Obecne prawa kierowcy podczas kontroli drogowej

Data: 2013-06-25 00:35:28
Autor: Tomek
Obecne prawa kierowcy podczas kontroli drogowej
jak to jest wlasciwie
czy podczas kontroli drogowej misiek moze nam kazac otworzyc bagaznik?

naruszajac nasza prywatnosc? pytjac dalej dokad sie tak spieszymy, dokad jedziemy?

koncem koncow w sytuacji ekstremalnej przeprowadzajac rewizje przeszukujac auto i obmacujac cie osobiscie?

czy w takim ukladzie majac wymyslone podstawy bo ktos tam cos tam mozna rzadac protokolu itp itd?
by nie cwaniakowali?

wiecie o co mi chodzi
nie kazdy wstaje prawa noga i taki misiek moze byc upierdliwi, co mu wolno a co nie? by nie tracic czasu na jego zle humory?

Data: 2013-06-25 08:48:36
Autor: AZ
On 2013-06-24, Tomek <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> wrote:
jak to jest wlasciwie
[...]

Generalnie chuje moga wszystko i gowno im zrobisz. Protokolu mozesz sobie zadac
a oni wcale nie musza Ci go wydac (w teori to musza). Opisywalem kiedys sytuacje
na grupie jak przetrzepali mi plecak, portfel i bagaznik, protokolu nie dostalem.
Zlozylem skarge i przyszlo ladne wyjasnienie, ze po przesluchaniu policjantow
podana przeze mnie sytuacja nie miala miejsca.

--
Artur
ZZZR 1200

Data: 2013-06-25 16:57:39
Autor: kogutek444
On 2013-06-24, Tomek <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> wrote:

Zlozylem skarge i przyszlo ladne wyjasnienie, ze po przesluchaniu policjantow

podana przeze mnie sytuacja nie miala miejsca.

-- Artur

ZZZR 1200

I to jest odpowiedź na pytanie co mogą a czego nie mogą. A może popatrzeć na to z innej strony. Akurat tak się złożyło że żyjemy w biednym ale spokojnym państwie. Kilkadziesiąt lat socjalizmu skutecznie ograniczyło napływ i późniejsze rozmnażanie się tutaj siniaków i ciapaków. Nie są problemem ale stanowią zagrożenie. To może jak niebieski chce popatrzeć w bagażnik to mu pokazać i jechać dalej. A najrozsądniej jechać tak żeby nie miał powodu zatrzymać.. A jak już widać że zatrzymują to znaczy że coś się stało i są kryci nawet jak by kierowca czy pasażer zostali zastrzeleni w czasie próby ucieczki. A jak się wiezie coś podpadającego to tak położyć żeby w oczy się nie rzucało. A`jak się wiezie coś mocno podpadającego i zatrzymują i znajdują w czasie rutynowej kontroli, to znaczy że wiedzieli. I kapusia trzeba szukać wśród tych co wiedzieli kto, którędy i co będzie wiózł.

Data: 2013-06-26 08:20:58
Autor: AZ
On 2013-06-25, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

To może jak niebieski chce popatrzeć w bagażnik to mu pokazać i jechać dalej.
W bagaznik se moze popatrzec, ale jak Cie na srodku ulicy gdzie lazi duzo ludzi
trzepia jak bandyte z telefonem, portfelem i notebookiem wlacznie to chyba
nie jest tak fajnie nie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-06-26 01:42:07
Autor: kogutek444
On 2013-06-25, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

trzepia jak bandyte z telefonem, portfelem i notebookiem wlacznie to chyba

Masz`rację że to mało komfortowa sytuacja. Ale nie nagminna. Niebieski to taki typ człowieka że lubi się poopierdalać. Po to ludzie idą tam pracować. Niezła pensja, szybka emerytura i mało pracy. I nikt mi nie wmówi że raptem taki ktoś sam z siebie będzie szukał dla siebie pracy. Kazali mu sprawdzać to sprawdza. Oni nic sami z siebie nie robią bo im się nie chce. Sytuacja sprzed kilku dni. Ktoś przypadkowo przyszedł do siebie do firmy  w nocy. Czegoś zapomniał. Trzecia w nocy a przy kracie leży piłka do metalu. Tak trochę schowana ale zauważył. Zabrał co zapomniał i jak odjeżdżał to zadzwonił na policję i powiedział co zauważył. Opierdolili go że dupę zawraca. Oni jak zatrzymują to znaczy że czegoś szukają. A jak im się w takiej sytuacji trafi krnąbrny to dla przykładu przeczołgają.

