Obiecanki, cacanki.

Data: 2018-04-20 01:55:42
Autor: stevep
Obiecanki, cacanki.
# Rząd nie planuje obniżenia stawek VAT. Składki na ZUS od bogatych raczej nie wzrosną
Nici z obiecywanego od lat powrotu do niższych stawek VAT. Nie ma go w planach rządu do 2021 r. - tak wynika z projektu planu finansowego na najbliższe lata, który rząd przygotowuje dla Brukseli. Do dokumentu dotarł Dziennik Gazeta Prawna. #
Więcej: http://next.gazeta.pl/next/56,151003,23291250,rzad-nie-planuje-obnizenia-stawek-vat-skladki-na-zus-od-bogatych.html#Z_BoxBizImg

--
stevep

Data: 2018-04-19 17:33:10
Autor: Zenek Kapelinder
Obiecanki, cacanki.
Napisz cos o tych co POdniesli do 23%. Fajnie jeden gostek w tv mowi " piniendzy nie ma i nie bedzie". Taki z niego byl minister finansow jak inteligent. Szybciej kasjer i ksiegowy pomafii.

Data: 2018-04-19 18:44:42
Autor: japanizer
Obiecanki, cacanki.
On Friday, April 20, 2018 at 9:33:12 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Napisz cos o tych co POdniesli do 23%. Fajnie jeden gostek w tv mowi " piniendzy nie ma i nie bedzie". Taki z niego byl minister finansow jak inteligent. Szybciej kasjer i ksiegowy pomafii.

PiS: jak obiecali, tak nie zrobili, a mimo to IM SIĘ NALEŻY!!! He he, nawet Kaczyński wziął premię, i nie odda.

Data: 2018-04-19 19:17:04
Autor: Zenek Kapelinder
Obiecanki, cacanki.
Czy to temat o premiach przymule bagienny. Coraz mniej masz tematow do ktorych mozesz sie przypierdolic. Zostaly ci premie, rydzyk i corka Kaczynskiego. A codziennie na onanecie jakas ciekawa informacja. Dzisiaj masz ze przedluzono sledztwo w sprawie przekreciarza senatora z pelo. Mocny taki jak ten posel co go zdrutowali. To niech mnie wezwia i wytlumacze, nawijal makaron na uszy. Poszedl i go zdrutowali. W placformie widza ze cos nie ten teges to nowego na jego miejsce wsadzili. Wczoraj o gangu przebierancow bylo. Nikogo w tym gangu z pisu nie ma. Dwa dni temu o jakims miasteczku 50 tysiacznym. Inowroclaw czy jakos tak. Pelo tam rzadzi i premie sobie wyplacali trzy razy takie jak w miastach trzy razy wiekszych. Chcesz czy nie chcesz ale musisz sie nauczyc zyc z tym ze im blizej do wyborow bedzie tym takich spraw bedzie wiecej.

Data: 2018-04-20 09:13:11
Autor: Presidente de San Escobar
Obiecanki, cacanki.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Czy to temat o premiach przymule bagienny.

a darowiznę sobie odpiszą od podatku?
pewnie tak więc teraz jeszcze frajerze zrzucisz się na ulgę w pit buhehehehe

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-20 09:13:50
Autor: Presidente de San Escobar
Obiecanki, cacanki.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dzisiaj masz ze przedluzono sledztwo w sprawie przekreciarza senatora z pelo.

ale mylisz się frajerze, kogut jest z pis i nie aresztują złodzieja buhehehehe
:DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-20 09:14:32
Autor: Presidente de San Escobar
Obiecanki, cacanki.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Wczoraj o gangu przebierancow bylo. Nikogo w tym gangu z pisu nie ma.

jak to nie? okazało się że działacz pis był w ambergold analitykiem, podpisywał
umowy, przyjmował lokaty. ciekawe czy oddał kasę :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-20 09:15:19
Autor: Presidente de San Escobar
Obiecanki, cacanki.
[...]

kręcisz
najlepiej zarabiającym urzędnikiem okazał się jakiś nominat z pis, wziął 100
tys. premii. a ty tyrasz za darmo. no fakt że jesteś raczej antyreklamą :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-20 15:59:49
Autor: Budzik
Obiecanki, cacanki.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Akurat najwiekszą wtopą w postaci niespłenionej obietnicy bo dotykającą najwiekszej ilosci osób była kwota wolna od podatku...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2018-04-20 09:58:34
Autor: Zenek Kapelinder
Obiecanki, cacanki.
Jakies ruchy w stosunku do najbiedniejszych zrobili. Maja jeszcze poltora roku do nastepnych wyborow zeby kwote wolna od podatku podwyzszyc. Na razie w sposob posredni podwyzszyli o 300 kwote wolna od podatku na kazde dziecko chodzace do szkoly. Mozesz przypomniec ile i kiedy cos obnizyli albo dali POprzednicy. Jak pis doszedl do wladzy to poprzedni minister finansow mowil ze "piniendzy nie ma i nie bedzie". I nagle sie znalazly i jest ich coraz wiecej. Moze faktycznie wystarczylo zeby rzad nie kradl. POprzednia banda tak rzadzila ze doprowadzila do deflacji bo ludzie nie mieli za co kupowac.

