Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

Data: 2014-05-25 02:57:34
Autor: Mark Woydak
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

"Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasażerowie mają prawo do czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów.

Mój rząd w trybie pilnym zakończy również prace nad studium kolei dużych prędkości, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę realizacji" – listopad 2007 r.

W otoczeniu premiera poniedziałkowy samolot o 13.20 z Gdańska, którym
Donald Tusk wraca do pracy po weekendzie, nazywany jest Air Force One.

Często – wieść gminna niesie – kiedy AFO ląduje w Warszawie, jego Pierwszy Pasażer ma zły humor. Żeby Pasażera rozbawić, podajemy poniedziałkowy rozkład jazdy pociągów Sopot – Warszawa. Aby dotrzeć do Warszawy przed godz. 15, premier musiałby wstać bladym świtem. Polecamy połączenie o 7.35 – wtedy podróż trwa tylko 4 godziny i 50 minut.

Pociągiem o 9.34 jedzie się już 5 godzin i 15 minut, więc można nie zdążyć do Kancelarii Premiera na podwieczorek. Zacytujemy premierowi artykuł jego syna, Michała Tuska, który w trójmiejskiej „Gazecie Wyborczej” pisze o transporcie: „W latach 90. InterCity Kaszub pokonywał trasę Gdańsk – Warszawa w 3 godz. 12 minut”. Z fazy studium w fazę realizacji weszła nie budowa szybkich kolei, tylko mycie Dworca Centralnego w Warszawie.

Data: 2014-05-25 10:16:09
Autor: Mark'Woydak
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej
Dopadnę cie łajdaku. Nie daruję ci tego podszywania się pod mój alias.

MW

--
Użytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisał w wiadomości news:lls7pe$qe2$3dont-email.me...

Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

"Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasażerowie mają prawo do czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów.

Mój rząd w trybie pilnym zakończy również prace nad studium kolei dużych prędkości, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę realizacji" – listopad 2007 r.

W otoczeniu premiera poniedziałkowy samolot o 13.20 z Gdańska, którym
Donald Tusk wraca do pracy po weekendzie, nazywany jest Air Force One.

Często – wieść gminna niesie – kiedy AFO ląduje w Warszawie, jego Pierwszy Pasażer ma zły humor. Żeby Pasażera rozbawić, podajemy poniedziałkowy rozkład jazdy pociągów Sopot – Warszawa. Aby dotrzeć do Warszawy przed godz. 15, premier musiałby wstać bladym świtem. Polecamy połączenie o 7.35 – wtedy podróż trwa tylko 4 godziny i 50 minut.

Pociągiem o 9.34 jedzie się już 5 godzin i 15 minut, więc można nie zdążyć do Kancelarii Premiera na podwieczorek. Zacytujemy premierowi artykuł jego syna, Michała Tuska, który w trójmiejskiej „Gazecie Wyborczej” pisze o transporcie: „W latach 90. InterCity Kaszub pokonywał trasę Gdańsk – Warszawa w 3 godz. 12 minut”. Z fazy studium w fazę realizacji weszła nie budowa szybkich kolei, tylko mycie Dworca Centralnego w Warszawie.


Data: 2014-05-26 01:51:11
Autor: stevep
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej
W dniu .05.2014 o 09:57 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:


Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

"Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasażerowie mają  prawo do czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów.

Mój rząd w trybie pilnym zakończy również prace nad studium kolei dużych  prędkości, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę  realizacji" – listopad 2007 r.

W otoczeniu premiera poniedziałkowy samolot o 13.20 z Gdańska, którym
Donald Tusk wraca do pracy po weekendzie, nazywany jest Air Force One.

Często – wieść gminna niesie – kiedy AFO ląduje w Warszawie, jego  Pierwszy Pasażer ma zły humor. Żeby Pasażera rozbawić, podajemy  poniedziałkowy rozkład jazdy pociągów Sopot – Warszawa. Aby dotrzeć do  Warszawy przed godz. 15, premier musiałby wstać bladym świtem. Polecamy  połączenie o 7.35 – wtedy podróż trwa tylko 4 godziny i 50 minut.

Pociągiem o 9.34 jedzie się już 5 godzin i 15 minut, więc można nie  zdążyć do Kancelarii Premiera na podwieczorek. Zacytujemy premierowi  artykuł jego syna, Michała Tuska, który w trójmiejskiej „Gazecie  Wyborczej” pisze o transporcie: „W latach 90. InterCity Kaszub pokonywał  trasę Gdańsk – Warszawa w 3 godz. 12 minut”. Z fazy studium w fazę  realizacji weszła nie budowa szybkich kolei, tylko mycie Dworca  Centralnego w Warszawie.

Do budy podszywający się kundlu.

--
stevep
-- -- -
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona