Obiecywa艂 300 milion贸w a zaprzepa艣ci艂 18 miliard贸w.

Data: 2013-02-01 12:53:39
Autor: WW
Obiecywa艂 300 milion贸w a zaprzepa艣ci艂 18 miliard贸w.
Witam

Nasz pan premier obiecywa艂 nam 300 milion贸w z UE a wygl膮da na to, 偶e zaprzepa艣ci艂 18 miliard贸w.
Czy na pewno jest to najlepszy cz艂owiek na to stanowisko?

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-02-01 14:38:41
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-01 12:53, WW pisze:
[...]

Pomijaj膮c ju偶 jego z艂膮 wol臋, wygl膮da na to 偶e premier dopiero si臋 uczy polityki. Chcia艂by dobrze a jego naiwno艣膰 cwaniaki wykorzystuj膮. Cwaniaki zar贸wno zagraniczni, jak i wewn臋trzni.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-01 14:43:26
Autor: u2
W dniu 2013-02-01 14:38, Trybun pisze:
[...]

Chcieli dobrze ubeki, a wyszlo tak jak zwykle :-)

Data: 2013-02-01 19:35:07
Autor: jr
Obiecywa 300 milion體 a zaprzepa禼i 18 miliard體.

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:510bc67e$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

| Chcieli dobrze ubeki, a wyszlo tak jak zwykle :-)

Dla ciebie tez 'chcieli dobrze'? (pewnies w to uwierzyl glupia cioto :)

Data: 2013-02-01 19:37:31
Autor: u2
Obiecywa锟 300 milion锟絯 a zaprzepa锟 ci锟 18 miliard锟絯.
U锟統tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa锟 w wiadomo锟絚i

Nie nudz synalku partyjniaka z PZPR :-)

Data: 2013-02-01 19:55:41
Autor: jr
Obiecywa? 300 milion?w a zaprzepa?ci? 18 miliard?w.

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:510c0b6b$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

| > |
| > |

| Nie nudz

Nudzisz sie? Pies jak nie ma co robic, to se jajka lize.

Data: 2013-02-01 19:30:52
Autor: jr
Obiecywa 300 milion體 a zaprzepa禼i 18 miliard體.

U縴tkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomo禼i news:keggh1$h7g$1node1.news.atman.pl...

| Pomijaj眂 ju jego z潮 wol, wygl眃a na to 縠 premier dopiero si uczy
| polityki. Chcia砨y dobrze

A pewnie.. Dla was komuchow, to on chcialby najlepiej, poza tym nic nie potrafi, wiec poszukajcie se innego pieska.

Data: 2013-02-02 09:57:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-01 19:30, jr pisze:

| Pomijaj眂 ju jego z潮 wol, wygl眃a na to 縠 premier dopiero si uczy
| polityki. Chcia砨y dobrze

A pewnie.. Dla was komuchow, to on chcialby najlepiej, poza tym nic nie
potrafi, wiec poszukajcie se innego pieska.

Jakich komuch體, o czym ty ch硂pie bajdurzysz?

Data: 2013-02-02 20:36:14
Autor: jr
Obiecywa 300 milion體 a zaprzepa禼i 18 miliard體.

U縴tkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomo禼i news:keikdt$jlq$1node2.news.atman.pl...

Towarzyszu Trybun!
W ch...a  sobie lecicie?

Data: 2013-02-03 10:12:36
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-02 20:36, jr pisze:
> [...]
|W dniu 2013-02-01 19:30, jr pisze:
| > |

| Jakich komuch體, o czym ty ch硂pie bajdurzysz?

Nic cie nie uprawnia do nazywania mnie swoim towarzyszem, i to ty chyba pr骲ujesz tu w ch...a pogrywa.

Data: 2013-02-03 16:43:18
Autor: jr
Obiecywa 300 milion體 a zaprzepa禼i 18 miliard體.

U縴tkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomo禼i news:kel9sk$96l$1node1.news.atman.pl...
| > | > |

| > |
| > |

| Nic cie nie uprawnia do nazywania mnie swoim towarzyszem

Nigdy nie byles towarzyszem komuchu stary?

Data: 2013-02-01 19:31:39
Autor: jr

Data: 2013-02-01 14:43:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Obiecywa艂 300 milion贸w a zaprzepa艣ci艂 18 miliard贸w.

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kegacb$aks$1node1.news.atman.pl...
Witam

Nasz pan premier obiecywa艂 nam 300 milion贸w z UE a wygl膮da na to, 偶e zaprzepa艣ci艂 18 miliard贸w.
Czy na pewno jest to najlepszy cz艂owiek na to stanowisko?

Nie b膮d藕 taki w gor膮cej wodzie k膮pany! Mo偶e troch臋 poczekasz ze swoj膮 diagnoz膮? Pacjent 偶yje, a ty ju偶 wieszczysz jego 艣mier膰!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2013-02-01 19:36:45
Autor: jr
Obiecywa 300 milion體 a zaprzepa禼i 18 miliard體.

U縴tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomo禼i news:510bc6a2$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

| U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i

| Nie b眃 taki w gor眂ej wodzie k眕any! Mo縠 troch poczekasz ze swoj
| diagnoz? Pacjent 縴je, a ty ju wieszczysz jego 秏ier!

A pewnie - rzad zawsze sie wyzywi.

Data: 2013-02-01 17:42:51
Autor: Przemys砤w M.
Obiecywa艂 300 milion贸w a zaprzepa艣ci艂 18 miliard贸w.
Dnia Fri, 01 Feb 2013 12:53:39 +0100, WW napisa(a):

Witam

Nasz pan premier obiecywa nam 300 milion體 z UE a wygl郿a na to, 齟 zaprzepa鷆i 18 miliard體.
Czy na pewno jest to najlepszy cz鵲wiek na to stanowisko?

Pozdrawiam
WW
ylko pod tym krzy齟m, tylko pod tym znakiem
  Polska b鎑zie wioch a Polak burakiem.

Masz jakie inne propozycje? Nie m體 tylko, 齟 Kwasniewski Aleksander!?

--
Jaros鵤w Kaczy駍ki o鷚iadczy, 齟 z w鵤snej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jaros鵤w Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-02-01 19:03:33
Autor: jr
Obiecywa 300 milion體 a zaprzepa禼i 18 miliard體.

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:kegacb$aks$1node1.news.atman.pl...
| Witam
|
| Nasz pan premier obiecywa nam 300 milion體 z UE a wygl眃a na to, 縠
| zaprzepa禼i 18 miliard體.

Przypominam tutaj, ze pan premier wlasnymi slowy obiecywal rowniez cuda.