Obama zapewniał Kaczkę...

Data: 2009-09-24 09:38:11
Autor: Tzva Adonai
Obama zapewniał Kaczkę...
.... w takim razie i my wszyscy możemy czuć się 'zapewnieni'...

***

- Pan prezydent zapewniał mnie o tym, że my Polacy jesteśmy liczącym
się sojusznikiem Stanów Zjednoczonych - powiedział Lech Kaczyński w
Nowym Jorku. Jak zaznaczył, wnioskiem ze spotkania z Obamą jest
przekonanie, że Stany Zjednoczone zdają sobie sprawę, że mają
sojusznika w Europie Środkowej, ale też że na tego sojusznika trzeba
zwracać uwagę.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Obama-zapewnial-ze-Polska-jest-waznym-sojusznikiem,wid,11529788,wiadomosc.html

Data: 2009-09-24 19:29:41
Autor: boukun
Obama zapewniał Kaczkę...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:f5078feb-402a-4c7a-a96c-b2c2d7815058p23g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
No to na takie dictum powinna Polska wysłać pół swojej armii do Afganistanu...
Kaczyński umie Polaków przekonać....

boukun

Data: 2009-09-24 22:14:21
Autor: awe
Obama zapewniał Kaczkę...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h9gau7$7nv$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

boukun ciebie z cvelem trzeba by zaciagnac do armii i obwiazac was ladunkami - mysle ze moglibyscie zrobic wrazenie na afgancach, tylko kto by ich leczyl z przepukliny.
awe

Obama zapewniał Kaczkę...