Obecne WSI sta³o za FOZZ

Data: 2013-09-16 22:19:42
Autor: u2
Obecne WSI sta³o za FOZZ
http://niezalezna.pl/45946-sad-boi-sie-dowodow-macierewicza-wedlug-nich-wojskowe-sluzby-zalozyly-fozz

Akurat w momencie, gdy Antoni Macierewicz uzyska³ dowody ¶wiadcz±ce o tym, ¿e FOZZ zosta³ za³o¿ony przez wojskowe s³u¿by specjalne, s±d umorzy³ ze wzglêdów proceduralnych jego proces z by³ym szefem WSI Markiem Dukaczewskim.

- Bêdê siê odwo³ywa³. Dosta³em akurat dokumenty ¶wiadcz±ce o tym, ¿e Fundusz Ob³ugi Zad³u¿enia Zagranicznego (FOZZ) zosta³ za³o¿ony przez wojskowe s³u¿by specjalne - mówi portalowi niezalezna.pl Antoni Macierewicz.

  FOZZ zosta³ powo³any na mocy ustawy z 1989 r. jako jeden z pañstwowych funduszy celowych, którego oficjalnym celem by³a sp³ata polskiego zad³u¿enia zagranicznego. W praktyce dzia³alno¶æ Funduszu doprowadzi³a do jednej z najwiêkszych w historii III RP defraudacji ¶rodków publicznych.

  Za powstaniem FOZZ - wed³ug Antoniego Macierewicza - sta³y komunistyczne wojskowe s³u¿by specjalne, które przekszta³ci³y siê w WSI. Przedostatnim szefem tych ostatnich by³ w³a¶nie gen. Marek Dukaczewski, w latach 80. oficer komunistycznego wywiadu wojskowego.

  Proces dotyczy za¶ rzekomego znies³awienia Dukaczewskiego. W 2006 r. Antoni Macierewicz - jako wiceminister obrony narodowej - mówi³ o nieprawid³owo¶ciach w s³u¿bach wojskowych. Odpowiedzialno¶ci± za nie obarcza³ m.in. gen. Dukaczewskiego.

  Zdobyte przez Antoniego Macierewicza dowody ws. FOZZ mog³yby odegraæ znacz±c± rolê w umorzonym w³a¶nie procesie.
--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-17 04:00:46
Autor: Budzik
Obecne WSI sta³o za FOZZ
Osobnik posiadaj±cy mail u_2@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Az musia³em spojrzeæ kto to pisze, bo myslalem, ze to jest kolejny post Idzikowskiego z ASZDziennika...

P.S. Lubiê Macierewicza! Malo go ostatnio w TV. Chcê wiêcej!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-09-17 10:09:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Obecne WSI sta³o za FOZZ

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:17092013.2766EF7Fbudzik61.poznan.pl...
[...]

To mo¿e co¶ o jego "ekspertach":
"Skleja³em modele samolotów". "Widzia³em wybuch w szopie". "Lataj±c samolotami, ogl±dam skrzyd³a". Eksperci Macierewicza przedstawili w prokuraturze swe kompetencje, nie przedstawili dowodów na wybuch tupolewa.

Wojskowa prokuratura, która bada katastrofê smoleñsk±, przes³ucha³a autorów najg³o¶niejszych hipotez o zamachu. - ¯aden nie przekaza³ materia³ów i danych, które stanowi³y podstawê do prezentowanych wcze¶niej wniosków - informuje "Gazetê" rzecznik prokuratury kpt. Marcin Maksjan. Nie chce ujawniæ danych ekspertów, ale my - od pe³nomocników rodzin ofiar - wiemy, ¿e chodzi o profesorów Wies³awa Biniendê, Jana Obrêbskiego i najpewniej Jacka Roñdê. ¯aden nie jest specjalist± od lotnictwa ani katastrof.

wiêcej: http://tiny.pl/h33m4

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-09-17 11:06:10
Autor: Marek
Obecne WSI sta³o za FOZZ
W dniu wtorek, 17 wrze¶nia 2013 10:09:50 UTC+2 u¿ytkownik Bogdan Idzikowski napisa³:

Idzik jest ekspertem od ekspertow !

