Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych

Data: 2012-08-09 19:35:35
Autor: A. Filip
Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych
"Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> pisze:
.z Syrii do Kanady:

http://www.youtube.com/watch?v=6O2aEHbfQqQ

Czy ty właśnie zasugerowałeś że w Syrii jest jeszcze tak dobrze że
opłaca się spierdalać dopiero od poziomu Kanady? :-)

Data: 2012-08-09 17:57:41
Autor: Observatore
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> [...]

Czy ty właśnie zasugerowałeś że w Syrii jest jeszcze tak dobrze że
opłaca się spierdalać dopiero od poziomu Kanady? :-)

nie, teraz dopiero zasugeruje:)

Baszar al-Asad - Your next! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=389330184459999&set=a.271018419624510.62522.254004324659253&type=1&theater

Data: 2012-08-09 20:14:23
Autor: zdumiony
Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k00tml$9kg$1inews.gazeta.pl...

Tylko za rządów tego "reżimu" ludziom dobrze się żyło, dopóki nie zapoczątkowano tej reowlucji
http://fakty.interia.pl/raport/rewolucja-w-krajach-islamskich/news/syria-publiczne-egzekucje-dokonane-przez-rebeliantow,1828106,7395

Data: 2012-08-09 18:25:22
Autor: Observatore
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
[...]

byliscie tam? Podalem wczesniej link na fejsbuku, dla zrownowazenia informacji
serwowanych w Polsce. Przewaznie jest to propaganda prosowiecka ! https://www.facebook.com/pages/Syryjska-Rewolucja-2011-Polish-support-the-revolution-in-Syria/315385378487401

Data: 2012-08-09 20:40:23
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k00vai$b4k$1inews.gazeta.pl...
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

https://www.facebook.com/pages/Syryjska-Rewolucja-2011-Polish-support-the-revolution-in-Syria/315385378487401

Draństwo! A czemu Polacy mają wspierać rewolucję przeciw legalnej władzy?
W Hiszpanii gdzie w anarchokomunisci w bestialski sposób mordowali duchowych, też tamta rewolucja była wspierana z zagranicy, w tym z Polski - gen. Świerczewski, ps. "Walter"
Na szczęście już nie mam fejsbuka.

Data: 2012-08-09 19:16:44
Autor: Observatore
> [...]

W Hiszpanii gdzie w anarchokomunisci w bestialski sposób mordowali duchowych, też tamta rewolucja była wspierana z zagranicy, w tym z Polski - gen. Świerczewski, ps. "Walter"

Tusk i Komorowski tez sa legalni:) Jaruzelski i komunistyczni uzurpatorzy  -
tez byli legalni. Hitler i Stalin - rowniez byli legalni:)
Nie macie fejsbuka, ale link ktory podalem chyba mozecie przejrzec?

Cos znalazlem jeszcze dla was:)

Rosyjski think-tank kwestionuje poparcie Kremla dla Syrii. Nawiasem piszac bez
poparcia Kremla i dostarczania broni rezimowi, obecny rezim nie wymordowal by
tylu ludzi !

http://www.kresy.pl/publicystyka,wydarzenia-tygodnia?zobacz/rosyjski-think-tank-kwestionuje-poparcie-kremla-dla-syrii

Data: 2012-08-09 21:22:13
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k012as$fo7$1inews.gazeta.pl...
Nie macie fejsbuka, ale link ktory podalem chyba mozecie przejrzec?

Obejrzałem, stąd moje oburzenie

Data: 2012-08-09 22:04:11
Autor: Klin
W dniu 2012-08-09 21:16,  Observatore pisze:
Rosyjski think-tank kwestionuje poparcie Kremla dla Syrii. Nawiasem piszac bez
poparcia Kremla i dostarczania broni rezimowi, obecny rezim nie wymordowal by
tylu ludzi !

   Podobnie rebelianci bez wsparcia Izraela i Zachodu nie pomyśleli
   by nawet o oporze.

Data: 2012-08-09 20:27:14
Autor: Observatore
Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych
Klin <klin\@wp.pl,
   Podobnie rebelianci bez wsparcia Izraela i Zachodu nie pomyśleli
   by nawet o oporze.

Podobno czy wiecie napewno?

