OberSrator !!!

Data: 2011-05-16 12:38:34
Autor: MH
OberSrator !!!
To ty się tutaj tak ostatnio udzielasz na psp , czy jaki¶ podszywaniec ??
No bo jakby ciute inny styl , ale głupota oscyluje na mniej więcej tym samym
poziomie ...  MH --

Data: 2011-05-16 12:41:24
Autor: obserwator
OberSrator !!!
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
To ty się tutaj tak ostatnio udzielasz na psp , czy jaki¶ podszywaniec ??
No bo jakby ciute inny styl , ale głupota oscyluje na mniej więcej tym samym
poziomie ...

ooo...Marjusz Hajduk przylecial na pomoc esbucom z GW. --

Data: 2011-05-16 12:52:35
Autor: MH
OberSrator !!!
 obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > To ty się tutaj tak ostatnio udzielasz na psp , czy jaki¶ podszywaniec ??
> No bo jakby ciute inny styl , ale głupota oscyluje na mniej więcej tym samym
> poziomie ...  ooo...Marjusz Hajduk przylecial na pomoc esbucom z GW.

===================

Pudło PAJACU !!!  Ale widzę , że wykonałe¶ kawał esbeckiej roboty !!

MH (Maria Hujowa)

Data: 2011-05-16 14:43:54
Autor: Leprechaun
OberSrator !!!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqr61k$e52$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyno¶ się z psp płatny prowokatorze!

http://www.youtube.com/watch?v=YVfxrSGfXN0&feature=related

BomBel

Data: 2011-05-16 12:46:01
Autor: obserwator
OberSrator !!!
Leprechaun <brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> ooo...Marjusz Hajduk przylecial na pomoc esbucom z GW.

Wyno¶ się z psp płatny prowokatorze!

http://www.youtube.com/watch?v=YVfxrSGfXN0&feature=related

:)))))))))...Idzikowski, qurwa ales ty glupi.

Data: 2011-05-16 14:48:11
Autor: Leprechaun
OberSrator !!!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqr6a8$f43$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-05-16 14:41:26
Autor: Leprechaun
OberSrator !!!

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqr5s9$dhd$1inews.gazeta.pl...
[...]

To płatny prowokator! Nie uwierzycie! Pracuje na zlecenie PO! Też byłem zaskoczony!

Data: 2011-05-16 12:44:54
Autor:
[...]

fajna robote macie...powklejacie brednie, powyzywacie ludzi i kasa leci.

Data: 2011-05-16 14:47:17
Autor: Leprechaun
OberSrator !!!

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqr686$eve$1inews.gazeta.pl...

Data: 2011-05-16 12:54:16
Autor: obserwator
:))))))))))))))))

Data: 2011-05-16 15:06:37
Autor: Obsrywator
:))))))))))))))))
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Platni protektorzy z KGB albo GRU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2011-05-16 13:11:11
Autor: obserwator
Obsrywator <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

Platni protektorzy z KGB albo GRU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ooo... i Irus Miler z Gliwic sie podszywa?

http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=ksBqkxcAAABCI3bXdBcF-C7_QALuvB8EtDoJo03WrU-wtOxMIDorzw

Taki oszust prowadzi firme kredytowa?

http://www.meritum-kredyty.pl/Filie%20Meritum%20-%20Meritum.htm

--