Obietnice Premiera ?

Data: 2009-11-06 01:05:46
Autor: wymeldowany
Obietnice Premiera ?
Nie mam zameldowania i na początku kadencji Premiera słyszałem
zapowiedzi premiera że przestarzały postkomunistyczny "obowiązek
meldunkowy" zostanie zastąpiony do końca roku, formą zgłoszenia
zamieszkania. Od tej pory minęły ponad 2 lata i jakoś nie mogę znaleźć
w ustawach czy coś w tym względzie się zmieniło. ?

Na pewno ktoś śledzi poczynania ustawodawców, czy coś przeoczyłem czy
tylko obietnice kolejnych premierów to czcze słowa.

Brak zameldowania spycha ludzi do kategorii pokrzywdzonych i staja się
obywatelami trzeciej kategorii. To swoisty skandal i gdzie tu to
"Przyjazne Państwo".

Wszędzie jesteś "podejrzany", urzędnicy i subiekci wywalają na Ciebie
wielkie oczy i w rezultacie większość spraw jest nie do załatwienia..

Mimo że płacę podatki, prowadzę działalność gospodarczą, zarabiam na
siebie i utrzymanie rodziny, nie byłem karany, nigdy nie brałem
żadnych zapomóg i dotacji bo radzę sobie sam, czuję się w tym Państwie
jak obywatel zepchnięty na margines.

Zwykła kontrola na drodze przekształca się w dwugodzinny horror z
żmudnym szukaniem numerów silników, dzwonieniem do centralnej
kartoteki a nawet z wizytą komendanta który "rozstrzygał problem" na
drodze. Nawet usłyszałem zdanie "tylko porządnie go sprawdźcie".

Więźniowie dochodzili swoich praw w Trybunale Praw Człowieka o Swoje 3
metry kwadratowe, wiec myślę że może zdążę przed zejściem taką skargę
złożyć jako obywatel Unii Europejskiej zepchnięty na margines z powodu
braku wpisu o zameldowaniu. Może ktoś wie jak to sie robi, jestem
naprawdę zmuszony i zdecydowany to zrobić.

pozdrawiam

..... Ojczyzno Moja ty jesteś jak zameldowanie ..... ten tylko sie
dowie kto je stracił.

Data: 2009-11-06 07:23:01
Autor: witek
Obietnice Premiera ?
wymeldowany wrote:
Nie mam zameldowania ...

to sie zamelduj i bedziesz mial

Data: 2009-11-07 23:42:42
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Obietnice Premiera ?

witek pisze:
wymeldowany wrote:
Nie mam zameldowania ...

to sie zamelduj i bedziesz mial

Ale wtedy nie będzie mógł narzekać :D

Inna sprawa, że meldunek jest kosztowny i upierdliwy takoż. Zwłaszcza
jak się człowiek miarę często przeprowadza. Wymiana wszystkich
dokumentów, zawiadamianie n instytucji... Wiem, bo to właśnie przechodzi
żona. Ja sobie odpuściłem właśnie z lenistwa.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-11-06 10:08:44
Autor: coolina
Obietnice Premiera ?
Nie mam zameldowania i na początku kadencji Premiera słyszałem

Uważam że meldunek powinien byc obowionzkkowy i dlatego glosuje na PIS

jk

Data: 2009-11-06 01:20:27
Autor: wymeldowany
Obietnice Premiera ?
On 6 Lis, 10:08, "coolina" <cool...@wpp.ppl> wrote:
>Nie mam zameldowania i na początku kadencji Premiera słyszałem

Uważam że meldunek powinien byc obowionzkkowy i dlatego glosuje na PIS

jk

A ja uważam że głupota i nietolerancja czasem też sięga SZCZYTUF.
nie pozdrawiam

Data: 2009-11-06 10:24:25
Autor: spp
Obietnice Premiera ?
wymeldowany pisze:

A ja uważam że głupota i nietolerancja czasem też sięga SZCZYTUF.
nie pozdrawiam

Musisz jej wybaczyć - to początkujący trol. :)

--
spp

Data: 2009-11-06 10:26:56
Autor: coolina
Obietnice Premiera ?
A ja uważam że głupota i nietolerancja czasem też sięga SZCZYTUF.

nietolerancja?
Jaj jestem tolerancyjna. Uwazam że możesz chodzć wolny bewz meldunku, a meldunki wprowadzają porządek.
Jak np założysz konto?

Janina

Data: 2009-11-06 11:41:28
Autor: ww
Obietnice Premiera ?
coolina pisze:

Jak np założysz konto?

Janina

Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma meldunków?
W.W.

Data: 2009-11-06 11:55:57
Autor: coolina
Obietnice Premiera ?
Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma

beznadziejnym. UK słynie z przekrentów bankowych.
Dlatego mają w swoim sejmie ustawę o oboionzkowym id i meldunku

jk

Data: 2009-11-06 12:04:45
Autor: mvoicem
Obietnice Premiera ?
(06.11.2009 11:45), Andrzej Lawa wrote:
ww pisze:
coolina pisze:

[...]

Przecież to troll który sam się karmi ...

p. m.

Data: 2009-11-06 23:19:03
Autor: PlaMa
Obietnice Premiera ?
W dniu 2009-11-06 11:41, ww pisze:

Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma
meldunków?
W.W.

