Obelisk

Data: 2011-04-26 19:26:55
Autor: u2
Obelisk
... skromny bo pierwszy. Ale nie wątpię, że Polaków stać na prawdziwy
Pomnik dla Pary Prezydenckiej i pozostałych ofiar zamachu smoleńskiego :

http://www.ekoturystyka.com.pl/2010_prezydent/index1a.htm

Data: 2011-04-26 23:34:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Obelisk
u2 wrote:

.. skromny bo pierwszy. Ale nie wątpię, że Polaków stać na prawdziwy
Pomnik dla Pary Prezydenckiej i pozostałych ofiar zamachu smoleńskiego :

COOOO...!?

- CHCOM, TONIECHSEM STAWIAJOM...

ALE ZASWOJE DUTKI I NASWOJEJ DZIAŁCE...!!!

Aco nos, normalnych Łobywateli łobchodzi, ze jakoś KURDUPLOWATO POKRAKA, swojom GUPOTOM  dotragedji doprowadził...!?

SKASOWAŁY MILIJONY ŁODSKODOWAń, TO ICH STAć...!!!

Tysionce Łobywateli rokrocnie nadrogach ginie i jakosik siem im ani łodskodowań niedaje, ani pomnikuw niebuduje...!!!

Moze bydymy teroski w Polcce kożdemu tragicniezmarłemu pomnik stawiać, ty GUPICIULU...!?

Zamknij jus ten popierdolony ryj i idź do psechyjatry, boś chory łokrutnie...!!!

WKURWIŁECH SIEM DZISIOJ...!

Łobeliski stawiać bedom...

POJEBY TE PISIKI niesamowite som...!

Data: 2011-04-26 14:55:49
Autor: Hans Kloss
Obelisk
On 26 Kwi, 23:34, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

POJEBY
 Tak sobie dziś przypadkiem uświadomiłem że twoje popierdolenie to
niekoniecznie musi być twoja wina. Powszechny wśród górali niedobór
jodu daje bowiem efekty takie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kretynizm
a jeżeli dodatkowo nałoży się na to niedobór w pożywieniu fosforu to
efektem mogą być przypadki podobne do twojego. Zarówno jod jak i
fosfor obficie występują w zwierzętach morskich (ryby krewetki itp)
jak i w wodorostach. Ze szczerego serca radzę ci więc uzupełnić oba
wyżej wymienione pierwiastki- a jak już wmłócisz samodzielnie ze 3
wieloryby średniej wielkości to bez wstydu możesz się ponownie pojawić
na psp.
J-23

Data: 2011-04-26 23:50:52
Autor: raff
Obelisk
Zamknij jus ten popierdolony ryj

ŁOHOHOHOHOHOHO, ale gowno z butow wylazlo ;)))

R.

Data: 2011-04-27 18:37:02
Autor: CHEL
Obelisk
On Tue, 26 Apr 2011 23:34:31 +0200, Polok_Prawdziwy
<Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote:

u2 wrote:

> [...]
> COOOO...!?

- CHCOM, TONIECHSEM STAWIAJOM...

ALE ZASWOJE DUTKI I NASWOJEJ DZIAŁCE...!!!

jak widac na 2 zakladce "wiecej fotografii" skladanie holdu bylo okropione wielkim zarciem przyprawionym powazna muzyka.

http://www.ekoturystyka.com.pl/2010_prezydent/index1.htm

koloratkowi tez tam byli. zrobiono sobie fotografie, finisz.

skromnym holdem s.p. Lechowi byloby zlozenie kwiatow na jego
grobie przez brata jaroslawa. jak dotad jaroslaw odwiedzil
grob tylko 2 razy, a kwiaty zlozyl raz. kochajacy brat.

Obelisk