Obciążenie za niedostarczone smsy

Data: 2010-04-18 17:21:17
Autor: brum
Obciążenie za niedostarczone smsy
Z telefonu na abonament w sieci Plus, wysłałem sms na numer w UK. Gdy przez dłuższy czas nie otrzymywałem potwierdzenia dostarczenia wiadomości zadzwoniłem pod ten numer i okazało się, że się pomyliłem i że takiego numeru nie ma. Sms nie został dostarczony a moje konto obciążono opłatą za tego smsa.
Czy takie postępowanie operatora jest prawidłowe?

tak

Czy zostanę też obciążony opłatą za połączenie w trakcie którego usłyszałem "nie ma takiego numeru"?

w polsce nie, ale na przyklad w krajach skandynawskich jeszcze niedawno bylo tak, ze placilo sie nie tylko za polaczenia zrealizowane, ale rowniez za probe polaczenia z numerem zajetym lub gdy ktos nieodbierze

Obciążenie za niedostarczone smsy