Obchody w rocznicę pogrzebu?

Data: 2011-03-24 16:48:55
Autor: cirrus
Obchody w rocznicę pogrzebu?
# Oskarżany o najcięższą myślozbrodnię Adam Małysz, który śmiał zwrócić uwagę, że czczenie pamięci zmarłego powinno mieć miejsce przy jego grobie, a nie na chodniku pod kancelarią gdzie pracował zdaje się mieć wiele racji. Właśnie wysłuchałem wywiadu Semki z Macierewiczem na stronie Rzeczpospolitej i tam niestrudzony bojownik o prawdę zapowiedział 10 kwietnia czynny udział w warszawskich uroczystościach, czy też manifestacjach. Na pytanie o uroczystości w Krakowie odpowiedział, iż będą miały miejsce w rocznicę pogrzebu prezydenta. Mam więc do wszystkich wyszydzających Małysza pytanie, czy na cmentarz na grób swojego bliskiego udają się w rocznicę śmierci tegoż, czy też w rocznicę jego pogrzebu? W jakim  celu była ogólnonarodowa awantura o pochówek na Wawelu, skoro teraz najświętszym dla PIS-u miejscem w Polsce jest Krakowskie Przedmieście, a nie krypta królów? Czy polityczna kalkulacja i obłuda powinna górować nad oddaniem należnej czci zmarłym?

Niestety idą wybory, a to oznacza, że ponad godną uroczystość na Wawelu PIS przedkłada antyrządowe marsze nienawiści środkiem stolicy. Jakże chrześcijańska to postawa, czapki z głów. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd595

--
stevep