapasowa i ewakuacyjna w al. Krakowskiej), to już od godz. 15 zamknięta będzie al. Żwirki i Wigury w kierunku centrum. Dwie godziny później wyłączona zostanie nitka w stronę lotniska. Zapewne między godz. 15 a 16 ruch ma być wstrzymany na Trasie Łazienkowskiej od pomnika Lotnika do pl. Na Rozdrożu. Z Trasy Łazienkowskiej kolumna prezydencka ma wjechać pod prąd po ślimaku w Al. Ujazdowskie, które zostaną zamknięte ok. godz. 16. Policja ma wstrzymywać ruch poprzeczny na wyłączonych ulicach dopiero na 15-20 minut przed przejazdem kolumny prezydenckiej. Wieczorem (od ok. godz. 19-20 do północy) nieprzejezdne będą zapewne Al. Jerozolimskie od mostu Poniatowskiego do Dworca Centralnego."

Nie zaszkodzi przygotowac sie na najgorsze i to, ze lewy brzeg
od Srodmiescia az do Wislostrady bedzie zatkany autami probujacymi
rozpaczliwie objechac co sie da. I wtedy na Bokserska mozna
sprobowac obleciec od trasy siekierkowskiej do doliny sluzewieckiej.
Wersja B to przesiasc sie w tramwaj do petli na Wyscigi i zrobic
spacerek albo podjazd autobusem. Ogolnie maluje sie male pandemonium :/
Na szczescie wzialem urlop ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-26 11:22:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
[DC] Obama w piątek na ulicach
On 2011-05-26, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

[...]

Wersja B ma największe szanse powodzenia. W piątki Wawa i tak się
korkuje, jak pozamykaja główne ulice to wszystko stanie.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta-by-era-czesc3/

Data: 2011-05-26 11:48:00
Autor: Andrzej Ława
[DC] Obama w piątek na ulicach
W dniu 26.05.2011 11:22, Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2011-05-26, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

[...]

Heeeeeeeeeeeej.... Toż to ostatni piątek miesiąca!

Co z Masą Krytyczną? ;)

Data: 2011-05-26 11:54:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
[DC] Obama w piątek na ulicach
On 2011-05-26, Andrzej Ława <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Wersja B ma największe szanse powodzenia. W piątki Wawa i tak się
korkuje, jak pozamykaja główne ulice to wszystko stanie.

Heeeeeeeeeeeej.... Toż to ostatni piątek miesiąca!

Co z Masą Krytyczną? ;)

Tym razem też stanie ;-P

Data: 2011-05-26 11:59:15
Autor: MZ
[DC] Obama w piątek na ulicach
W dniu 2011-05-26 11:48, Andrzej Ława pisze:

Heeeeeeeeeeeej.... Toż to ostatni piątek miesiąca!

Co z Masą Krytyczną? ;)

Jak to co, oczywiście pojadą, tylko "w związku z wizytą Prezydenta USA"
zaczną od Pl. Bankowego. Potem zakorkują te pozostałe niezablokowane
kilka dróg w Centrum i mosty. W końcu (tu wstaw właściwe słowo) zobowiązuje.

http://www.masa.waw.pl/index.php/co-bedzie/169-majowa-warszawska-masa-krytyczna

--
MZ

Data: 2011-05-26 12:58:52
Autor: Michal Jankowski
[DC] Obama w piątek na ulicach

On 2011-05-26 10:12, masti wrote:

[...]

Ale most Grota się korkuje. Ja bym pojechał przez Jabłonnę raczej.

No i ciąg Witosa-Sikorskiego jest po południu ciężko zakorkowany
codziennie. Ale tego się nie przeskoczy.

A może w ogóle P&R Młociny, metro do Wierzbna, tramwaj do pętli
Służewiec, po samochód wrócić wieczorem...

  MJ

Data: 2011-05-26 13:36:07
Autor: elmer radi radisson
[DC] Obama w piątek na ulicach
On 2011-05-26 12:58, Michal Jankowski wrote:

A może w ogóle P&R Młociny, metro do Wierzbna, tramwaj do pętli
Służewiec, po samochód wrócić wieczorem...

