Obietnice Dudy

Data: 2015-05-25 18:46:40
Autor: Marek Czaplicki
Obietnice Dudy
the_foe pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:08:

- stworzenie bezpieczeństwa energetycznego

To szczególnie mi się podoba. Prezydent-elekt wierzy w moc. Zaraz ciupasem "stworzy" morze ropy, potężną banie z gazem i co tam jeszcze można. Najlepiej gdyby stworzył w końcu możliwość "zimnej fuzji". :-)

Data: 2015-05-25 18:53:14
Autor: Ikselka
Obietnice Dudy
Dnia Mon, 25 May 2015 18:46:40 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

the_foe pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:08:

- stworzenie bezpieczeństwa energetycznego

To szczególnie mi się podoba. Prezydent-elekt wierzy w moc. Zaraz ciupasem "stworzy" morze ropy, potężn± banie z gazem i co tam jeszcze można. Najlepiej gdyby stworzył w końcu możliwo¶ć "zimnej fuzji". :-)

Wystarczy, że renegocjuje umowy energetyczne i nie pozwoli na
sprzedaż=dewastację kopalni węgla.
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

Data: 2015-05-25 18:58:39
Autor: Marek Czaplicki
Obietnice Dudy
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:53:

Dnia Mon, 25 May 2015 18:46:40 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

the_foe pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:08:

- stworzenie bezpieczeństwa energetycznego

To szczegĂłlnie mi siÄ™ podoba. Prezydent-elekt wierzy w moc. Zaraz
ciupasem "stworzy" morze ropy, potężną banie z gazem i co tam jeszcze
można. Najlepiej gdyby stworzył w końcu możliwość "zimnej fuzji". :-)

Wystarczy, ĹĽe renegocjuje umowy energetyczne i nie pozwoli na
sprzedaż=dewastację kopalni węgla.

Wszelkie umowy z ciemną stroną mocy i Sauronem ze wschodu są nieważne, bowiem zostały zawarte pod przymusem, ponieważ owe indywidua mają gaz i ropę a my nie i dlatego wykorzystali swą pozycję w tym względzie. :-)

Data: 2015-05-25 21:24:41
Autor: Ikselka
Obietnice Dudy
Dnia Mon, 25 May 2015 18:58:39 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Wszelkie umowy z ciemn± stron± mocy i Sauronem ze wschodu s± nieważne, bowiem zostały zawarte pod przymusem, ponieważ owe indywidua maj± gaz i ropę a my nie i dlatego wykorzystali sw± pozycję w tym względzie. :-)

Oni też tak my¶l±?
:->