Obietnice Prezydenta

Data: 2010-03-24 13:01:56
Autor: .he®sk.
Obietnice Prezydenta
On Tue, 23 Mar 2010 23:14:19 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

1. Bêdzie szybciej macha³ ³opat± przy remontach ulic.
2. W dzieñ d³ugopisanie i narady a w nocy kielnia, paca i 700% normy na ¶cianie [...]

 nic nie bylo o 3 mln mieszkan ?

Wykszta³ciuch - okre¶lenie osób z wy¿szym wykszta³ceniem - aczkolwiek o niskim poziomie inteligencji, bêd±cych podatnych na propagandê.

 coz, elektoratu pis nie mozna zaliczyc do wyksztalciuchow.
 elektorat pis to sami zawodowcy. po zawodowkach...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-24 18:09:59
Autor: Slawek SWP
Obietnice Prezydenta
Użytkownik .he®sk. napisał:
On Tue, 23 Mar 2010 23:14:19 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>  wrote:

1. Będzie szybciej machał łopatą przy remontach ulic.
2. W dzień długopisanie i narady a w nocy kielnia, paca i 700% normy na
ścianie [...]

  nic nie bylo o 3 mln mieszkan ?

Cholerrra! W nocy wyszukiwałem i jakoś tak oczywistej oczywistości nie wpisałem... Chapeau bas, twoja zasługa moje niedopatrzenie.
Mam nadzieję, że zerknąłeś do źródła - mój link wskazywał...

Wykształciuch - określenie osób z wyższym wykształceniem - aczkolwiek o
niskim poziomie inteligencji, będących podatnych na propagandę.

  coz, elektoratu pis nie mozna zaliczyc do wyksztalciuchow.
  elektorat pis to sami zawodowcy. po zawodowkach...

....bo mym celem nie było wyliczanie obietnic prezydenckich tylko sprytne, przebiegłe i wybitne zmniejszenie ilości wykształciuchów poprzez otwarcie im oczu na relacje zachodzące pomiędzy obietnicami a prawnymi możliwościami stanowiska...
Na wszelki wypadek wklejÄ™ jeszcze raz link...

http://www.rp.pl/artykul/451244_Winczorek__O_czym_zapomnieli_kandydaci.html

--
SÅ‚awek SWP
Nim na pożarcie rzucą nas tłumom