Obersrator - obudź się !!!

Data: 2012-02-14 13:32:07
Autor: MH
Obersrator - obudź się !!!
Putin już na nogach, a ty jeszcze leżysz w chlewie i go nie obsrywasz.
A bohater i jego latorośla też wymagają pochwały. Idź kobito w ich ślady,
Polska będzie wdzięczna!!

MH

Data: 2012-02-14 14:38:59
Autor: raff
Obersrator - obudŸ się !!!
On Tue, 14 Feb 2012 13:32:07 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Putin już na nogach, a ty jeszcze leżysz w chlewie i go nie obsrywasz.
A bohater i jego latorośla też wymagają pochwały. Idź kobito w ich ślady,
Polska będzie wdzięczna!!

MH, ty sie dobrze czujesz ?

R.

Data: 2012-02-14 13:50:29
Autor: MH
Obersrator - obudŸ się !!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

>Putin już na nogach, a ty jeszcze leżysz w chlewie i go nie obsrywasz.
>A bohater i jego latorośla też wymagają pochwały. Idź kobito w ich ślady,

MH, ty sie dobrze czujesz ?

R.

=====

A ty co, chciałbyś się mną 'zaopiekować'?! Wal śmiało do obersratora!!

MH

Data: 2012-02-14 14:51:58
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!
>Putin już na nogach, a ty jeszcze leżysz w chlewie i go nie obsrywasz.
>A bohater i jego latorośla też wymagają pochwały. Idź kobito w ich ślady,
>Polska będzie wdzięczna!!

MH, ty sie dobrze czujesz ?

R.

=====

A ty co, chciałbyś się mną 'zaopiekować'?! Wal śmiało do obersratora!!

?

No tak, ostatecznie ci jebie ?

Albo znow jestes na bani ?

R.

Data: 2012-02-14 14:00:57
Autor:
Obersrator - obud? się !!!

>=====
>
>A ty co, chciałbyś się mną 'zaopiekować'?! Wal śmiało do obersratora!!

?

No tak, ostatecznie ci jebie ?

=========

Słownictwo godne pisiora, bądź weszpolaka.. Wyboru dokonaj sam. Ja nie jestem
w stanie służyć ci pomocą w powyższym..

MH

Data: 2012-02-14 15:16:48
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!
On Tue, 14 Feb 2012 14:00:57 +0000 (UTC), " "
<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]

=========

Słownictwo godne pisiora, bądź weszpolaka.. Wyboru dokonaj sam. Ja nie jestem

Caly czas takiego slownictwa tutaj uzywasz, wiec nie pierdol, Hajduk.

R.

Data: 2012-02-14 15:08:58
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
Caly czas takiego slownictwa tutaj uzywasz, wiec nie pierdol, Hajduk.

R.
========== Jakież to u was typowe. Przegrane maluczki ryczące w/s ACTA, i w tym samym
czasie szperające po necie, by ujawnić czyjeś dane osobowe. Aż tak trauma
trzyma po przerąbanych 6:0 ?! Maluczkie ludziki z WIELKIMI słowami w gębach..
Za komuny twoi idole pisali doktoraty pochwalne i grali w filmach. W stanie
wojennym siedzieli pod kiecą mamusi. W końcu teraz już tylko jeden może ryja
drzeć z pomocą oślepłych przez putinowską mgłę. POWODZENIA !!

MH

Data: 2012-02-14 16:10:30
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!
On Tue, 14 Feb 2012 15:08:58 +0000 (UTC), " MH"
[...]

Ty sie tak nie denerwuj, bo ci zylka peknie.

R.

Data: 2012-02-14 15:31:22
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!
> [...]
>drzeć z pomocą oślepłych przez putinowską mgłę. POWODZENIA !!

Ty sie tak nie denerwuj, bo ci zylka peknie.

===============

Właśnie takiej merytoryki w twojej odpowiedzi się spodziewałem (ZERO).

MH

Data: 2012-02-14 17:30:59
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!
On Tue, 14 Feb 2012 15:31:22 +0000 (UTC), " MH"
> [...]

R.

===============

Właśnie takiej merytoryki w twojej odpowiedzi się spodziewałem (ZERO).

Alez tu jest bardzo duzo "merytoryki", tylko ty jej nie dostrzegasz
swoim malym mozdzkiem.

R.

Data: 2012-02-14 16:41:45
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!

Data: 2012-02-14 16:46:43
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> swoim malym mozdzkiem.

============

Dobrze, że ową merytorykę ująłeś w cudzysłowiu. SZACUN !!

