"Obecny rząd nie reprezentuje interesów Polski"

Data: 2010-10-11 21:31:01
Autor: u2
"Obecny rząd nie reprezentuje interesów Polski"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8496880,_Obecny_rzad_nie_reprezentuje_interesow_Polski___Dera.html

"- Żyję w wolnym kraju, który jest źle rządzony, rząd który teraz jest u
władzy nie reprezentuje interesów naszego narodu. Najdobitniej to widać
na przykładzie podejścia do katastrofy smoleńskiej. Rząd polski, gdyby
reprezentował do końca polskie interesy nigdy by nie pozwolił na to,
żeby oddać całkowicie śledztwo stronie rosyjskiej, żeby być biernym,
żeby być stroną, która nie ma nic do powiedzenia. A jest to największa
katastrofa po II wojnie światowej. I to jest zachowanie nieracjonalne. I
stąd taka surowa ocena Jarosława Kaczyńskiego, zresztą wielu uważa że
ten rząd nie reprezentuje naszych interesów - mówił Dera. Krytykował
działania władz ws. wyjaśnienia katastrofy. - Przyczyna katastrofy nie
jest jasna, ale to, co mi się nie podoba, to że polska strona nie
współodpowiada za śledztwo. To jest fundamentalna rzecz, z tego powodu
jest szereg błędów. Ogromna pasywność naszych władz jest zdumiewająca,
znajdowano części ciała, wrak nie był zabezpieczony, a rząd nic nie
robił, nie interweniował w oczywistych sprawach. Ja tego nie rozumiem, i
to woła o pomstę do nieba - ocenił poseł PiS."

Data: 2010-10-12 09:00:43
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb365f7$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Biedactwo! Jego idol nie został prezydentem więc "kraj jest źle rządzony", a Rosjanie robią prezesowi na złość! Jakież to żałosne!

--

Zahir

"Obecny rząd nie reprezentuje interesów Polski"