Obcinanie wiadomości SMS.

Data: 2012-01-05 22:40:10
Autor: Grzexs
Obcinanie wiadomości SMS.
Natomiast w nowych, niedawno dokupionych kartach SIM (2009-2010) taki
SMS zostaje obcięty.

I w nowych tel. jest czytelne te pierwsze 160 znaków a potem *brak
części wiadomości*.

W starszych tel. SMS jest odebrany w częściach i pierwszy SMS jest
czytelny a następne puste.

Może ktoś spotkał się z takim problemem i zna receptę/rozwiązanie jakieś
ustawienia etc. ?

U mnie też się coś z SMS-ami chrzaniło, ale było trochę inaczej. Przyszedł sms i był uszkodzony, po chwili pojawił się identyczny kolejny, ale po dłuższej chwili (5…10 min) pojawiły się brakujące części obu sms-ów. I taka sytuacja miała miejsce ze 3 razy. SMS szedł z Orange do T-Mobile albo do Play'a.

Wydaję mi się, że nie jest to problem kart sim, tylko jakichś połączeń międzyoperatorskich.

--
Grzexs

Data: 2012-01-05 23:03:13
Autor: Piotr W.
Obcinanie wiadomości SMS.

[...]

 DziejÄ™ siÄ™ tak (obcina) mino dostarczenia kompletu SMS'ów  niezależnie czy nadawcÄ™ i odbiorcÄ™
obsługuje ten sam operator czy też są to różni operatorzy. Czasami na następne SMS'y trzeba chwilkę
zaczekać, ale w starych kartach wszystko jest czytelne a w nowych  tylko pierwszy SMS 160 zn. jest czytelny
następne nie.(są puste). Telefony różne, starsze i nowsze w których to telefonach dobrze działają starsze karty SIM.

pozdr. Piotr W.

Data: 2012-01-07 21:53:53
Autor: Grzexs
Obcinanie wiadomości SMS.
Dzieję się tak (obcina) mino dostarczenia kompletu SMS'ów niezależnie
[...]

Może stare karty SIM nie przedstawiają do publicznej wiadomości niecałkowicie odebranych SMS-ów, a nowe – i owszem? Być może zmieniło się podejście do tematu – lepiej pokazać kawałek SMS-a uszkodzonego niż nic?

--
Grzexs

Obcinanie wiadomości SMS.