MH

Data: 2012-02-14 17:51:24
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!

> swoim malym mozdzkiem.

============

Dobrze, że ową merytorykę ująłeś w cudzysłowiu. SZACUN !!

Raczej ze wzgledu na twoj jezyk troglodyty.

R.

Data: 2012-02-14 15:36:40
Autor: Grzegorz Z.
Obersrator - obud? się !!!
raff napisał:

> [...]

w stanie służyć ci pomocą w powyższym..

Caly czas takiego slownictwa tutaj uzywasz, wiec nie pierdol, Hajduk.

urwan zje cię za to żywcem, zacytuje paragrafy i przeforwarduje to swojemu
"przyjacielowi" w tytule dając hasło "robimy go".

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-14 15:42:50
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!

> [...]

urwan zje cię za to żywcem, zacytuje paragrafy i przeforwarduje to swojemu
"przyjacielowi" w tytule dając hasło "robimy go".

a ty jeszcze nie na dworcu ?

R.

Data: 2012-02-14 15:47:20
Autor: Grzegorz Z.
Obersrator - obud? się !!!
raff napisał:

> [...]

urwan zje cię za to żywcem, zacytuje paragrafy i przeforwarduje to swojemu
"przyjacielowi" w tytule dając hasło "robimy go".

W pośredniaku byłeś?

Data: 2012-02-14 15:13:59
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

W pośredniaku byłeś?

=========

:)))))

MH

Data: 2012-02-14 15:14:53
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!

Data: 2012-02-14 17:32:25
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!

> [...]

urwan zje cię za to żywcem, zacytuje paragrafy i przeforwarduje to swojemu
"przyjacielowi" w tytule dając hasło "robimy go".

Nie wszyscy maja tak jak ty, Grzesio.

R.

Data: 2012-02-14 14:55:11
Autor: Grzegorz Z.
Obersrator - obud? się !!!
raff napisał:

>Putin już na nogach, a ty jeszcze leżysz w chlewie i go nie obsrywasz.
>A bohater i jego latorośla też wymagają pochwały. Idź kobito w ich ślady,
>Polska będzie wdzięczna!!

MH, ty sie dobrze czujesz ?

R.

=====

A ty co, chciałbyś się mną 'zaopiekować'?! Wal śmiało do obersratora!!

?

No tak, ostatecznie ci jebie ?

Albo znow jestes na bani ?

Może popedałuj troszkę, bo coś te węglowodany cię rozpierają?

Data: 2012-02-14 14:16:06
Autor: MH
Obersrator - obud? się !!!
raff napisał:

Może popedałuj troszkę, bo coś te węglowodany cię rozpierają?

=================

A skąd raffaelo ma wiedzieć co to są węglowodany?! WEMGIEL to łon kiedysik
wydobywoł. W górnikowym sklepiku, na górnice kartki pralkem sem zakupił..
Kciał siem dowiedzieć jako to funguje, iłeb wcisnoł ku temu wirniku, cy
jakosik tom..  No i nakoniec, muzg chopu doresty wyprało. No dobra, syćko
wiadomo co siem WEMGLA tycy, a co siem ma do WODANÓW, to siem chopu cosik
podupcyło s tym co na Barburkem łotsymoł i jeze dodzisiej chopa tsymie.

MH

Data: 2012-02-14 14:58:39
Autor: Neko
Obersrator - obud? się !!!
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał

Może popedałuj troszkę, bo coś te węglowodany cię rozpierają?

Proponujesz stosunek?

Data: 2012-02-14 15:03:46
Autor: raff
Obersrator - obud? się !!!
On Tue, 14 Feb 2012 14:58:39 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał

Może popedałuj troszkę, bo coś te węglowodany cię rozpierają?

Proponujesz stosunek?

No, no, no, tylko bez takich. Niech on sobie na dworzec idzie.

R.

Data: 2012-02-14 15:09:24
Autor: Grzegorz Z.
Obersrator - obud? się !!!
Neko napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał

Może popedałuj troszkę, bo coś te węglowodany cię rozpierają?

Proponujesz stosunek?

Nie, rowerek.

http://rower-stacjonarny.com.pl/wp-content/uploads/2011/03/rower-treningowy.jpg

Data: 2012-02-15 06:47:45
Autor: stevep
Obersrator - obud? się !!!
Dnia 14-02-2012 o 14:58:39 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał

Może popedałuj troszkę, bo coś te węglowodany cię rozpierają?

Proponujesz stosunek?

Z tobą, przecież to zoofilia.

--
stevep