Obibok za nasze pieniądze.

Data: 2009-07-10 15:00:14
Autor: Adam
Obibok za nasze pieniądze.
Pogrzebała ona swoje szanse podczas przesłuchania przed sejmową komisją spraw zagranicznych. "Człowiek o moim życiorysie jest naprawdę głęboko poraniony przyglądaniem się temu, co się dzieje z polską polityką zagraniczną" - stwierdziła wówczas Fotyga".

Jeśli pełomatołom to było nie w smak - to się niech teraz nie dziwią.
AC

Data: 2009-07-10 17:32:13
Autor: Tadek z Torunia
Obibok za nasze pieniądze.

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h37e55$f7m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dając Kaczyńskiemu poparcie do takiego działania, usytuowałeś go na samym dnie. Skądinąd słusznie.

Przemek
--
W czasie gdy rządził PiS  funkcjonariusze ABW byli szkoleni, jak filmować zatrzymanie wybranych osób, tak by zdjęcia mogły być wykorzystane przez telewizję - zeznała wczoraj
przed komisją śledczą badającą śmierć Barbary Blidy kamerzystka Agencji.

Data: 2009-07-10 22:54:23
Autor: Adam
Obibok za nasze pieniądze.
A co mysłisz o Kwaśniewskim, który stanął w obronie byłem ubeków, wetując ustawę odbierającą im wielkie apanaże emerytalne? Jak się domyśłam - to było Twoim zdaniem działanie godne pochwały?
AC

Data: 2009-07-11 07:44:46
Autor: Tadek z Torunia
Obibok za nasze pieniądze.

[...]

Muszę Cie rozczarowac, ale Kwaśniewski nie jest bohaterem z mojej bajki. Miał sporo paskudnych wpadek i ma komuszą przesszłośc. Obecnie prezydentem jest Kaczyński i co jest z apanażami byłych ubeków? W okresie gdy Kwasniewski był prezydentem, sporo krytyki  napisałem pod adresem tego ślizgającego się po każdym temacie aparatczyka. Nie mniej uważam, że Kaczyński nie dorasta do pięt, nawet pijanego Kwaśniewskiego.

Przemek