Objaw krzywych tarcz?

Data: 2010-04-08 15:11:54
Autor: Piotrek
Objaw krzywych tarcz?
Mam taki objaw że jak przyhamowuję to drga mi kierownica. Jak mocno wcisne hamulec to nie. Tak jest na ciepłych hamulcach. Jak ruszę po postoju to przez 1 km jest ok.
Do tego przy prędkości ok 50km/h bez hamowania czasem są lekkie drgania kierownicy (nie takie mocne jak przy hamowaniu).
To tarcze do wymiany czy coś jeszcze?

Data: 2010-04-08 06:16:18
Autor: raadaar
Objaw krzywych tarcz?
On 8 Kwi, 15:11, "Piotrek" <zizu1...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Zacierający/zabrudzony zacisk ?

Data: 2010-04-08 13:36:01
Autor: to
Objaw krzywych tarcz?
Piotrek wrote:

Mam taki objaw Âże jak przyhamowujĂŞ to drga mi kierownica. Jak mocno
wcisne hamulec to nie. Tak jest na ciepÂłych hamulcach. Jak ruszĂŞ po
postoju to przez 1 km jest ok.
Do tego przy prĂŞdkoÂści ok 50km/h bez hamowania czasem sÂą lekkie drgania
kierownicy (nie takie mocne jak przy hamowaniu).

Czasem kiepskie klocki powodują też taki efekt albo uszkodzone opony.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-09 14:32:10
Autor: romek
Objaw krzywych tarcz?
W moim starym transicie miałem to samo przy tarczach, które były aż popękane w miejscach użebrowania (tarcze wentylowane). Poza tym były cieńkie jak włos. Po wymianie tarcz jak ręką odjął.

Pozdrawiam
romek

Data: 2010-04-09 14:54:36
Autor: Piotrek
Objaw krzywych tarcz?
Ile km takie dobre tarcze wytrzymują? Ja mam swoje 80 tyś.

Data: 2010-04-09 15:52:22
Autor: michawar
Objaw krzywych tarcz?
Ile km takie dobre tarcze wytrzymują? Ja mam swoje 80 tyś.

Przy spokojnej jeździe 200tyś km.

Objaw krzywych tarcz?