Obejrza?em "Mg??"

Data: 2011-02-20 20:34:08
Autor: jadrys
Obejrza?em "Mg??"
W dniu 2011-02-20 20:21, Grzegorz Z. pisze:
No i przyznali że nikt go tam nie zapraszał i że to on sam się upierał by
tam lecieć. No i przyznali też że mgła była jak mleko i że w takich
warunkach na takim lotnisku takim samolotem lądować się nie powinno.

Na czym właściwie miała by polegać wina Tuska i rządu - tego już nie
raczyli wytłumaczyć.

Może na zainstalowaniu jakiegoś ciśnieniowego czujnika blokującego stery i autopilota??

Data: 2011-02-20 23:13:48
Autor: robertbig
Obejrza?em "Mg??"
On 20 Lut, 20:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mo e na zainstalowaniu jakiego ci nieniowego czujnika blokuj cego stery
i autopilota??

Skoro GrzegorzZ wysilił sie i obejrzał. To może teraz jadrys wysili
sie i przeczyta raport.
Wtedy sie dowie ,ze stery działały. I nie bedzie powtarzał banialuk ,w
koło Macieju.

Data: 2011-02-21 10:09:16
Autor: Tomy M.
Obejrza?em "Mg??"
W dniu 2011-02-21 08:13, robertbig pisze:
[...]

Daj spokój, Litwinienko sam się nażarł polonu bo ... lubiał polon do herbaty?

Tak stwierdził ten sam rosyjski prokurator który prowadził śledztwo
w sprawie katastrofy w Smoleńsku.

Tomy M.

Data: 2011-02-21 18:44:11
Autor: jadrys
Obejrza?em "Mg??"
W dniu 2011-02-21 10:09, Tomy M. pisze:
[...]

Litwinienko to najprawdopodobniej handlarz materiałami rozszczepialnymi. i to właśnie od tego się napromieniował.

Data: 2011-02-21 18:44:17
Autor: jadrys
Obejrza?em "Mg??"
[...]

No tom dlaczego w taki sposób schodzili do lądowania? Brawura Błasika?

Data: 2011-02-21 20:31:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Obejrza?em "Mg??"

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iju8op$qqt$2news.onet.pl...
[...]

To już mgłę ch..j strzelił? Teraz jakiś bloker ciśnieniowy?
A nie prościej niedouctwo pilotów?

Data: 2011-02-21 20:33:24
Autor: u2
Obejrza?em "Mg??"
To już mgłę ch..j strzelił? Teraz jakiś bloker ciśnieniowy?
A nie prościej niedouctwo pilotów?

Nie pierdol kacapski nieuku.

Data: 2011-02-21 20:56:24
Autor: jadrys
Obejrza?em "Mg??"

[...]

Absolutnie nie. Ja nadal dopuszczam do siebie wersję o rosyjskim zamach baz współudziału naszego rządu.

A to z tymi sterami, to tylko taka luźna odpowiedź na pytanie Grzegorza.

Data: 2011-02-21 21:01:24
Autor: u2
Obejrza?em "Mg??"
W dniu 2011-02-21 20:56, jadrys pisze:
Absolutnie nie. Ja nadal dopuszczam do siebie wersję o rosyjskim zamach
baz współudziału naszego rządu.

Słusznie. Nie wiem skąd u ciebie te przebłyski geniuszu. Znałem kiedyś
pimpa z ZSSR, ale zmarło mu się biedaczkowi w hameryce :)

Data: 2011-02-21 22:06:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Obejrza?em "Mg??"

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijug1l$oe6$1news.onet.pl...

[...]