Objaw krzywych tarcz?

Data: 2010-04-09 14:32:10
Autor: romek
Objaw krzywych tarcz?
W moim starym transicie miałem to samo przy tarczach, które były aż popękane w miejscach użebrowania (tarcze wentylowane). Poza tym były cieńkie jak włos. Po wymianie tarcz jak ręką odjął.

Pozdrawiam
romek
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpkkmu$6km$1inews.gazeta.pl...
Mam taki objaw że jak przyhamowuję to drga mi kierownica. Jak mocno wcisne hamulec to nie. Tak jest na ciepłych hamulcach. Jak ruszę po postoju to przez 1 km jest ok.
Do tego przy prędkości ok 50km/h bez hamowania czasem są lekkie drgania kierownicy (nie takie mocne jak przy hamowaniu).
To tarcze do wymiany czy coś jeszcze?

Data: 2010-04-09 14:54:36
Autor: Piotrek
Objaw krzywych tarcz?
Ile km takie dobre tarcze wytrzymują? Ja mam swoje 80 tyś.

Data: 2010-04-09 15:52:22
Autor: michawar
Objaw krzywych tarcz?
Ile km takie dobre tarcze wytrzymują? Ja mam swoje 80 tyś.

Przy spokojnej jeździe 200tyś km.

Objaw krzywych tarcz?