Jak widac nawet nie przeczytaliscie tekstow ktore tu dzisiaj zamiescilem w
dwoch watkach, ale sie wypowiadacie. Ponadto z tego waszego tekstu widac,
popieracie morderstwa rezimu syryjskiego, co jest naprawde szokujace u osoby
ktora twierdzi, ze jest wierzaca i uwaza sie za katolika. O milosierdzie dla Jaruzelskiego - sowieckiego patrioty, tez sie tu
dopominaliscie. Wasza logika jest powalajaca.

Data: 2012-08-09 22:37:16
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k016f2$amp$1inews.gazeta.pl...
popieracie morderstwa rezimu syryjskiego, co jest naprawde szokujace u osoby
ktora twierdzi, ze jest wierzaca i uwaza sie za katolika.

Pytanie: KTO wywołał wojnę domową w Syrii? Komu na tym zależało? I czyja władza jest lepsza dla tamtejszych chrześcijan?

http://www.youtube.com/watch?v=KbFoqR6UtQY

Data: 2012-08-09 21:00:42
Autor: Observatore
[...]

a w jakim celu sowieci zbroili Syrie i nadal ja zbroja - vide podane przeze
mnie linki do tekstu napisanego przez ruski tink - tank?
Przeciez wiedzieli kim ten despota syryjski jest i jak moze te bron uzyc.
http://www.youtube.com/watch?v=KbFoqR6UtQY

ten facio jest wielbicielem tego gostka:

http://www.youtube.com/watch?v=nH0Et56Hxt4&feature=related

Tez wierzylibyscie jemu, zanim doprowadzil do wojny swiatowej i wymordowania milionow ludzi?

Data: 2012-08-09 23:04:35
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k018dq$lcs$1inews.gazeta.pl...
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

a w jakim celu sowieci zbroili Syrie i nadal ja zbroja - vide podane przeze

W jakim celu? Może dla równowagi na świecie. USA zbroją Izrael.

ten facio jest wielbicielem tego gostka:

Wielbicielem Hitlera? David Duke z tego co mówi wygląda na rozsądnego gościa,nie ma nic z Hitlera.

Data: 2012-08-09 21:14:44
Autor: Observatore
> [...]
> a w jakim celu sowieci zbroili Syrie i nadal ja zbroja - vide podane > przeze

W jakim celu? Może dla równowagi na świecie. USA zbroją Izrael.

bo sowieci zbroili i podjudzali terrorystow islamskich. Podalem tu wczoraj link do ksiazki napisanej przez faceta ze bylych
prosowieckich sluzb specjalnych w komunistcznej Rumunii, ktory dokladnie
opisal jak sowieci ten terroryzm organizowali i nadal organizuja.

> ten facio jest wielbicielem tego gostka:

Wielbicielem Hitlera? David Duke z tego co mówi wygląda na rozsądnego gościa,nie ma nic z Hitlera.

Tak. Nawet obchodzi jego urodziny:) Juz podawalem link do bogatego zyciorysu tego szajbusa i rasisty - Klinowi, w watku ktory zamiescil mkarwan o Madonnie.

On ma szajbe na punkcie innych ras. Chetnie by ich wymordowal wiec szuka
takich jak on sam jest - zidiocialych sojusznikow, rzekomo jako obronca
bialych chrzescijan:)

Data: 2012-08-09 23:23:56
Autor: Klin
W dniu 2012-08-09 23:14,  Observatore pisze:

Tak. Nawet obchodzi jego urodziny:) Juz podawalem link do bogatego zyciorysu
tego szajbusa i rasisty - Klinowi, w watku ktory zamiescil mkarwan o Madonnie.

    Więc przypomnę w rewanżu link do twórczości tego "szajbusa".
                    http://tiny.pl/h42kl

Data: 2012-08-09 21:36:47
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]

> tego szajbusa i rasisty - Klinowi, w watku ktory zamiescil mkarwan o Madonnie

    Więc przypomnę w rewanżu link do twórczości tego "szajbusa".

w USA jest wolnosc slowa i mozna wygadywac rozne rzeczy. Najwazniejsze jest w tym wszytkim to, ze on chce zaprowadzic lad i sprawiedliwosc w taki sam
spsoob jak Hitler: przez wyeliminowanie i eksterminacje wszytkich tych, ktorzy
sa winni jego bredniom. --

Data: 2012-08-09 23:39:01
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01ahf$csd$1inews.gazeta.pl...

spsoob jak Hitler: przez wyeliminowanie i
eksterminacje wszytkich tych, ktorzy
sa winni jego bredniom.

