Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?

Data: 2009-04-09 08:59:51
Autor: Tristan
Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
Witam, będę kupował mieszkanie, jak sprawdzić czy na nim nie ciążą jakieś hipoteki?

--
Tristan

Data: 2009-04-09 09:27:23
Autor: oliveira
Tristan pisze:
Witam, będę kupował mieszkanie, jak sprawdzić czy na nim nie ciążą jakieś hipoteki?

W Wydziale Ksiąg Wieczystych?

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

Data: 2009-04-09 11:22:35
Autor: Tristan
Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 09:27 (autor oliveira publikowane na pl.biznes.banki, wasz znak: <grk80u$hqi$1@inews.gazeta.pl>):

Witam,
będę kupował mieszkanie, jak sprawdzić czy na nim nie ciążą jakieś
hipoteki?
W Wydziale Ksiąg Wieczystych?

Ale to mieszkanie nie ma KW. Moje zresztą też nie. --
Tristan

Data: 2009-04-09 09:34:33
Autor: Mariusz
Tristan <niechce@spamu.pl> napisał(a):
> [...]

> W Wydziale Ksiąg Wieczystych?

Ale to mieszkanie nie ma KW. Moje zresztą też nie.

No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi wieczystej
:)?  W takim wypadku musisz jedynie sprawdzic czy sa zaleglosci w spoldzielni,
wspolnocie czy innym wlascicielu mieszkania. --

Data: 2009-04-09 19:51:24
Autor: Tristan
Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 11:34 (autor Mariusz  publikowane na pl.biznes.banki, wasz znak: <grkff9$qti$1@inews.gazeta.pl>):

No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi
wieczystej

A ja wiem? Nie znam się. A jak sprawdzić czy przypadkiem nie ma tej księgi?
Tak mi powiedzą na krzywy ryj obcemu?

:)?  W takim wypadku musisz jedynie sprawdzic czy sa zaleglosci w
:spoldzielni,
wspolnocie czy innym wlascicielu mieszkania.

No ale właściciel mi sprzedaje, a ja komuś. I ktoś będzie chciał sprawdzić
mnie, a ja chcę sprawdzić tamtego. --
Tristan

Data: 2009-04-09 12:18:22
Autor: BK
wasz znak: <grkff9$qt...@inews.gazeta.pl>):

> [...]

> wspolnocie czy innym wlascicielu mieszkania.

No ale właściciel mi sprzedaje, a ja komuś. I ktoś będzie chciał sprawdzić

Ksiegi wieczyste sa jawne. Idz i sprawdz.

Data: 2009-04-09 21:19:22
Autor: Tristan
Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 21:18 (autor BK publikowane na pl.biznes.banki, wasz znak:
<bfa3db10-af2c-40c7-96d7-88e1ee21c187@o6g2000yql.googlegroups.com>):

Ksiegi wieczyste sa jawne. Idz i sprawdz.

A gdzie to się sprawdza? I jak się szuka? Po adresie?
--
Tristan

Data: 2009-04-09 21:22:57
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:grlgqk$ei4$1news.interia.pl...
W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 21:18

Ksiegi wieczyste sa jawne. Idz i sprawdz.
A gdzie to się sprawdza? I jak się szuka? Po adresie?

Zacznij w spółdzielni. Jeśli dla lokalu jest założona KW będą mieć tam jej numer.

Data: 2009-04-09 21:27:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 09 Apr 2009 21:19:22 +0200, Tristan napisał(a):

Ksiegi wieczyste sa jawne. Idz i sprawdz.

A gdzie to się sprawdza? I jak się szuka? Po adresie?

Juz Ci napisali - w wydziale ksiąg wieczystych sądu. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-04-09 22:48:13
Autor: ąćęłńóśźż
Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
Może być już złozony wniosek o wpis roszczenia razem z wnioskiem o założenie księgi, której jeszcze nie ma.
JaC

-- -- -

No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi wieczystej

Data: 2009-04-10 02:15:49
Autor: BK
On Apr 9, 10:48 pm, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
> [...]

-- -- -

> No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi wieczystej- Hide quoted text -

To bedzie do ustalenia w spoldzielni. Do zrobienia KW potrzebne jest
zaswiadczenie z spoldzielni, jesli takie wydali to na nastepnym bedzie
informacja, ze juz jedno zas. w celu zalozenia KW bylo wydane.

Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?