Obesrani ze strachu.

Data: 2009-10-08 08:38:51
Autor: Piotr
Obesrani ze strachu.
Wczoraj oglądałem u  Monisi obłudnisi (przyjaznej!) wielkiego pana
Komorowskiego, i on ledwo zipał, poszarzały, zmeczony, zirytowany na
granicy wybuchu... Se pomyślałem gdzie się podział tamten Komorowski,
wicie ten napuszony jak Kogut, albi nawet paw? Wcześniej pokazywali
Donka, i to samo, ćwierć człowieka i ta złość, której nie umiał
zamaskować, chociaż chciał...
Se myślę, że to nie tylko sprawy bieżące, nie, nie! Oni są obsrani ze strachu, na samą myśl co jeszcze wie Kamiński.
Dlatego Kamińskiego Tusk odowła niezwłocznie, żeby wejść do CBA i
sprawdzić, nawet nie będzie dbał o pozory!
Ciekawe ile kosztują różnych biznesmenów "wysokie standardy" ekipu
Tuska?
Piotr

Obesrani ze strachu.