Obietnice wyborcze JU呕 nie rz膮dz膮 si臋 swoi mi prawami

Data: 2010-06-14 12:17:02
Autor: Slawek SWP
Obietnice wyborcze JU呕 nie rz膮dz膮 si臋 swoi mi prawami
Kiedy艣 by艂 program "Sztuka informacji", nazwany nast臋pnie "Bumerang" (ciekawe czemu - prawda?) teraz t膮 rol臋 pe艂ni艣 strony internetowe typu:
http://www.mamprawowiedziec.pl/prezydent

Osoby zainteresowane, mog膮 si臋 dowiedzie膰, dlaczego kiedy艣 zag艂osowa艂y na parti臋 czy polityka i co zrobi艂 贸w polityk czy partia by nie zawie艣膰 zaufania, kt贸rym zosta艂 obdarowany...

Pi膮ta p贸艂ka od g贸ry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co my艣l膮 Polacy za granic膮...? Sp贸jrz na moj膮 sygnaturk臋!

--
S艂awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Obietnice wyborcze JU呕 nie rz膮dz膮 si臋 swoi mi prawami