Jak nie trzeba koniecznie dopchac bez samochodu, to faktycznie
najlepsza opcja, szczegolnie ze na Mlociny to mozna wjechac od
Gdanska w tej sytuacji praktycznie bez zadnego problemu.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-05-26 17:19:51
Autor: LEPEK
[DC] Obama w piątek na ulicach
W dniu 2011-05-26 12:58, Michal Jankowski pisze:

A może w ogóle P&R Młociny, metro do Wierzbna, tramwaj do pętli
Służewiec, po samochód wrócić wieczorem...

Poniekąd na szczęście plany się zmieniły.
Ale dzięki wszystkim za pomoc.
BTW - opcja metro + tramwaj itp. odpadała - jakkolwiek jestem zwolennikiem zbiorkomu, jeśli jest rozsądny, ale z dwójką dzieci + łóżeczko turystyczne, bagaże...

Pozdr,

Data: 2011-05-27 18:29:16
Autor: jerzu
[DC] Obama w piątek na ulicach
On Thu, 26 May 2011 10:04:35 +0200, LEPEK <nobody@nowhere.net> wrote:

Poprawka: w pt wieczorem mam dojechać na Bokserską / Gotarda w pobliże toru na Służewcu :/

Rzut beretem od mojej rezydencji :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-27 16:41:14
Autor: masti
[DC] Obama w piątek na ulicach
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 18:29:16 +0200 osobnik zwany jerzu
wystukał:

ale mu pomogłeś

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-27 21:43:35
Autor: Axel
[DC] Obama w piątek na ulicach

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:irok7a$id0$25inews.gazeta.pl...

Poprawka: w pt wieczorem mam dojechać na Bokserską / Gotarda w pobliże
toru na Służewcu :/

Rzut beretem od mojej rezydencji :)

ale mu pomogłeś

Masti, cos mam ostatnio wrazenie, ze masz kryzys wieku sredniego... wez se znajdz jakas panienke, a nie wyzywaj sie na grupach, bo czasem jak palniesz, to sie niedobrze robi. Mowie Ci tak po przyjacielsku...
Przeczytaj sobie post Lepka w tym watku z 9:35 dzis, to sie dowiesz, ze juz nie potrzebuje pomocy. Po drugie - sadze, ze Lepek bardzo dobrze zrozumial post jerza...

--
Axel

Data: 2011-05-27 22:43:37
Autor: jerzu
[DC] Obama w piątek na ulicach
On Fri, 27 May 2011 21:43:35 +0200, "Axel" <axel@op.niespamuj.pl>
wrote:

Przeczytaj sobie post Lepka w tym watku z 9:35 dzis, to sie dowiesz, ze juz nie potrzebuje pomocy. Po drugie - sadze, ze Lepek bardzo dobrze zrozumial post jerza...

A po trzecie: dzisiaj trzeba było mieć moduł wróżki, aby stwierdzić co
będzie zakorkowane, a co nie. Okazało się, że najluźniej było... w
centrum miasta.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-28 19:33:19
Autor: LEPEK
[DC] Obama w piątek na ulicach
W dniu 2011-05-27 21:43, Axel pisze:

[...]

Spoko... :)

Przeczytaj sobie post Lepka w tym watku z 9:35 dzis, to sie dowiesz, ze
juz nie potrzebuje pomocy. Po drugie - sadze, ze Lepek bardzo dobrze
zrozumial post jerza...

Jeśli to miało być luźne zaproszenie do odwiedzin przy następnej okazji pobytu w okolicy Gotarda x Bokserska, to owszem :)

Pozdr,

Data: 2011-05-28 22:08:21
Autor: jerzu
[DC] Obama w piątek na ulicach
On Sat, 28 May 2011 19:33:19 +0200, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Jeśli to miało być luźne zaproszenie do odwiedzin przy następnej okazji pobytu w okolicy Gotarda x Bokserska, to owszem :)

Coś w tym stylu :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

[DC] Obama w piątek na ulicach