Data: 2018-04-20 12:11:24
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Obiecanki, cacanki.
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Mozesz przypomniec ile i kiedy cos obnizyli albo dali POprzednicy. Jak pis doszedl do wladzy to poprzedni minister finansow mowil ze "piniendzy nie ma i nie bedzie". I nagle sie znalazly i jest ich coraz wiecej.

Pisiorstwo wpuściło nieco optymizmu, gospodarka nieco ruszyła i są pieniądze.
Za peło atmosfera przypominała siedzenie na szpilkach, przynajmniej
takie odniosłem wrażenie. Peło miała 99% szans na poprawę swojego wyniku
o +5% samym gadaniem, spieprzyli sprawę.

Tera pisiorstwo wyciąga takie duperele z pełoskiego programu
jak zniesienie obowiązku posiadania prawa jazdy i polisy w samochodzie i lekko punktują.

Gdyby Donek lepiej zagrał "zieloną wyspę" kto wie... słabym był aktorem,
to to wszystko było nieszczere jak uśmiech Grzesia.

Data: 2018-04-20 12:15:07
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Obiecanki, cacanki.
[...]

Vincent coś pierdolił ostatnio o koniunkturze światowej, tylko proporcje
popierdolił. Gadał że 3/4 sukcesów pisiorstwa to zasługa peło i koniunktura
najważniejsza.

Gdyby koniunktura była najważniejsza, nie byłoby takiej przepaści między zarobkami DE - PL. To polityka jest najważniejsza, jak Vincent
tego nie wie, znaczy Vincen Rostoski nadaje się na plaster do jajec.

Data: 2018-04-21 13:59:47
Autor: Budzik
Obiecanki, cacanki.
Użytkownik Twój przyjaciel Dąs franek.zyto@gmail.com ...

[...]

Słuchałem go i pewnie jak kazdy polityk, grubo minął się z prawda.
Powiedział, ze mamy wpływy wieksze o 30 mld, z tego 10mld to uszczelnienie a 20mld to koniunktura.
I ze z tych 10mld 3/4 to efekt ustaw i projektów ktore zrobiło PO.

Fakt jest jednak faktem, ze ekonomisci rzeczywiscie twierdza, ze z tych 30mld podział jest dokładnie taki. 10mld z uszczelnienia, 20 z dobrej koniunktury.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2018-04-23 20:14:19
Autor: Presidente de San Escobar
Obiecanki, cacanki.
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

[...]

morawiecki też to ostatnio przyznał
z uszczelnia wpływać ma 18mld przez 2 lata, co daje 9mld rocznie

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-21 13:59:47
Autor: Budzik
Obiecanki, cacanki.
[...]

Zenek, nie mozesz być az tak naiwny...
Naprawde, ja w to nie wierze!

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2018-04-21 09:56:15
Autor: Zenek Kapelinder
Obiecanki, cacanki.
W co nie wierzysz? W to ze 300 na zeszyty dadza?

Data: 2018-04-21 23:08:34
Autor: stevep
Obiecanki, cacanki.
W co nie wierzysz? W to ze 300 na zeszyty dadza?

W to, że zmądrzejesz- nigdy.

--
stevep

Data: 2018-04-21 17:05:07
Autor: stevep
Obiecanki, cacanki.
W dniu 2018-04-21 o 15:59, Budzik pisze:
[...]

Oj tak, nawet słuchać hadko.

--
stevep

Data: 2018-04-21 02:35:35
Autor: stevep
Obiecanki, cacanki.
W dniu .04.2018 o 02:33 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Napisz cos o tych co POdniesli do 23%. Fajnie jeden gostek w tv mowi "  piniendzy nie ma i nie bedzie". Taki z niego byl minister finansow jak  inteligent. Szybciej kasjer i ksiegowy pomafii.

Racja w PiS-ie nigdy nie było rozumu i nigdy nie będzie.

--
stevep

Data: 2018-04-20 12:20:53
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Obiecanki, cacanki.
użytkownik stevep napisał:
# Rząd nie planuje obniżenia stawek VAT. Składki na ZUS od bogatych raczej nie wzrosną
Nici z obiecywanego od lat powrotu do niższych stawek VAT.

Obiecali obniżyć ten VAT, czy tylko pijarowo+ podkreślali kto go podniósł z 21 i 22%?

Rok 2018 będzie pięknym festiwalem obiecanek:) Już czekam z niecierpliwością.
A może Ty nam co obiecasz? Może pajdak obieca +5 wklejek extra?

Obiecanki, cacanki.