Data: 2010-04-08 12:47:10 | |
Autor: robertcb | |
Obciążalność kół rowerowych | |
Witam.
Zakładając że mamy koła tej samej firmy, ta sama obręcz, 36 szprych, ta sama piasta, a jedynie rozmiar kół różny - to które będą miały większą obciążalność (nie będą "strzelać" szprychy pod załadowanym bagażnikiem) - większe czy mniejsze? (np w przedziale 26 - 20 cali - polskie składaki) -- |
|
Data: 2010-04-08 13:16:27 | |
Autor: kml | |
Obciążalność kół rowerowych | |
Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001479.4bbdb42enewsgate.onet.pl... Witam. Te, które będę lepiej zaplecione strzelą później :) -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5 |
|
Data: 2010-04-08 14:21:46 | |
Autor: Jan Cytawa | |
Obciążalność kół rowerowych | |
robertcb@poczta.onet.pl napisał:
Zakładając że mamy koła tej samej firmy, ta sama obręcz, 36 szprych, ta sama piasta, a jedynie rozmiar kół różny - to które będą miały większą obciążalność (nie będą "strzelać" szprychy pod załadowanym bagażnikiem) - większe czy mniejsze? (np w przedziale 26 - 20 cali - polskie składaki) Chyba logiczne, ze mniejsze kola beda mocniejsze. Jan Cytawa |
|
Data: 2010-04-08 14:26:17 | |
Autor: robertcb | |
Obciążalność kół rowerowych | |
robertcb@poczta.onet.pl napisał:sama > piasta, a jedynie rozmiar kół różny - to które będą miały większąobciążalność > (nie będą "strzelać" szprychy pod załadowanym bagażnikiem) - większe czy > mniejsze? (np w przedziale 26 - 20 cali - polskie składaki) obręcz tak, na pewno bedzie odporniejsza na scentrowanie, ale chodziło mi o szprychy, które fe facto są tej samej grubości i klasy. -- |
|
Data: 2010-04-08 09:23:55 | |
Autor: pHarry | |
Obciążalność kół rowerowych | |
Jesli obrecz mniej pracuje, to i szprychom bedzie lzej.
|
|