|
Data: 2014-05-25 02:57:34 |
Autor: Mark Woydak |
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej |
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej
"Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasażerowie mają prawo do czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów.
Mój rząd w trybie pilnym zakończy również prace nad studium kolei dużych prędkości, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę realizacji" – listopad 2007 r.
W otoczeniu premiera poniedziałkowy samolot o 13.20 z Gdańska, którym
Donald Tusk wraca do pracy po weekendzie, nazywany jest Air Force One.
Często – wieść gminna niesie – kiedy AFO ląduje w Warszawie, jego Pierwszy Pasażer ma zły humor. Żeby Pasażera rozbawić, podajemy poniedziałkowy rozkład jazdy pociągów Sopot – Warszawa. Aby dotrzeć do Warszawy przed godz. 15, premier musiałby wstać bladym świtem. Polecamy połączenie o 7.35 – wtedy podróż trwa tylko 4 godziny i 50 minut.
Pociągiem o 9.34 jedzie się już 5 godzin i 15 minut, więc można nie zdążyć do Kancelarii Premiera na podwieczorek. Zacytujemy premierowi artykuł jego syna, Michała Tuska, który w trójmiejskiej „Gazecie Wyborczej” pisze o transporcie: „W latach 90. InterCity Kaszub pokonywał trasę Gdańsk – Warszawa w 3 godz. 12 minut”. Z fazy studium w fazę realizacji weszła nie budowa szybkich kolei, tylko mycie Dworca Centralnego w Warszawie.
|
|
|
Data: 2014-05-25 10:16:09 |
Autor: Mark'Woydak |
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej |
Dopadnę cie łajdaku. Nie daruję ci tego podszywania się pod mój alias.
MW
--
Użytkownik "Mark Woydak" <markwoydak@outlook.com> napisał w wiadomości news:lls7pe$qe2$3dont-email.me...
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej
"Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasażerowie mają prawo do czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów.
Mój rząd w trybie pilnym zakończy również prace nad studium kolei dużych prędkości, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę realizacji" – listopad 2007 r.
W otoczeniu premiera poniedziałkowy samolot o 13.20 z Gdańska, którym
Donald Tusk wraca do pracy po weekendzie, nazywany jest Air Force One.
Często – wieść gminna niesie – kiedy AFO ląduje w Warszawie, jego Pierwszy Pasażer ma zły humor. Żeby Pasażera rozbawić, podajemy poniedziałkowy rozkład jazdy pociągów Sopot – Warszawa. Aby dotrzeć do Warszawy przed godz. 15, premier musiałby wstać bladym świtem. Polecamy połączenie o 7.35 – wtedy podróż trwa tylko 4 godziny i 50 minut.
Pociągiem o 9.34 jedzie się już 5 godzin i 15 minut, więc można nie zdążyć do Kancelarii Premiera na podwieczorek. Zacytujemy premierowi artykuł jego syna, Michała Tuska, który w trójmiejskiej „Gazecie Wyborczej” pisze o transporcie: „W latach 90. InterCity Kaszub pokonywał trasę Gdańsk – Warszawa w 3 godz. 12 minut”. Z fazy studium w fazę realizacji weszła nie budowa szybkich kolei, tylko mycie Dworca Centralnego w Warszawie.
|
|
|
Data: 2014-05-26 01:51:11 |
Autor: stevep |
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej |
W dniu .05.2014 o 09:57 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:
Obietnica nr 2: szybka i czysta kolej
"Modernizacji wymaga infrastruktura polskich kolei. Pasażerowie mają prawo do czystych dworców, punktualnych, szybkich pociągów.
Mój rząd w trybie pilnym zakończy również prace nad studium kolei dużych prędkości, aby jeszcze w tej kadencji z fazy studium wejść w fazę realizacji" – listopad 2007 r.
W otoczeniu premiera poniedziałkowy samolot o 13.20 z Gdańska, którym
Donald Tusk wraca do pracy po weekendzie, nazywany jest Air Force One.
Często – wieść gminna niesie – kiedy AFO ląduje w Warszawie, jego Pierwszy Pasażer ma zły humor. Żeby Pasażera rozbawić, podajemy poniedziałkowy rozkład jazdy pociągów Sopot – Warszawa. Aby dotrzeć do Warszawy przed godz. 15, premier musiałby wstać bladym świtem. Polecamy połączenie o 7.35 – wtedy podróż trwa tylko 4 godziny i 50 minut.
Pociągiem o 9.34 jedzie się już 5 godzin i 15 minut, więc można nie zdążyć do Kancelarii Premiera na podwieczorek. Zacytujemy premierowi artykuł jego syna, Michała Tuska, który w trójmiejskiej „Gazecie Wyborczej” pisze o transporcie: „W latach 90. InterCity Kaszub pokonywał trasę Gdańsk – Warszawa w 3 godz. 12 minut”. Z fazy studium w fazę realizacji weszła nie budowa szybkich kolei, tylko mycie Dworca Centralnego w Warszawie.
Do budy podszywający się kundlu.
--
stevep
-- -- -
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|