Nie mówił tego w swoich video, zamiast tego jest przeciw agresji i popieraniu Izraela.

Data: 2012-08-09 21:49:02
Autor: Observatore
> [...]

> sa winni jego bredniom.

Nie mówił tego w swoich video, zamiast tego jest przeciw agresji i popieraniu Izraela.

ale mowil gdzie indziej:) Przewrotna logika; jest przeciw agresji, ale Hitlera
urodziny obchodzi i wymordowalby wszytkich tych, ktorzy nie sa bialymi
chrzescijanami. Przeczytajcie sobie jego biografie.

Data: 2012-08-09 22:11:37
Autor: Observatore
Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01984$lk9$1inews.gazeta.pl...

Mozna posluchac, ale nie wyciagac daleko idacych wnioskow, bo to sa wszytko informacje tylko jednej strony konfliktu.

Wypowiedz polskiego komentatora - ktory generalnie, musi jednak brac pod uwage
polityke obecnego rzadu. A ona ulegla drastycznej zmianie od momentu dojscia
do wladzy PO.Jest teraz antyamerykanska, antyizraelska i prosowiecka.

http://www.youtube.com/watch?v=aAfISFgF4bk

mowa o tym jak niszczy się państwo. Tym razem padło na Syrię.

ale KTO niszczy? Jego przywodca - uzywa ciezkiego sprzetu wojskowego przeciwko
swoim obywatelom (vide samoloty wojskowe). Morduje nawet dzieci.
Asad - to taki klan jak byle prosowieckie sluzby w Polsce (mozna porownac do WSI).

To jest kanal rosyjski, rzadu rezydujacego na Kremlu:
http://www.youtube.com/watch?v=nNOGc5owQUU

Tak jak kiedyś chciano zniszczyć Chile, które ocalił Pinochet.

 W Chile chciano wprowadzic komunizm. Kto szerzyl i wspieral te idee
komunistyczna na swiecie?

To jest kanal iranski:

http://www.youtube.com/watch?v=Q8VTHpvPeEM

Data: 2012-08-10 00:16:54
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01cip$khi$1inews.gazeta.pl...

polityke obecnego rzadu. A ona ulegla drastycznej zmianie od momentu dojscia
do wladzy PO.Jest teraz antyamerykanska, antyizraelska i prosowiecka.

Nie rozumiem, PO jest popierana przez Gazetę Wyborczą która jest filosemicka i antyrosyjska.

Data: 2012-08-10 08:17:27
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k01csn$q8i$1inews.gazeta.pl...
[...]

GW jest filosemicka i antyizraelska- tak, jak Unia Europejska (odwrotnie do USA)

--

Chiron

Data: 2012-08-10 09:14:34
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0291l$ieg$1node2.news.atman.pl...
GW jest filosemicka i antyizraelska- tak, jak Unia Europejska (odwrotnie do

Bo w Unii nie ma aż tyle Żydów i nie mają takich wpływów, w USA są ważnym elektoratem

Data: 2012-08-10 10:06:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k02ccr$s80$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak nie ma? W samej Polsce żyje 38 milionów Żydów!

Data: 2012-08-10 13:01:23
Autor: Klin
Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych

Jak nie ma? W samej Polsce żyje 38 milionów Żydów!

    W jakim celu te głupawkę tyle razy powtarzasz?

Data: 2012-08-10 13:23:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5024ea07$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

Jak nie ma? W samej Polsce żyje 38 milionów Żydów!

   W jakim celu te głupawkę tyle razy powtarzasz?

Nie na rączkę?

Data: 2012-08-10 08:15:42
Autor: Chiron
[...]

Jest sobie Libia czy inna Syria. Rządzi twardą łapą dyktator. Dba o swoją ludność (w szczególności Kadafi), dba o swoje państwo. To znaczy: pilnuje, zeby ustanowione prawa były przestrzegane przez lud, w zamian zapewnia im bezpieczeństwo i spokój. W polityce zewnętrznej poprzez mądre sojusze stara się o jak najwięcej mozliwości samostanowienia dla swojego państwa. To jedna strona. Druga strona jest taka: nie pozwala na powstanie w swoim państwie jakiejkolwiek opozycji do siebie. Opozycja jest tępiona bezwzględnie. W takich warunkach jedyna opozycja, jaka przeżyje- to oczywiście ultra- zielona. To ultra- islamiści. Tylko im nie straszna śmierć i tortury.
Należy się zapytać, co się stanie, gdy ktoś tam będzie chciał zaprowadzić demokrację? Oczywiście- najpierw musi obalić dyktatora. Dyktator będzie stawiał opór. Jego rządy podobają się sporej części społeczeństwa- wielu z nich wzniecający rewolucję muszą przekupić.Oczywiście- ci, co wzniecają rewolucję robią to za pieniądze obcych mocarstw, najczęściej sami są szkoleni w obcych państwach. Jak obalą tyrana- to te obce mocarstwa ograbią kraj (gdzie złoto Libii?), i  stworzą tam fasady demokracji. Ponieważ jedyna realna siła na tych terenach- która przeżyła i ma się świetnie- to ultra- islam, no to obce mocarstwa za wszelką cenę nie dopuszczają do jego zwycięstwa w wyborach. Cały czas trwają więc niepokoje, wojna domowa (vide Irak). Państwo w kompletnym chaosie i rozsypce. Należy więc postawić pytania:
1. czy dla większości obywateli rządy tyrana są lepsze od alternatywy tych rządów- czy gorsze? (vide Iran po rewolucji, Irak, Liban, etc)?
2. czy demokracja na wzór europejski jest możliwą formą rządów w tych państwach i czy to jest w ogóle dobra forma rządów?

--

Chiron

Data: 2012-08-10 09:13:29
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k028ud$ic0$1node2.news.atman.pl...

Jest sobie Libia czy inna Syria. Rządzi twardą łapą dyktator. Dba o swoją ludność (w szczególności Kadafi), dba o swoje państwo. To znaczy: pilnuje,

Irak). Państwo w kompletnym chaosie i rozsypce. Należy więc postawić

Racja, tylko trockista mógłby woleć chaos od dyktatury

Data: 2012-08-10 00:15:51
Autor: Klin
W dniu 2012-08-09 23:36,  Observatore pisze:

[...]

    Możesz to poprzeć konkretnym linkiem do video czy
    jakiejś autoryzowanej wypowiedzi.

     http://www.davidduke.com/

     Polski odpowiednik tej strony jest już zbanowany.
     Co nie co można znaleźć niżej.

     http://www.nacjonalista.pl/tagi/david-duke/

Data: 2012-08-09 22:53:21
Autor: Klin
W dniu 2012-08-09 22:27,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

    http://syrianews.ru/

    Jesteś nieobiektywny poczytaj jak to wygląda z drugiej strony.
    Muszę się odwołać do rosyjskiej strony choć wiem, że podziała
    to na ciebie jak płachta na byka. Niestety trudno znaleźć
    w internecie kontrolowanym przez żydomedia bezstronne
    naświetlenie sytuacji w Syrii. To też oczywiście  jest
    tendencyjne ale "audiatur et altera pars" by zrównoważyć
    tę jednostronną propagandę globalistów.

Data: 2012-08-09 21:04:56
Autor: Observatore
[...]

 to sa takie wiadomosci obiektywne, jak sowiecka propaganda. Mozna poczytac
tylko dlatego, aby wiedziec jak nadal sciemniaja. System tam sie niewiele
zmienil, a propaganda pozostala taka sama jak za komuny. Na klamstwie komunizm przeciez jest oparty. Jako katolik powinniscie wiedziec
co mowil polski Papiez, ze prawda moze tylko was wyzwolic (oczywiscie z
komuszej mentalnosci).

Data: 2012-08-09 22:38:21
Autor: Observatore
> [...]

