Obcięcie rurek radiatora

Data: 2012-02-05 09:39:23
Autor: Jacek Maciejewski
Obcięcie rurek radiatora
Dnia Sun, 05 Feb 2012 07:47:24 +0100, GRAG napisał(a):

Mam radiator arctic accelero s1 który jest jednak za szeroki, pomyślałem że zdejmę ze 3 żeberka i zaprasuję miedziane rurki 1cm bliżej utnę i zalutuje, da sie tak?

Niekoniecznie. Aby radiator działał w możliwie wielu położeniach wnętrze
rurek jest wypełniane "knotem" dzięki któremu ciecz chłodząca podsącza się
do gorącego końca. Jak zaciśniesz rurkę to knot będzie tkwił miedzy
ściankami i trudno będzie zalutować a poza tyu nie wiadomo co tam za ciecz
i może sporo jej wyparować zanim zalutujesz. IMO nie kombinuj tylko
sprzedaj i kup coś pasującego. --
Jacek

Obcięcie rurek radiatora