Data: 2013-09-17 11:21:50
Autor: donek999bronek
Obecne WSI sta³o za FOZZ
u¿ytkownik Marek napisa³:

> Roñdê. ¯aden nie jest specjalist± od lotnictwa ani katastrof.

Ci eksperci ktorzy cos wiedzieli lub mieli poglady inne niz te oficjalne, mieli "utoniecia", "wypadki  samochodowe", "samobojstwa" itp. itd w kazdym badz razie nie sa zdolni do skladania zeznan lub innego kontaktu z zywymi.

Idzik jest ekspertem od ekspertow !

Sie wie:) Tylko nie pamietam od jakiego stopnia byly szkolenia i egzaminy w Moskwie.

Data: 2013-09-17 16:51:43
Autor: u2
Obecne WSI sta³o za FOZZ
W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:
[...]

widac, ze Polacy lubia byc dymani przez "wojskowe" sluzby reprezentowanie na psp przez politruka bidzika.

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-17 17:01:20
Autor: Mark Woydak
Obecne WSI sta³o za FOZZ

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52386c7f$0$1469$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To, ¿e ty uwielbiasz byæ dymany to wiedz± wszyscy.

MW

Data: 2013-09-17 18:00:33
Autor: Budzik
Obecne WSI sta³o za FOZZ
Osobnik posiadaj±cy mail u_2@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

widac, ze Polacy lubia byc dymani przez "wojskowe" sluzby reprezentowanie na psp przez politruka bidzika.

Wybacz, ale mam za duzy brzuch zeby po³ozyæ sie na poziomie, do którego próbujesz sprowadziæ dyskusjê. Dno...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Moi ludzie pracuj± na okr±g³o! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobê!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia W³oska/Allo, Allo

Data: 2013-09-17 20:49:34
Autor: u2
Obecne WSI sta³o za FOZZ
W dniu 2013-09-17 20:00, Budzik pisze:
[...]

nie interesuje mnie twoj brzuch budzik.

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-18 04:00:50
Autor: Budzik
Obecne WSI sta³o za FOZZ
Osobnik posiadaj±cy mail u_2@o2.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

nie interesuje mnie twoj brzuch budzik.

Nie chodzi o mój brzuch ale o poziom dyskusji proponowany przez Ciebie "U2"...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
by Jenka

Data: 2013-09-18 18:36:59
Autor: Mark Woydak
Obecne WSI sta³o za FOZZ

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5238a43e$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko kiszka stolcowa, co? ;-))))

MW

Data: 2013-09-17 21:04:04
Autor: the_foe
Obecne WSI sta³o za FOZZ
W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:
P.S. Lubiê Macierewicza! Malo go ostatnio w TV. Chcê wiêcej!

Az tak zle zyczysz PISowi?

--
@foe_pl

Data: 2013-09-17 22:57:18
Autor: u2
Obecne WSI sta³o za FOZZ
W dniu 2013-09-17 21:04, the_foe pisze:
W dniu 2013-09-17 06:00, Budzik pisze:
P.S. Lubiê Macierewicza! Malo go ostatnio w TV. Chcê wiêcej!

Az tak zle zyczysz PISowi?

nie ma co sie tak bac Antka, bardziej trzeba sie badz puty i jego agientury

--
http://www.youtube.com/watch?v=JMRqW0en3e8

Data: 2013-09-17 16:50:35
Autor: Mark Woydak
Obecne WSI sta³o za FOZZ
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:523767dd$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/45946-sad-boi-sie-dowodow-macierewicza-wedlug-nich-wojskowe-sluzby-zalozyly-fozz

Kto sta³ za NFOZ i z jakich pieniêdzy skorzystali Kaczyñscy?

MW

Obecne WSI sta³o za FOZZ