Nie rozumiem, PO jest popierana przez Gazetę Wyborczą która jest filosemicka i antyrosyjska.

nic podobnego. Gazeta W. jest proneosowiecka (bo Federacja Rosyjska jest nadal
w rekach bylych komunistow). G.W - jest WYBIORCZO filosemicka, tzn.
juz takich jak Barbur nie popiera:)) Oni popieraja przede wszystkim (a
wlasciwie TYLKO) - Zydow ale komunistow:))

G.W.  zawsze popiera te partie ktora ma zwiazki z bylymi komunistami i
prosowieckimi sluzbami specjalnymi.

W POlsce to glowna tuba swiatowego levactwa czyli neokomunizmu - komunizmu z
ludzka twarza:))

Ps. niezly galimatias robia ludziom w glowach.

Data: 2012-08-09 23:24:59
Autor: Observatore
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01e4t$n9m$1inews.gazeta.pl...
> juz takich jak Barbur nie popiera:)) Oni
> popieraja przede wszystkim (a
> wlasciwie TYLKO) - Zydow ale komunistow:))

A są jacyś inni Żydzi? :) No chyba że talmudyczni uważający innych za robactwo. :)
Nie mam nic przeciwko Żydom jako narodowi, bo są jeszcze nie komunisci i nie talmudyczni jak np. był twórca Esperanta.

sa tak samo rozni jak Polacy. Juz tu raz tlumaczlyem tez Klinowi, ze w Izraelu
sa rozne partie i jedna z tych partii to wlasnie ci co uwazaja innych ludzi za
gojow. Ta partia jest nawet w ichnim parlamencie, na podobnej zasadzie tam sie
dostala jak partia Palikota w Polsce. O gojach mowi tylko partia Szas. a konkretnie Eli Yishai - polityk izraelski,
lider partii religijnej Żydów sefardyjskich .

http://pl.wikipedia.org/wiki/Eli_Yishai

> G.W.  zawsze popiera te partie ktora ma zwiazki z bylymi komunistami i
> prosowieckimi sluzbami specjalnymi.

A ja mam wrażenie że Gazeta Wyborcza jakoś nie lubi Putina.

Moze nie lubi, ale go popiera:)

Data: 2012-08-09 23:13:38
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k018lo$1hh$1inews.gazeta.pl...

to sa takie wiadomosci obiektywne, jak sowiecka propaganda. Mozna poczytac

Czy tylko jedna strona stosuje propagandę?

Data: 2012-08-09 21:50:23
Autor: Observatore
> [...]

> to sa takie wiadomosci obiektywne, jak sowiecka propaganda. Mozna poczytac

Czy tylko jedna strona stosuje propagandę?

a wiecie chociaz na czym polegala propaganada komunistyczna?  --

Data: 2012-08-09 23:59:01
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01bav$bh7$1inews.gazeta.pl...

a wiecie chociaz na czym polegala propaganada
komunistyczna?

Dziś komunizm to martwa ideologia, może jeszcze w niektórych państwach ale nie w Rosji, która wraca do korzeni.
Dziś żywą niepokojącą ideologią jest islamizm

Data: 2012-08-09 22:24:35
Autor: Observatore
> [...]

Dziś żywą niepokojącą ideologią jest islamizm
niestety to nie jest prawda. Komunizm sie przepoczwarzyl.
Polska dlatego nazywanan jesy PRL - bis. Nie nastapila bowiem wewnetrzna
zmiana systemu. A zmiany sa tylko kosmetyczne.

W Rosji jest jeszcze gorzej. Przeciez Putin oswiadczyl - ze celem jego wladzy,
jest powrot do imperialistycznej polityki i kontynuuowanie dziela komunistow.
Podobnie jest w Chinach. Tak komunisci tez tylko sie przepoczwarzyli w
kapitalistow.

Znajdzie sobie wywiad z Wladimirem Bukowskim na jutubie (juz raz go
podawalem). On udowodnil, ze UE - jest budowana na podobnych zasadach jak CCCP. Barroso - to przeciez rowniez komunista i wyznawca Mao (vide Co mowil
Farage na jego temat).

Pewnie tesknicie za PRL-em, ale dlatego, ze juz chyba zapomnieliscie jak bylo
albo nie zyliscie w PRL-u i wydaje wam sie, ze to byl system OKi.