Data: 2013-06-26 21:48:18
Autor: Tomek

On 2013-06-25, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

Masz`rację że to mało komfortowa sytuacja. Ale nie nagminna. Niebieski to taki typ człowieka że lubi się poopierdalać. Po to ludzie idą tam pracować. Niezła pensja, szybka emerytura i mało pracy. I nikt mi nie wmówi że raptem taki ktoś sam z siebie będzie szukał dla siebie pracy. Kazali mu sprawdzać to sprawdza. Oni nic sami z siebie nie robią bo im się nie chce. Sytuacja sprzed kilku dni. Ktoś przypadkowo przyszedł do siebie do firmy  w nocy. Czegoś zapomniał. Trzecia w nocy a przy kracie leży piłka do metalu. Tak trochę schowana ale zauważył. Zabrał co zapomniał i jak odjeżdżał to zadzwonił na policję i powiedział co zauważył. Opierdolili go że dupę zawraca. Oni jak zatrzymują to znaczy że czegoś szukają. A jak im się w takiej sytuacji trafi krnąbrny to dla przykładu przeczołgają.

jedna wielka bzdura, jakie emerytury i po ilu latach? to raz

po drugie misie musze sie wykazywac komendatowi
to sie wszytsko nazywa STATYSTYKA

i tak jeden mnie gonil az do granicy powiatu
wczesniej trzepiac innego, coz nocka ciezka sprawa, trzeba cos robic by nie zasnac

wiec kazde auto trzepiemy:)

Data: 2013-06-25 10:10:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Obecne prawa kierowcy podczas kontroli drogowej
Hello Tomek,

Tuesday, June 25, 2013, 12:35:28 AM, you wrote:

jak to jest wlasciwie
czy podczas kontroli drogowej misiek moze nam kazac otworzyc bagaznik?

Może.

[...]

Skoro się stawiałeś, to nabrał "uzasadnionych podejrzeń" i może.

czy w takim ukladzie majac wymyslone podstawy bo ktos tam cos tam mozna
rzadac protokolu itp itd?

Żądać sobie możesz...

by nie cwaniakowali?
wiecie o co mi chodzi
nie kazdy wstaje prawa noga i taki misiek moze byc upierdliwi, co mu wolno a
co nie? by nie tracic czasu na jego zle humory?

Sęk w tym, że wolno im więcej niż przypuszczasz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-25 11:49:09
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.06.2013 00:35, Tomek pisze:

czy w takim ukladzie majac wymyslone podstawy bo ktos tam cos tam mozna
rzadac protokolu itp itd?

Nie można. Od "rządania" (a właściwie: "rządzenia") jest rząd.

Data: 2013-06-25 21:52:17
Autor: Tomek

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:kqbp2m$6kb$1node1.news.atman.pl...
W dniu 25.06.2013 00:35, Tomek pisze:

czy w takim ukladzie majac wymyslone podstawy bo ktos tam cos tam mozna
rzadac protokolu itp itd?

Nie można. Od "rządania" (a właściwie: "rządzenia") jest rząd.

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

pytam konkretnie
jesli znasz prawo, napisz ulatwi to zycie .. nie tylko mnie

Data: 2013-06-26 00:10:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 25 Jun 2013 00:35:28 +0200, Tomek napisał(a):

jak to jest wlasciwie
czy podczas kontroli drogowej misiek moze nam kazac otworzyc bagaznik?

Może. Tyle, że musi to zrobic rozpoczynając procedurę przeszukania, a ta
wymaga nakazu.
koncem koncow w sytuacji ekstremalnej przeprowadzajac rewizje przeszukujac auto i obmacujac cie osobiscie?

