Obiecał przed wyborami (do sejmu) a wysz ło jak zawsze

Data: 2010-07-18 12:31:14
Autor: Marek
Obiecał przed wyborami (do sejmu) a wysz ło jak zawsze
http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-euro-w-2012-roku,18490,3322280,1,prasa-detal

i tylko nie tłumaczcie ich, że opozycja przeszkadzała lub nieżyjący prezydent, go to g... prawda albo, że przewidzieli kryzys i dlatego nie spieszyli się do euro co nas uchroniło. Zastanówcie się jakie uwarunkowania ekonomiczne tej "kwitnącej pod rządami PO+PSL" gospodarki powodują iż o obietnicach nie powinno się nawet myśleć.

Wszyscy "styropianowcy" są do wymiany - czas na "jednomandatowe okręgi wyborcze"!

--
Marek

Data: 2010-07-18 12:52:02
Autor: [he®sk]
Obieca³ przed wyborami (do sejmu) a wysz³o jak zawsze
On Sun, 18 Jul 2010 12:31:14 +0200, Marek <xyz@polityka.pl> wrote:

http://biznes.onet.pl/nie-bedzie-euro-w-2012-roku,18490,3322280,1,prasa-detal

i tylko nie t³umaczcie ich, ¿e opozycja przeszkadza³a lub nie¿yj±cy prezydent, go to g... prawda albo, ¿e przewidzieli kryzys i dlatego nie spieszyli siê do euro co nas uchroni³o. Zastanówcie siê jakie uwarunkowania ekonomiczne tej "kwitn±cej pod rz±dami PO+PSL" gospodarki powoduj± i¿ o obietnicach nie powinno siê nawet my¶leæ.

Wszyscy "styropianowcy" s± do wymiany - czas na "jednomandatowe okrêgi wyborcze"!

 jestem za okregami 1-mandatowymi, likwidacja senatu, likwidacja
 urzedu prezydenta i minimalizacja ilosci poslow. do "styropianowcow"
 zaliczam nie tylko czlonkow "S" ale takze dinozaurow SLD i PSL.
 PSL powinien znalezc sie jak najszybciej za burta polityki.  tak samo jak prezes pis. szkodza naszemu krajowi. przez nich
 marnujemy kolejne lata.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-18 12:59:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Obieca³ przed wyborami (do sejmu) a wysz³o jak zawsze

U¿ytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:41n546tqba71s8bo2lhj6te4otc0qe3i7c4ax.com...

"Marzenia ¶ciêtej g³owy!"

Data: 2010-07-18 13:22:15
Autor: [he®sk]
Obieca³ przed wyborami (do sejmu) a wysz³o jak zawsze
On Sun, 18 Jul 2010 12:59:50 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]
> PSL powinien znalezc sie jak najszybciej za burta polityki.
> tak samo jak prezes pis. szkodza naszemu krajowi. przez nich

"Marzenia ¶ciêtej g³owy!"

 wiem, ze przywiazanie do koryt jest silniejsze niz zdrowy rozsadek.

Data: 2010-07-18 13:15:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-18 12:52, "[he®sk]" pisze:
[...]

uwarunkowania ekonomiczne tej "kwitnÄ…cej pod rzÄ…dami PO+PSL" gospodarki
[...]

No teraz, gdy PO ma pełnie władzy to na pewno te zmiany nastąpią błyskawicznie. Okręgi jednomandatowe to nawet ich sztandarowe hasło wyborcze...

Data: 2010-07-18 13:24:06
Autor: [he®sk]
On Sun, 18 Jul 2010 13:15:24 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   PSL powinien znalezc sie jak najszybciej za burta polityki.
>   tak samo jak prezes pis. szkodza naszemu krajowi. przez nich

No teraz, gdy PO ma pe³nie w³adzy to na pewno te zmiany nast±pi± b³yskawicznie.

 masz skleroze? kawsniewski-miller, kaczynski-kaczynski.
 jakos ci wtedy nie przeszkadzalo...

Okrêgi jednomandatowe to nawet ich sztandarowe has³o wyborcze...

 najwyzszy czas to zrobic.  dosyc wybybierania posla ziemi mazowieckiej z gdanska albo krakowa.

Data: 2010-07-18 22:00:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-18 13:24, "[he®sk]" pisze:
[...]

Ale to PO niby jest wielkim orędownikiem tych zmian.

Ano najwyższy..

Data: 2010-07-18 13:55:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1unp0$lah$1news.onet.pl...
No teraz, gdy PO ma pełnie władzy to na pewno te zmiany nastąpią błyskawicznie. Okręgi jednomandatowe to nawet ich sztandarowe hasło wyborcze...

Gdyby głupota mogła latać... Te zmiany wymagają zmiany zapisów w konstytucji. Wiesz jakie warunki trzeba spełnić, by zmienić te zapisy?

Data: 2010-07-18 14:12:24
Autor: HaMMeR
On 2010-07-18 13:55, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

To po co obiecywali? Liczyli na glupote ludzka?
Oszusci !

Data: 2010-07-18 22:00:27
Autor: jadrys
[...]

Jasne że wiem. Ale jak są chęci to można wiele.

Data: 2010-07-19 07:30:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1vmi3$7f5$1news.onet.pl...

[...]

Jak chcesz piernąć, to się zesrasz.

Data: 2010-07-18 15:12:20
Autor: Marek
[...]

Heńku, a w PO nie ma dizozaurów? Czy to wg Ciebie "święte krowy"?

--
Marek

Obiecał przed wyborami (do sejmu) a wysz ło jak zawsze