Data: 2012-08-10 00:30:19
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01db2$5hr$1inews.gazeta.pl...

Pewnie tesknicie za PRL-em, ale dlatego, ze juz
chyba zapomnieliscie jak bylo
albo nie zyliscie w PRL-u i wydaje wam sie, ze
to byl system OKi.

Dzieciństwo objęło Gierka, potem Jaruzelski. Nienawidziłem tego systemu.
Sytem przepoczwarzony już nie jest tym systemem. Rosja dąży do polityki carskiej a nie komunistów. W Ameryce teraz u władczy są czerwoni: Obama a zwłaszcza Hilary Clinton

Data: 2012-08-09 22:46:20
Autor: Observatore
[...]

za Gierka jeszcze bylo jako tako, ale juz za Jaruzelskiego to byla tragedia. ON nie jest taki sam ZEWNETRZNIE (ma *ludzka twarz*:). ale WEWNETRZNIE jest
taki sam., a nawet gorszy - bo okrada teraz spoleczenstwo z prawdziwej forsy,
a nie papierow peerelowskich:)

W USA nie sa sa u wladzy czerwoni. Oni chca tylko zlzgodzic obecny system i
wprowadzic sytem podobny do kanadyjskiego np.w  sluzby zdrowia. To jest duzy problem w USA.

Data: 2012-08-10 00:54:22
Autor: zdumiony
Użytkownik "Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k01ejs$4df$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja lepiej wspominam Jaruzelksiego już niż Gierka. Za Jaruzelskiego zewnętrzenie była niewola ale wewnętrznie wieksza wolność niż za Gierka. Mam encyklopedię wydaną za Gierka - zupełnie lewacka.
Za Jaruzelskiego jak była cenzura to jawnie w tekście pisali co wycięli zgodnie z ustawą. Był to ustrój zmierzający w stronę autorytatyzmu, ale z mniejszą Orwelowską kontrolą myśli.
Choć za Gierka było lepiej niż za Gomułki, a za Gomułki lepiej niż za Bieruta. Czyli za czasów PRL poprawiało nam się.

Data: 2012-08-09 23:33:01
Autor: Observatore
[...]

dobrze wspominacie Jaruzelskiego ? :) Nooo...sa tacy co go dobrze wspomnaja,
nawet na tej grupie:))

Za Jaruzelskiego jak była cenzura to jawnie w tekście pisali co wycięli zgodnie z ustawą. Był to ustrój zmierzający w stronę autorytatyzmu, ale z mniejszą Orwelowską kontrolą myśli.

..bo kontrola byla totalna, wiec mieliscie zludzenia:)

Choć za Gierka było lepiej niż za Gomułki, a za Gomułki lepiej niż za Bieruta. Czyli za czasów PRL poprawiało nam się.

...bardzo sie poprawilo, tylko granice byly zamkniete i trudno bylo wiac gdzie
pieprz rosnie:)

Data: 2012-08-10 09:08:28
Autor: zdumiony
[...]

A teraz też się poprawiło w porównaniu z PRL, wniosel: gdy będzie IV RP jeszcze się poprawi

Data: 2012-08-10 10:05:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k02c1c$hcp$1inews.gazeta.pl...
[...]

IV RP już była i **uj ją strzelił. Wsławiła się tym, że między innymi, prawie zlikwidowała transplantacje. Innych szkód nie chce mi się wymieniać.

Data: 2012-08-10 09:21:02
Autor: zdumiony
[...]

Nie lubiłem Jaruzelskiego. Piszę to po upływie czasu, kontrola była tylko zewnętrzna, można powiedzieć że Jaruzelski chciał panować tylko nad naszymi ciałami, a Gierek to była jeszcze końcówka prawdziwego komunizmu gdzie chciano panować nad naszymi duszami, ale i tak za Gierka było dużo lepiej niz za Gomułki, nie mówiąc o Bierucie. Poprawiło się gdy w 1968 roku wyjechali do Izraela skrajni komuniści.

Data: 2012-08-10 01:00:46
Autor: zdumiony
[...]