Może, tylko to musi w ciągu 7 dni zostac zatwierdzone przez prokuraturę.
czy w takim ukladzie majac wymyslone podstawy bo ktos tam cos tam mozna rzadac protokolu itp itd?
by nie cwaniakowali?

Ba, należy. Albo poprosić, żeby otworzył sobie sam i patrzec, jak się
wkurza :D

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2013-06-26 21:42:20
Autor: Tomek

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3bg34G$1VXmike.oldfield.org.pl...
[...]

doprawdy, nie raz ogladam cywilna policje co jezdzi po w-waie i jacys kryminalni przeszukuja osobowke?
czyli tam juz maja z gory przyzwolenie?

drogowka tak se czy lokalni miski nie moga?

koncem koncow w sytuacji ekstremalnej przeprowadzajac rewizje przeszukujac
auto i obmacujac cie osobiscie?

Może, tylko to musi w ciągu 7 dni zostac zatwierdzone przez prokuraturę.

a obywatel cos dostaje?

[...]

jesli odmowie pokazania?
wowczas zacznie sie gadka, ze wioze cegly z budowy albo trupa tesciowej:)

musze otworzyc czy nie musze, jesli nie to co mnie czeka?

Data: 2013-06-26 22:27:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 26 Jun 2013 21:42:20 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

A może sam sięgniesz do rozporządzeń i kodeksów?
W uzasadnionym przypadku mogą bez nakazu - tyle, że to wymaga zatwierdzenia
w ciągu 7 dni przez prokuraturę.
Może, tylko to musi w ciągu 7 dni zostac zatwierdzone przez prokuraturę.
a obywatel cos dostaje?
Obywatel nie dostanie w ciągu 7 dni - nie było przeszukania.
[...]

Nie musisz, możesz powiedziec wprost, że sobie nie zyczysz, a jesli bardzo
chce, to niech wyciąga protokół przeszukania i zaczyna pisać. Pisanie to bardzo ciężka praca dla policjanta, unikają jej jak ognia. --

Data: 2013-06-26 16:09:19
Autor: kogutek444
W dniu środa, 26 czerwca 2013 23:27:56 UTC+2 użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

> czyli tam juz maja z gory przyzwolenie?

A może sam sięgniesz do rozporządzeń i kodeksów?

W uzasadnionym przypadku mogą bez nakazu - tyle, że to wymaga zatwierdzenia

w ciągu 7 dni przez prokuraturę. >> Może, tylko to musi w ciągu 7 dni zostac zatwierdzone przez prokuraturę.

> a obywatel cos dostaje?

Obywatel nie dostanie w ciągu 7 dni - nie było przeszukania. >> Ba, należy. Albo poprosić, żeby otworzył sobie sam i patrzec, jak się

> [...]

  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Pierdolisz jak potłuczony. Jadę bo mam coś co załatwienia i mnie przypadkowo zatrzymują, historia zna takie przypadki. W bagażniku mam koło zapasowe i trochę syfu. I jak niebieskiemu sprzedam Twój tekst to taki chuj jak komin Batorego że odpuści. Efekt będzie taki że zgodnie z przepisami mnie ujebie za byle co. Ja się spóźnię a on będzie wkurzony i wyładuje się na następnym.

Data: 2013-07-17 21:18:51
Autor: jerzu
Obecne prawa kierowcy podczas kontroli drogowej
On Wed, 26 Jun 2013 22:27:56 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

A może sam sięgniesz do rozporządzeń i kodeksów?
W uzasadnionym przypadku mogą bez nakazu - tyle, że to wymaga zatwierdzenia
w ciągu 7 dni przez prokuraturę.

Nie będę się powtarzał, ale nie masz racji. I już Ci to kiedyś
tłumaczyłem ja, i nie tylko ja. A że ty lubisz sobie po sądach łazić,
to sobie łaź. Tylko innym daruj sobie swoje światłe rady.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-18 03:27:23
Autor: anacron
[...]

Włączasz ostentacyjnie nagrywanie w telefonie, albo DVR na szybie jak
jest i już panowie nie mają zbytniej ochoty ani na rozmowy, ani na
głupotki.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Obecne prawa kierowcy podczas kontroli drogowej