A jak oni tam głosują? Bo w Polsce to pisowsko-lprowskie przygłupy masowo by przyjeżdżały z całej polski by zagłosować w jakimś okręgu i wygrać tam wybory

Data: 2009-11-08 02:06:59
Autor: ąćęłńóśżź
Obietnice Premiera ?
Oni tam nie mają wyboru.
Czyli gorzej niż w PRL, gdzie były trzy partie i jeszcze oddelegowani przez PZPR do bezpartyjnych.

-- -- -

A jak oni tam głosują?

Data: 2009-11-08 02:04:26
Autor: ąćęłńóśżź
Obietnice Premiera ?
Cudem Tuska.
I przez to Irlandia wyprzedziła Wielką Brytanię, a za najbliższe 967 lat Druga Irlandia też wyprzedzi Wielką Brytanię.

-- -- -

Jakim cudem ludzie zakładają konta np. w Wielkiej Brytanii gdzie nie ma meldunków?

Data: 2009-11-06 12:09:13
Autor: Marcin Wasilewski
Obietnice Premiera ?
Użytkownik "coolina" <coolina@wpp.ppl> napisał w wiadomości news:hd0q51$3oh$1news.onet.pl...
[...]

    Ortografia też wprowadza porządek, więc czemu jej nie stosujesz?

Data: 2009-11-06 13:08:48
Autor: coolina
Obietnice Premiera ?
   Ortografia też wprowadza porządek, więc czemu jej nie stosujesz?

???
to do mnie?

jk

Data: 2009-11-06 12:55:26
Autor: Jacek_P
Obietnice Premiera ?
coolina napisal:
Jaj jestem tolerancyjna.

Nie jestes.

Uwazam że możesz chodzć wolny bewz meldunk

Laskawa pani, mogla powiesic, a tylko wychlostala

a meldunki wprowadzają porząde

Nie wprowadzaja zadnego porzadku. To tylko bezsensowny
idiotyzm parafeudalny, coby pan i wladca wiedzial, gdzie
owce przebywaja.

Jak np założysz konto?

Normalnie. Bankowi nic do tego, gdzie mieszkam i co robie
dopoty, dopoki skladam u nich i pobieram swoje pieniadze.
Cala ewidencja to wylacznie zadza informacyjna rownie
zadnych wladzy GIODO, rzadu i calej reszty biurokracji.
Do niedawna bezproblemowo funkcjonowaly konta anonimowe.
Dopoki biurwy brukselsko-waszyngtonskie do tego sie nie dorwaly.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-11-06 14:04:16
Autor: Arek
Obietnice Premiera ?
coolina pisze:
Jak np założysz konto?

Do założenia konta nie potrzeba meldunku.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-11-06 14:28:03
Autor: Tomek
Obietnice Premiera ?
Dnia 06-11-2009 o 14:04:16 Arek <arek@eteria.net> napisał(a):

coolina pisze:
Jak np założysz konto?

Do założenia konta nie potrzeba meldunku.

Mało - nie potrzeba nawet dowodu osobistego.

--
Tomek

Data: 2009-11-06 14:29:10
Autor: spp
Obietnice Premiera ?
Tomek pisze:

Jak np założysz konto?

Do założenia konta nie potrzeba meldunku.

Mało - nie potrzeba nawet dowodu osobistego.

Więcej - nie potrzeba także pieniędzy. ;)

--
spp

Data: 2009-11-06 15:22:06
Autor: mi
Obietnice Premiera ?
Tomek pisze:
Więcej - nie potrzeba także pieniędzy. ;)

Zdecydowanie więcej - nie potrzeba nawet człowieka.

Przykład kilku polityków opcji koleżeńsko-kokieteryjnej (układ jak dobrze wiemy
nie istnieje) pokazuje, że do założenia konta i depozytu nie potrzeba nawet
człowieka. Konta zakładają się same i same deponują w sobie środki.

mi

Data: 2009-11-08 02:09:31
Autor: ąćęłńóśżź
Obietnice Premiera ?
Wynika z tego, że do załozenia konta potrzeba studenta.
Najlepiej z Lublina.
Nic dziwnego, już pewnien Żyd napisał o sztukmistrzach z Lublina.

-- -- -

Zdecydowanie więcej - nie potrzeba nawet człowieka.
Przykład kilku polityków opcji koleżeńsko-kokieteryjnej pokazuje, że do założenia konta i depozytu nie potrzeba nawet człowieka.

Data: 2009-11-06 20:55:01
Autor: op23
Obietnice Premiera ?

[...]

Z urzyciem kontomierza

Data: 2009-11-06 20:54:12
Autor: op23
Obietnice Premiera ?

Użytkownik "coolina" <coolina@wpp.ppl>

>Nie mam zameldowania i na początku kadencji Premiera słyszałem

Uważam że meldunek powinien byc obowionzkkowy i dlatego glosuje na PIS

Do nogi

Data: 2009-11-06 10:18:58
Autor: spp
Obietnice Premiera ?
wymeldowany pisze:

[...]

Było o tym głośno w ub. tygodniu. Pogooglasz to znajdziesz.

Nic się nie zmieniło.

--
spp

Data: 2009-11-08 02:02:26