Obietnica nr 4: sprzęt dla żołnierzy w Afg anistanie

Data: 2014-05-25 02:57:46
Autor: Mark Woydak
Obietnica nr 4: sprzęt dla żołnierzy w Afg anistanie

Obietnica nr 4: sprzęt dla żołnierzy w Afganistanie

"Rząd zrobi wszystko, aby misja wojskowa w Afganistanie była zaopatrzona w sprzęt najlepiej.Przyjmuję na siebie zobowiązanie, że przygotujemy żołnierzy do walki lepiej niż do tej pory" – sierpień 2008 r.

Tak mówił premier po śmierci trzech żołnierzy podczas patrolu. Rok później, po śmierci kapitana Daniela Ambrozińskiego – który zginął w walce z talibami – dowódca wojsk lądowych gen. Waldemar Skrzypczak zarzucił resortowi obrony, że nie zapewnia żołnierzom niezbędnego sprzętu.

Gen. Skrzypczak stracił stanowisko, a premier powtórzył: „Zrobię wszystko, co w mojej mocy, by żołnierze zostali wyposażeni w odpowiedni i zapewniający im bezpieczeństwo sprzęt”.

Data: 2014-05-25 10:16:19
Autor: Mark'Woydak
Obietnica nr 4: sprzęt dla żołnierzy w Afganistanie
Dopadnę cie łajdaku. Nie daruję ci tego podszywania się pod mój alias.

MW

Data: 2014-05-26 01:50:54
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 09:57 Mark Woydak <markwoydak@outlook.com> pisze:

[...]

Do budy podszywający się kundlu.

--
stevep
-- -- -

Obietnica nr 4: sprzęt dla żołnierzy w Afg anistanie