Obci臋cie 艣wierka

Data: 2012-12-22 20:22:47
Autor: maruda
Obci臋cie 艣wierka
W dniu 2012-12-22 18:42, Jacek pisze:
Tak si臋 zastanawiam:
mam w ogrodzie 艣wierk, kt贸ry z racji wielko艣ci ju偶 podpada pod
zezwolenie na wycink臋. Czy gdybym uci膮艂 sam wierzcho艂ek - tak 1-1,2
metra (w sam raz by艂by na choink臋) to jest to dozwolone, czy nie?
Jacek

Na moje oko - dop贸ki drzewko nie umrze, to mo偶esz obcina膰 i wierzcho艂ek i ga艂臋zie. Na kubatur臋 korony jeszcze nie maj膮 normatyw贸w :)

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2012-12-22 21:26:44
Autor: Zachodni Wiatr
Obci臋cie 艣wierka
maruda pisze:
[...]

no je艣li nie uschnie w ci膮gu 2 lat to nie masz problemu zawsze mo偶esz powiedzie膰 偶e z onawy na uszkodzenie linii energetycznej :D
J>begin:vcard
fn:Sex Drag  & Gans
n:;Sex Drag  & Gans
url:http://tinyurl.com/2a376x4
version:2.1
end:vcard

Data: 2012-12-23 11:03:45
Autor: PrivateLan
Obci臋cie 艣wierka
W dniu 22.12.2012 20:22, maruda pisze:
[...]

Mylisz si臋. U nas zarz膮d zieleni dosta艂 pot臋偶n膮 kar臋 od ochrony
艣rodowiska za bezmy艣lne ci臋cie przez niewykwalifikowanych ch艂opk贸w od
pi艂y i siekiery.
Od tej pory tn膮 pod nadzorem dendrologa.
Po drugie 艣ci臋cie wierzcho艂ka zawsze mo偶e by膰 poczytane jako pr贸ba
zniszczenia drzewa.
Wi臋c r贸b jak chcesz lecz uwa偶aj, bo mo偶esz mie膰 przyjaci贸艂 w艣r贸d
s膮siad贸w i z艂o偶膮 stosowne zawiadomienie.
--
         (__)
         (oo)

Obci臋cie 艣wierka