U władzy jest Murzyn, jeszcze tylko mormon i kobieta i będzie koniec Ameryki.
Problemem służby zdrowia są potworne koszty leczenia, może dlatego że zarobki lekarzy są nieproporcjonalnie wielkie ? (podobnie jak prawników)
Nie chodzi tylko o służbę zdrowia: Ustawa "Patriotyczna", torturowanie podejrzanych, fałszowanie złota, nieograniczony dodruk pieniędzy może spowodować że kiedyś dolar pęknie i pojawi się hiperinflacja.

Data: 2012-08-09 23:38:41
Autor: Observatore
> [...]

> To jest duzy problem w USA.

U władzy jest Murzyn, jeszcze tylko mormon i kobieta i będzie koniec Ameryki.

to zalezy jak sie interpretuje kolor skory.  Matke ma biala:)

[...]

koszty leczenia sa wysokie, ale nie z powodu rzekomo wysokich zarobkow
lekarzy. Prawnicy tez roznie zarabiaja.

Kiedys moze peknie, ale na razie to mu nie grozi:) Wczesniej peknie euro:)

Data: 2012-08-10 09:22:17
Autor: zdumiony
[...]

Dolar bazuje na kilkusetletnim zaufaniu. Ale za fałszowanie pieniądza powinni zostać postawieni do odpowiedzialności. To znacznie większa afera niż nasze "taśmy PSL".

Data: 2012-08-10 07:45:01
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k01br5$sne$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam głębokie przekonanie, że się mylisz: jadąc Grzegorzem Z: komunizm odwszawił się, przypudrował syfy, zdezynfekował łachmany- i oto mamy gramscizm- czyli inaczej trockizm gospodarczy i polit- poprawność myślenia świata Zachodu. To wyewoluowany marksizm- niszczący całe narody i rasę białego człowieka. Nawet USA zafundowały sobie prezydenta socjalistę. Czy oni wytrzymają drugą kadencję czerwonego? Czy świat wytrzyma?

--

Chiron

Data: 2012-08-10 09:40:54
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0274s$go2$1node2.news.atman.pl...

gramscizm- czyli inaczej trockizm gospodarczy i polit- poprawność myślenia świata Zachodu. To wyewoluowany marksizm- niszczący całe narody i rasę

Ale politpoprawność idzie do nas z Zachodu a nie ze Wschodu.

białego człowieka. Nawet USA zafundowały sobie prezydenta socjalistę. Czy oni wytrzymają drugą kadencję czerwonego? Czy świat wytrzyma?

I tak lepszy Obama niż prezydent mormon, poza tym gdy teraz Obama przegra, następnym razem może być Hilary.

Data: 2012-08-10 21:03:00
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k02du5$l5e$1inews.gazeta.pl...
[...]

A czemuż to? Znasz w ogóle jakiegoś mormona- bo wydaje mi się, że masz o nich pojęcie co najwyżej encyklopedyczne

--

Chiron

Data: 2012-08-10 21:07:22
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k03lt3$35a$1node2.news.atman.pl...

A czemuż to? Znasz w ogóle jakiegoś mormona- bo wydaje mi się, że masz o nich pojęcie co najwyżej encyklopedyczne

Nie mam do nich zaufania,większe już do Obamy

Data: 2012-08-10 21:12:59
Autor: zdumiony
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k03m59$qkv$1inews.gazeta.pl...
Nie mam do nich zaufania,większe już do Obamy

Podobnie jak do scjentologów

Data: 2012-08-10 21:40:01
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Oni chyba się zastrzelą z tego powodu.

Data: 2012-08-09 21:15:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0106o$h5h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Świerczewski był takim Polakiem jak Dzierżyński.

Data: 2012-08-09 19:17:38
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Świerczewski był takim Polakiem jak Dzierżyński.

no wlasnie:)

Data: 2012-08-09 20:19:00
Autor: A. Filip
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

Gdzie ta cenzura co by te "niewygodne informacje" wycięła :-)

Data: 2012-08-09 18:28:30
Autor: Observatore
Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Gdzie ta cenzura co by te "niewygodne informacje" wycięła :-)

dla kogo sa niewygodne? O Stalinie i Hitlerze, rowniez serwowano podobne *rzetelne informacje*:)) --

Obervatore: Rewolucja Syryjska pokazana oczami uciekinierow politycznych